Zo meiden, nu durf ik het hier een beetje te schrijven...maar wij hebben een klein ´ongelukje ´ gehad en ik heb vandaag de tweede goede echo gehad... Ik ben helemaal spontaan en onverwacht zwanger...ongeveer 7,5 week. Vorige week heb ik al een test gedaan en mocht meteen bij de gynecoloog komen omdat ik al meer dan een week zo ontzettend misselijk was...En toen hebben we al een hartje gezien... Nu ben ik ´ normaal ´ zwanger en moet nu 4,5 week wachten tot de volgende echo...dan ben ik meteen 12+2 weken... Het was echt een schock toen ik de test deed, maar een positieve schock...alsof we de jackpot hadden gewonnen... Zonder fatsoenlijke cyclus, 2 dichte eileiders en zonder bloedverdunnens is er gewoon een klein vechtertje ontstaan en blijven zitten....
Jeetje, wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je overdonderd bent, maar wat je zegt natuurlijk ook dolgelukkig! Moet je voor de grap je berichtje van 13 november eens teruglezen Toen was je dus al zwanger, net zo onverwacht als die collega van Zeehondje!
Ow Jeetje Jessie,dat wist je nog goed...en het klopt inderdaad,toen was ik al zwanger en rond die tijd is de misselijkheid begonnen bij mij...wat een toeval zeg...
Nikita! Wow wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd met dit prachtige wonder! Snap dat dit een hele mooie verrassing was en nog is! Ben super blij voor je!
Nikita: Wouw wat super gaaf zeg! Oh, wat leuk voor jullie. Wat een prachtig cadeautje van de natuur. Ben super blij voor je! X
Babii, ik zie ook dat jij alweer 12 wkn zwanger bent. Wat mooi! Sorry dat ik van alles wat mis de laatste tijd, dit omdat J niet zo lekker gaat en we om 11.45 afspraak hebben bij de kinderarts. Dit ivm het vele ziek zijn, veel verkouden, oorontstekingen en bovenste luchtweginfecties die hij vanaf zijn zkh opname in januari heeft gehad. Ook valt hij af, woog op 24 sept 8700 gr en 13 november woog hij 8590 gr. Ook zijn er afwijkende bloeduitslagen, vandaar doorsturen kinderarts. Ben zo benieuwd hoe en wat, maar nog paar uurtjes en dan weten we hopelijk meer.
Zo, bijna hele dag op pad geweest, afspraak bij de kinderarts van J. Om kwart voor 12 hadden we afspraak en na eerst een gesprek en uitgebreid lichamelijk onderzoek met een arts in opleiding kwam de kinderarts erbij. J. heeft nog steeds rode trommelvliezen en krijgt hier nu naast de gewone neusspray een medicinale neusspray om zo hopelijk zijn oor klachten te verminderen. Verder heeft hij ook vergrote keelamandelen en moet J. maandagmiddag naar de KNO arts, kijken wat die ervan vindt en kijken of amandelen wel/niet eruit moeten of wat anders. Verder omdat J. zijn gewicht toch wel zorgen baart naast het vele ziek/verkouden zijn (bovenste luchtweginfecties) vond kinderarts het wel nodig om nog uitgebreider bloedonderzoek te doen. Nu wordt zo wie zo schildklier, imuunsysteem, glutenintolerantie en nog veel meer onderzocht. Hiervan krijgen wij op 9 december telefonisch de uitslag van. Aan de hand van wat maandag KNO arts beslist en 9 december de uitslag van het bloed is wordt gekeken hoe we verder gaan. Maar zo wie zo hebben we op 13 februari weer een controleafspraak staan bij de kinderarts, die wil hem eerste tijd onder controle houden ivm gewicht en ziektes. Dus al met al nog niet veel verder gekomen vandaag, maar wel in de molen en hopelijk gauw verbetering met J.
Wat naar allemaal meis. Wel fijn dat ze goed aan het meedenken zijn en er actie wordt ondernomen. Ik hoop ook zeker dat het snel beter gaat!
