Fijn Kaat, een goeie echo!!! Josjo, heb eigenlijk niet eens naar haar tanden gekeken. Mag dat niet eens denk ik van haar, haha. Bijt ze m'n vingers eraf.
Meiden, even alvast een kort echo berichtje...nog is het rustig hier, maar het ochtendslaapje zal wel snel voobij zijn. Ik ben er een weekje niet, bezoek mijn ouders in NL en zal dus niet veel online zijn. Op zich gaat het goed hier hoor...zeker bij Romi zit het dagritme er weet niet zo goed in, maar verder doen ze het hartstikke goed en zijn het 2 deugnieten...de hele tijd maar de lades opentrekken bijvoorbeeld, en het grappig is dat ze met alles willen spelen behalve hun speelgoed...GSM´s, afstandsbediening, onderzetter en de dekseltjes van potjes...die bewaar ik nu dus ook... Misschien dat ik vanavond ofzo nog wel even de tijd hebn bij te lezen, maar geloof dat er niet veel is gebeurd behalve de super goede echo van Kaat.
Nikita, veel plezier! En het is inderdaad weer even rustig hier. Leuk hè dat spelen. Hier ook hoor, gaat precies hetzelfde. Leuke Sint gehad trouwens. Alle zes de kleinkinderen bij opa en oma, geweldig. En ze had een schattig pietenpakje aan. Zal nog wel een foto plaatsen binnenkort. Vandaag gratis gegourmet. Waren vierde in de rij bij de Jumbo! Alvast voor man's verjaardag zondag (die we verder niet vieren).
JOSJO IS BEVALLEN VAN EEN ZOONTJE! Hij is n flinke knul voor 34+1 week: 2775 gram! T kleine mannetje doet t super goed!! Naam maak ik niet bekend, misschien wilt Josjo dat liever zelf doen. =============================== Ik ben weer terug hoor dames. Met ons gaat alles erg goed, maar de reden dat ik niet meer op t forum heb kunnen komen, is wat minder leuk. Ik wil mensen best een pbtje sturen, maar ik zet t liever niet openbaar op t forum, en op FB heb ik daar ook niks over verteld. Dus, ik kom weer bij lezen, en moet echt ff weer terug in t forum duiken, want ik heb meer dan n week gemist!
Brabbel thx voor de update mijn internet deed t niet geweldig dus was net blij dat ik het op fb kreeg.. Maar zag al dar t door n Laar was gelezen dus hoopte al op n update. Maar, het is rustig hier Tijn is gisteren om 19.40 geboren! Een jongen, wauw! Ik kon zelf kijken, heb hem ook geboren zien worden en dat was magnifiek! En toen zag ik een piemelwiemel haha wat gaaf leuk! Hij ligt in de couv, afd neonatologie, high care maar hij is wel best groot voor 34 weken: 2755 gram! Hij ademt zelfstandig, maar kreunt wel veel dus moeten ze goed in de gaten houden.. En hij heeft sondevoeding want eten binnenhouden gaat nog niet heel best. Ik heb hem al wel twee keer aangelegd, fantastisch! Hij is zooooo mooi, ik ben verliefd Brabbel, ik ben wel nieuwsgierig naar je verhaal... Weet niet wanneer ik kan reageren, je mag ook op fb een pb sturen, dat gaat makkelijker voor mij... Liefs, Josjo!
Wauw Josjo, wat onverwachts en een jongen....gaaf!!! En een prachtige naam. Wat een mooi moment dat je mee hebt kunnen kijken, kippenvel. Hoop dat het kreunen snel weggaat en dat hij zelf gaat drinken dat hij lekker bij jou mag liggen. Hoe voel jij je? Geniet ze.
Whauw Josjo! Gefeliciteerd!! super zeg! Mooie naam! Geniet lekker van jullie gezinnetje! Wat een verrassing zeg, super leuk. Babbel, Sterkte meis ik weet niet wat er is maar als je het liever voor je houd snap ik dat best hoor.
Oh Josjo, fantastisch. Gefeliciteerd! Heb je met een spiegel mee kunnen kijken? Wat gaaf! En is de bevalling verder goed en rustig verlopen? Waren je vliezen gebroken of kreeg je weeën? Jaja, nieuwsgierig ben ik hè, hihi. Wat fijn dat 'ie zelfstandig ademt en al een aardig gewicht had bij de geboorte. Brabbel, ik ben wel benieuwd naar jou verhaal. Zou je een pb'tje willen sturen? Was al op facebook aan het kijken, maar daar inderdaad ook niks. Hoe gaat het met werk zoeken bij je man? Hier alles goed. En ja, het is inderdaad weer even rustig in dit topic. Jammer. een tijdje geleden schreef ik toch dat wij niet gepland bezig zijn voor een brusje? En nog eigenlijk niet hoor. Maar manlief had vorige week een opmerking, zoiets van "ja, dat probeer ik al een tijdje". En mijn opmerking daarvoor was iets van "ja, dan moet ik eerst zwanger raken". Oh ja, we hadden het over grotere borsten, haha. We hebben het er verder niet meer over gehad. Maar denk dat we binnenkort toch wat geplander gaan klussen...
