mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Brabbel, hier ook een tweede zwangerschap die veel extremer en zwaarder is dan de eerste...Ik merk het ook lang in mijn rug en weiger ook soms mijn kleintjes te dragen..al doe ik het zo graag, maar wil gewoon meer pijn voorkomen...Vind deze tweede zwangerschap dus veel zwaarder, maar ja, ze volgen elkaar dan inderdaad ook snel achter elkaar op.

Ik was deze week in het ziekenhuis voor verdere onderzoeken i.v.m. Romi zijn krampaanvallen en BHS. Hij krijgt nu medicijnen, omdat het dus de bekende Breath Holding Spells zijn maar soms in combinatie met Anoxic Epileptic seizures. Dat zijn epileptische aanvallen die ontstaan door zuurstof tekort, gelukkig GEEN extra epilepsie.
    Maar ook zijn ´gewone BHS´ anvallen zijn eigenlijk te zwaar waardoor de dokters hebben besloten hem toch met medicijnen te behandelen. Dit waarschijnlijk een jaar of 2 tot 3, de meeste kinderen groeien dan over het BHS geen omdat ze hun emoties beter kunnen controleren en uitdrukken en waarschijnlijk kunnen we uiterlijk dan de medicijnen afbouwen.
    Aan de ene kant dus goed nieuws, aan de andere kand wat minder wat betrefte de medicijnen, maar ja....die aanvallen zijn ook niet zo goed voor hem en kosten hem ontzettend veel energie...

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Brabbel: Wat vervelend van je bekken en je rug. Ik heb nooit geweten dat IVF er voor zorgt dat er langer herstel na een zwangerschap nodig is. Gek dat ze daar in het ziekenhuis, als je met IVF start, niet voor waarschuwen.
    Dan is het bijna een geluk bij en ongeluk dat de 'Berencryo's' niet gepakt hebben. Wie weet hoe je er dan aan toe was geweest.
    Wens je heel veel sterkte. Weet uit ervaring hoe pijnlijk dit is.
    Probeer het rustig aan te doen... Want met twee van die mooierds wordt je nog druk... Haha.
    @Nikita: Ik begrijp je dubbele gevoel over de medicijnen wel. Toch wel goed dat ze de BHS van Romi zo serieus nemen. Maar wat heeft hij het erg? Hij komt dus in die insulten doordat hij zijn adem zo lang in houd? Dat is erg heftig!
    Hoe is het verder bij jullie? Je beschrijft dat deze zwangerschap, ondanks dat het er maar één is, veel heftiger is?

Wij zijn van de week in de kliniek geweest. We gaan volgende maand starten met de terugplaatsingen.
    Gek genoeg was het er bijna een beetje thuiskomen. Ze zitten inmiddels in een nieuw pand, maar de sfeer is hetzelfde en een overgroot deel van het personeel van 2 jaar geleden werkt er nog.
    We hebben onze kleine meid na veel wikken en wegen meegenomen en dat kon prima. Er was een hele speelhoek een beetje apart van de rest van de wachtkamer. De arts en de verpleegkundigen vonden het erg leuk om haar te zien en onze dochter gedroeg zich (zoals gewoonlijk) voorbeeldig.
    Twee uur heen en twee uur terug is lang in de auto, maar ze heeft heen en terug geslapen en verder hebben we er maar een uitje van gemaakt.

Dus zodra mijn menstruatie start moet ik bellen. Dan moet ik een afspraak maken voor cyclusdag 11 of 12. Dan bekijken ze het baarmoederslijmvlies en als dat er goed uit ziet dan maken ze een afspraak voor de terugplaatsing.
    Helaas wilde de kliniek niet het moment van terugplaatsen met ovulatietesten bepalen. Ze willen het baarmoederslijmvlies controleren en een beetje invloed uitoefenen op het moment van terugplaatsen. Ik begrijp het, maar vind het ook jammer. We moeten nu extra heen en weer rijden en ik had liever een 'natuurlijke' ovulatie gehad.

Ook kregen we nieuws waar we niet op rekenden. We zijn er tot van de week altijd van uit gegaan dat onze cryo's 'enkel' verpakt zaten. Nu bleek dat we 5 rietjes van 2 cryo's hebben en 2 rietjes met 1 cryo. Waarom ze die laatste twee niet samen hebben gedaan is ons echt een raadsel. Op het formulier stond niets over meer cellen of betere kwaliteit.
    Maar goed, dit plaatst ons wel voor een dilemma. We hebben besloten om te beginnen met de rietjes met 2 cryo's. Stel dat dit een zwangerschap op mag leveren en er blijft wat in de vriezer dan zou er misschien nog een derde kindje mogelijk zijn. Dan wil je het risico op een meerlingzwangerschap zo klein mogelijk houden. Helemaal omdat ik dan al (in theorie) 2 zwangerschappen en 2 keizersnedes heb gehad.
    Maar voor nu is het ook een dilemma. 2 cryo's betekend een kans op een tweeling en als we dat niet willen zouden we misschien moeten beslissen dat we 1 cryo 'weg moeten gooien'.
    Dat laatste is voor ons geen optie...