Jammer dat het zo lang duurt maar de dokter neemt jullie wel serieus heb ik het idee. ik hoop dat er niks ernstigs uitkomt maar wek iets waaraan ze wat kunnen doen zodat het snel beter met hem gaat en hij ook weer bijkomt. sterkte ermee en ook met het wachten...
@LaFemme, als je de leeftijd van de tweeling ook in je banner wilt laten staan, dan kan je het beste eentje van babytickers.net nemen. @Babii, wat fijn om te lezen dat ook jij alweer 12 weken zwanger bent. Hoe gaat het met je? @Lyanna, wat vervelend dat het niet goed gaat met jullie kleine man. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken waar relatief eenvoudig iets aan te doen is.. Sterkte met wachten! Hier, verlof is begonnen! Vandaag eerste dagje thuis terwijl Tim gewoon naar kdv is.. voelt een beetje als spijbelen Zo maar eens naar het dorp, wat boodschapjes doen en daarna ff rusten. Gisteren drukke dag gehad (cursus van het werk en daarna eten met collega's en workshop taart versieren) en vanmiddag komen de meubeltjes voor de nieuwe kamer van Tim en vanavond nog naar Utrecht voor een ander etentje, dus dan komt er van rusten ook niet veel..
THX Jessie...wat een leuke website...heb een mooie banner nu... Sinds vandaag een zwangerschapsbroek aan...mijn buik is echt gevoelig en best duidelijk te zien...Ik heb nog één gewone broek die past enkel ´s ochtends en als ik niet lang hoef te zitten...
THX Jessie...wat een leuke website...heb een mooie banner nu... Sinds vandaag een zwangerschapsbroek aan...mijn buik is echt gevoelig en best duidelijk te zien...Ik heb nog één gewone broek die past enkel ´s ochtends en als ik niet lang hoef te zitten... Wel vreemd dat de banner anders telt...volgens mijn dokters berekening ben ik vandaag 8 weken zwanger en is de bevaldatum 13 Juli...deze rekent anders... Geniet maar lekker van je verlof... Een vriending van mij heeft ook zoontje van 1,5 en nu een zoontje van 4 weken...het is zwaar zegt ze...dus rust nog lekker even uit...
Hele mooie banner Nikita! Wij hebben besloten dat we er eerder voor gaan aangezien de wens zo groot is! Kunnen we gewoon niet meer wachten! Ik ga begin van aankomende week het zh bellen voor een afspraak met de gyn. Spannenddddd! Fijn weekend allemaal! (Ik mag heel het weekend werken jeej)
Oh La Femme, wat zie ik nu? Gefeliciteerd, wat leuk! Char, spannend allemaal dat jullie er eerder voor gaan weer! Hier net ongi weer achter de rug, we gaan nog zo'n 3 à 4 rondes zelf proberen en hopelijk haal ik de twijfel bij manlief weg om weer de MMM in te gaan. Het geeft mij veel meer rust, ik kan niet tegen de druk van nu moeten we en daar baal ik zo van. Dus zo rond febr/mrt ga ik hopelijk bellen voor weer een afspraak bij de gyn om weer IUI traject in te gaan.
Ik kom hier niet zo vaak meer (lees meer mee ) Maar hier wil ik dan wel even echt op reageren! Wat een wonder!! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!
Klinkt allemaal goed bij iedereen! Hier volop aan het genieten van een blije meid om ons heen. Volop pratend en ze vindt het hele sinterklaasverhaal geweldig waardoor ik helemaal blij word. Helaas wel ongesteld geworden. Ik weet het, eigenlijk moet ik niet hopen en na 1 keertje seks rond de eisprong moet ik dat natuurlijk helemaal niet doen. Maar toch, als m'n menstruatie eraan zit te komen hoop ik toch weer een beetje. En dat hopen wordt elke maand meer. Ook nu ik hier zoveel verhalen lees van zwangere (van een tweede) en actief 'proberende'!