Josjo, gefeliciteerd!! En natuurlijk ook Josjo-man en Josjo-meisje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Had het al gezien op fb, maar dacht, ik moet ook nog hier spieken. Is sowieso veel te lang geleden dat ik hier was ... Ga Nu Bijlezen!!
Mmh, zie tot mijn grote schande dat 20 november mijn laatste reactie hier was. Is toch echt niet handig zo'n smartphone.. @Josjo, behalve de geboorte van jullie zoontje, ook nog van harte gefeliciteerd met de verkoop van het huis! Nou ja, las dat financieringstermijn 1 januari afloopt.. maar ik hoop het echt voor jullie!! @Nikita, fijn dat brood geven ook goed gaat! Hier nu de bv aan het afbouwen, maar ik heb tot de 9 maanden volledig bv gegeven. En er zijn gewoon meerdere manieren en je moet doen wat jij prettig vindt. Ikzelf heb ook altijd meer gestuurd, dus redelijk vaste voedingsmomenten. Eigenlijk denk ik dat het beeld wat je op bijvoorbeeld op het borstvoedingsforum krijgt, erg gekleurd wordt door vrouwen die op verzoek voeden en die zeggen dat 's nachts enkele keren voeden de eerste jaren de gewoonste zaak van de wereld is. Terwijl er volgens mij ook heel veel vrouwen zijn die wel de nachtvoedingen af proberen te bouwen en overdag een ritme hanteren.. wat niet zegt dat het ene beter is dan het andere, alleen dat je een keuze maakt, en daar moet JIJ achter staan! @Brabbel, ik ga je pb sturen.. @Kaat, wat een schrik dat je meisje haar hoofdje gelijmd moest worden. Is het mooi genezen? En wat een heftig nieuws van jullie buren op de hoek.. Maar super goed nieuws van de goede echo!! Jippie!! Heerlijk!! @Chybou, hier nog steeds niet ongesteld, dus geen ervaring met bv op dat gebied Herstel... ik ben vandaag ongesteld geworden. Hoera! Om je vraag te beantwoorden. Ik weet niet of de melk echt anders smaakt, maar ik dacht gisteren wel "jeetje wat weinig". Ik kolf namelijk op mijn werkdagen 's ochtends om daar pap van te maken (op mijn vrije dagen krijgt hij eerst borstvoeding en dan brood). Dus dat zou zomaar in verband kunnen staan met mijn menstruatie nu. Hier dus blij met mijn menstruatie, voor de rest wisselend. Veel gedoe en onzekerheid op het werk, en Tim is niet fit. Gisteren heb ik hem zelfs eerder opgehaald bij het kdv. Vandaag naar de dokter geweest en toch wel een lichte/beginnende bronchitis. Dus nu medicijnen meegekregen, hopen dat hij daarmee minder gaat piepen en rochelen!
Bah vervelend onzekerheid op t werk. Kans dat je je baan gaat verliezen? En dan de kleine man ook nog ziekjes...dat het maar snel voorjaar gaat worden. Hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen. @zeehondje spannende stap toch weer hè. Wel leuk
Wennes, zit opeens je onderschrift weer te lezen. Hoe gaat het met je? Lichamelijk helemaal hersteld? Er was toch iets dat misschien je eileiders/baarmoeder eruit moest als je bleef bloeden? Dit is dan waarschijnlijk niet gebeurd, gelukkig. Zijn jullie alweer toe om het nogmaals te proberen? Of heb ik iets gemist? Sorry voor al m'n vragen.