Maar goed. We zien wel hoe het loopt.
    Eerst maar eens ongesteld worden. Haha... Dat is ineens iets om naar uit te kijken...

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hallo!

Gister ongesteld geworden dus dat betekend morgen het zh bellen voor een echo afspraak en dus kunnen we gaan starten!
    Whaaaa spannend weer!

En indd Chybou wat kan je dan toch naar uitkijken he? Wanneer verwacht jij het?

Wij kwamen er ook pas achter dat van de 4 twee losse rietjes zijn en 1 met twee samen ingevroren zitten. Wij beginnen ook eerst met de enkele,als het echt zo is dat de eerste niet blijven zitten dan denk ik ook niet dat we dan 1 zouden kunnen "weggooien"
    Jij hoeft dus geen pregnyl te spuiten dus?

Leuk dat ze bij de kliniek goed op jullie dochter reageerden wij hadden Levi ook meegenomen en die werd ook hartelijk ontvangen.We nemen hem trouwens verder niet mee.

Fijne zondag iedereen!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Brabbel, wat vervelend dat het zo rot gaat met je bekken en rug. Wist inderdaad ook niet dat het voor vrouwen met IVF nog belangrijker is om helemaal te ontzwangeren en dat dat langer duurt dan "normaal". Raar eigenlijk, want juist bij MMM meiden zijn er best veel die alweer redelijk snel voor een brusje gaan.. dus dan zouden ze daar toch goede voorlichting over moeten geven!? Leuk dat Beer al zo bewust met je zwangerschap bezig is :)

@Nikita, had al foto's gezien van Romi op fb, wat naar dat de BHS aanvallen zo zwaar zijn. Ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan en hij daardoor in elk geval geen epileptische aanvallen meer krijgt.

@Chybou, GG is inderdaad een flink eind rijden voor jullie. Mocht je er ooit een agrarisch uitstapje (of kopje thee) aan vast willen plakken dan hoor ik het wel.. wij wonen er maar 10 minuten rijden vandaan.. Maar helemaal in het nieuwe pand dus nu.. Raar dat jullie niet wisten dat de cryo's gedeeltelijk per 2 in een rietje zitten. Ik snap je redenatie wel. Maar ook vreselijk dilemma, kan me voorstellen dat je geen cryo weg wilt gooien, maar eigenlijk ook geen tweelingzwangerschap wilt.. Moeilijk hoor!

@Char, gefeliciteerd met je menstruatie! Dat we dat nog eens zeggen tegen elkaar hè.. ;) Jij dus wel pregnyl spuiten? Verder nog iets ter ondersteuning?

Hier gaat het lekker. Morgen is Rik alweer 4 weken.. gaat echt snel! En hij groeit ook erg hard. Afgelopen donderdag controle bij cb, 400 gram in 10 dagen! En helemaal goedgekeurd. Was wel beetje jammer dat we voor het eerst een nieuwe arts hadden, dat ze het leuk deed, maar dat het ook meteen de laatste keer was, omdat ze alweer weggaat! Tim was ook goed gegroeid, mooi volgens het gemiddelde lijntje, nu 88 cm en 12,7 kilo. Ook alle opdrachtjes deed hij goed. Trotse mama!

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chybou...wat een nieuws zeg, en inderdaad heel wat om over na te denken ja...Wat goed dat jullie meid zich zo netjes gedroeg, ik denk dat ze dit inderdaad wel leuk vinden als mensen hun wondertjes meenemen die daar zijn ontstaan...En nu maar hopen dat je snel ongie wordt...
    Romi krijgt die insulten inderdaad door het zuurstof tekort dat ontstaat door het lange adem inhouden...
    En ja, ik vind deze zwangerschap op de één of andere manier veel zwaarder. Buik is al vroeger groter, rugpijn is er sneller, ben veel meer moe dan bij de eerste keer...Maar ja...ik heb dan ook wel 2 aapjes die me goed op de been houden...Moet ook wel zeggen dat ik iets meer durf te genieten als de eerste keer...Ervaar het gewoon iets extremer als de eerste keer, de eerste keer kon ik het denk ik de hele zwangerschao niet zo goed bevatten dat ik echt zwanger was...

Char, spannend zeg...weer gaan starten...dat resultaat van het ontdooien vind ik altijd vreselijk om op te wachten...

Jessie...wat een goed nieuws zeg dat je beide mannen het zo goed doen...Idd. altijd jammer als een leuke arts snel weer weg gaat...