@zeehondje. Lichamelijk gaat het steeds beter al blijf ik vrij snel moe en soms na drukke dag last van mijn lies waar ze geemboliseerd hebben. Nee als ze tijdens embolisatie het bloeden niet konden stoppen zou mijn baarmoeder eruit gaan, wat gelukkig niet hoefde. Volgende week controle en wil goed uitvragen wat nu echt de kansen zijn en of ik echt niet meer risico loop. Nu al 2x iets meegemaakt wat niet vaak voorkomt. Het gevoel voor 2e is heel dubbel. Wil heel graag, maar als ik dan denk dat ik er bijna niet meer geweest was, dan word ik ook wel heel bang. Volgende week eens goed informeren. Thnx voor je interesse
Josjo: Heb je op FB ook al gefeliciteerd, maar hier ook even... Hoeraaaaaa! van harte gefeliciteerd. Mooie naam! Wat een super mooi gewicht voor 34 weken. Gelukkig maar. Hoe is het nu met je zoontje? En hoe gaat het met jou? Brabbel: Welkom terug! Zeehondje: Altijd leuk, gratis boodschappen. Hier kunnen ze bij de Jumbo niet tot vier tellen. Nikita:Grappig dat de kleintjes vooral op jullie spullen uit zijn. Volgens mij kom je dan handen te kort... Kaat: Van harte gefeliciteerd met de goede echo! Jessie: Fijn dat je menstruatie op gang is. Het was even wachten. Ik zie wel of C. over een week of twee (aangenomen dat mijn interne klokje weer net zo precies gaat lopen als voorheen) weer zo gaat mopperen weet ik zeker dat het aan de menstruatie ligt. Wel toevallig dat de BV bij jou ook even minder was. All: Bedankt voor jullie reacties op mijn 'ritmevraag'. Nu heb ik eens opgelet, er is wel sprake van een bepaald schema, alleen is het niet elke dag precies op hetzelfde moment. Ik begin er wel steeds meer patroon in te zien. Vandaag is C. elf weken. Er zit gelukkig nog een kerstvakantie tussen, maar ik moet 7 jan. toch echt weer aan het werk. Ik hoop toch dat ze binnenkort wat langer dan 3 uur tussen de voedingen accepteert
Hebben jullie dat gehoord over het gebruik van groeiremmers?! Het schijnt de vruchtbaarheid te verminderen. Echt erg dat je die al heel je leven slikt of hebt geslikt. P.s. er zijn hier trouwens twee kiezen tegelijk doorgekomen.
@zeehondje joh 2 tegelijk nog wel. Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van. @josjo hoe gaat het met je en met de kleine man? En grote zus snapt ze het een beetje? @chybou vliegt voorbij je verlof hè. Wel een beetje zin om weer aan het werk te gaan. Hier alles zijn gangetje. Komende week op controle ziekenhuis en dan hopelijk weer rustig aan aan het werk. Met onze kleine meid gaat het super. Gaat momenteel zo hard met haar ontwikkeling heb ik t idee. Ze gaat nu zonder ergens aan vast te houden staan, ben benieuwd wanneer ze dr eerste stapjes gaat zetten, ziet er zo wankel uit dat dat nog wel even duurt denk ik Verder is het echt een komiek....moet echt zo om en met haar lachen. Ze is toch wel diegene die me door deze rottijd heen sleept. Dan besef je nog meer wat je hebt, al deed ik dat al heel erg.
Meiden, lees zo nu en dan wel mee. Maar ben niet zoveel op ZP op dit moment, meer op FB. Maar gaat hier ook niet zo lekker, misschien morgen wel opname van kleine man! Staat op mijn FB pagina wel hoe en wat. Heb je mij niet en wil je weten hoe en wat stuur maar even pbtje voor mijn FB pagina als je FB hebt! Knuff voor iedereen hier!
@Zeehondje: Dat had ik nog niet gehoord. Erg hoor als dat de reden is voor je onvruchtbaarheid. Vruchtbaarheid is een kwetsbaar iets. 2 kiezen tegelijk? Hoe is je meisje er onder? @Wennes: Ik hoop dat de controle goed is en dat je groen licht krijgt om weer aan het werk te gaan. Weer het 'normale' leventje oppakken. Ben je er al weer aan toe? Wat leuk dat je dochter zo snel ontwikkeld. Ik kijk er nu al naar uit dat C. die dingen ook gaat doen. De eerste stapjes lijken me een heel bijzonder moment. Toen mijn verlof begon leek het zo'n enorme lange tijd. Ik zag er gewoon een beetje tegen op om zo lang niet te werken (heb echt een leuke baan en hele leuke collega's) Met de zomervakantie en de kerstvakantie er bij ben ik 26 weken vrij geweest. Dat is lang! Toen het schooljaar begon baalde ik echt een beetje dat ik niet kon starten. Drie weken later was C. er en ineens vloog de tijd! Over drie weekjes moet ik weer aan de gang. Ik heb heel veel zin om weer te gaan weken, maar ik zie er ook een klein beetje tegenop. C. komt, ook 's nachts, keurig om de 3 uur voeding en ze slaapt heel slecht in haar wiegje. We slapen hier in etappes hooguit 5 uur per nacht. Na bijna 12 weken begint dat een beetje op te breken. Hoe ik dat moet doen als ik weer voor de klas sta weet ik niet. Maar het zal vast goed komen. @Lyanna: Ik begrijp uit je berichtje dat het allemaal niet zo lekker gaat met jullie. Heel veel sterkte en hopelijk gaat alles snel beter.