Zo, nu maar eens naar bed...
    Miste vanochtend het ziekenhuis een beetje...daar kon ik het bed heerlijk instellen met de knieen en de rug wat omhoog en ´s ochtends vroegen de verpleegsters altijd of ze het licht nog uit zouden laten zodat we nog wat konden knuffelen, en daarna werd er ontbijt op bed gebracht omdat Romi vast zat aan een apparaat aan de muur...dat was wel verwennerij die ik een beetje mis...;)
    Maar de week was zwaar voor hem...we merken dit omdat hij sinds de eerste nacht in het ziekenhuis erg moeilijk gaat slapen, hopelijk houdt het snel op...Hij wil echt mijn handje vasthouden bij het in slaap vallen...och arme...die week moet echt indruk op hem hebben gemaakt...

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Char: Ik ben dit weekend aan de beurt. Maar ik sinds de zwangerschap van Camille heb ik een iets minder regelmatige cyclus. Dus het is zo ongeveer... ;)
    Fijn dat jij al 'aan de beurt' bent. Wanneer heb je de echo?
    Gek hé dat je er nu pas achter komt hoe de cryo's ingevroren zitten. Eigenlijk zou je dat als patiënt zelf moeten kunnen beslissen. Want ik had hier zelf niet voor gekozen.
    Ik hoef geen Pregnyl te zetten. Jij wel? Om je cyclus te ondersteunen of om een ovulatie op te wekken?
    Ik ben trouwens allergisch voor een hulpstof in de Pregnyl. Ik moet waarschijnlijk één keer een injectie Decapeptyl zetten en zo een eisprong opwekken.
    Wij nemen Camille niet mee voor de TP's en als de echo's op een maandag, donderdag of vrijdag vallen kunnen we oppas regelen. Het is een beetje lastig omdat we een uur of 5 a 6 oppas moeten regelen en dat is overdag nog niet zo makkelijk in onze omgeving. Maar ach, we komen er wel uit...
    @Jessie: Dat vind ik echt bijzonder lief van je! Je woont dan erg dicht bij GG! Dat dorpje kennen we wel. We zijn tijdens onze 2e IVF ronde een weekje in die omgeving op vakantie geweest. We hebben onder andere een hele dag rondgereden op een tandem. Je woont daar heel mooi.
    Door dat jaar heen en weer rijden tijdens onze 3 IVF/ICSI rondes zijn we heel goed geworden in 'stops'. Zo is er halverwege een tankstation met heerlijke broodjes. Zit er ongeveer een minuut of twintig van GG vandaan, aan de snelweg, een Mac, tegenover GG zit een restaurantje waar je heerlijke omeletten kan eten en op de terugweg zit halverwege een La Place. Toch ga ik je aanbod onthouden, want als we weer een maand of wat twee keer heen en weer zijn gegaan kan ik me voorstellen, helemaal als we Camille bij ons hebben, dat een agrarische tussenstop heeeeeeeel welkom is.
    Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je mannen. Hoe is het nu met jou? Goed hersteld van de bevalling? Hoe bevalt het moederschap van twee kindjes? Kom je nog een beetje aan jezelf toe? Is de tweede 'makkelijker' omdat je veel meer weet en veel meer op jezelf durft te vertrouwen omdat je al een kindje hebt?
    @Nikita: Als ik die verwennerij zo lees mis ik hem ook bijna... Haha en ik heb al 16 maanden niet meer in het ziekenhuis gelegen.

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ha meiden,

Hoe gaat het?
    Brabbel ik las ontzettend leuke berichten op FB, over het brusje van Beer.
    Char ik las minder leuke berichten op een topic dat je net hebt geopend hier op ZP. Het schiet allemaal niet zo op...
    Nikita, hoe gaat het met de klachten? En is het een beetje te doen, zwanger zijn en twee van die (b)engeltjes?
    Jessie, hoe is het met je mannen?
    Zeehondje, ik zie je online staan. Hoe is het bij jou meis??

Ik heb morgen de eerste echo gepland staan. Eens kijken of er een ei te vinden is :-D
    Wie weet eind van deze week wel een TP. Gek idee, op één of andere manier ben ik daar helemaal niet zo mee bezig.

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, veel te lang niet geweest en het is ook wel rustig hier hoor.

Char, hoe is het? Heb je eigenlijk een tp gehad?

Jessie, heerlijk aan het genieten nog steeds?
    Zo grappig als ik gewichten en lengtes langs zie komen van 2-jarigen. Dan is Sophie met haar 95 cm en nog geen 12 kilo echt precies het omgekeerde :D

Nikita, hoe is het met de kleine Romy? Helemaal opgeknapt? En slaan de medicijnen toe?
    En met de kleine in de buik, ook alles goed? Alles weer een beetje tot rust gekomen qua de iets vergrote kans op down?

Chybou, al meer duidelijkheid over een tp?

Hier alles goed. Eigenwijs meisje wordt Sophie. Ze gaat echt haar karakter laten zien en soms is het overduidelijk 'ik ben twee!'. Haha.
    We zijn net bij een school wezen kijken voor een intakegesprek. Best leuk om mee te maken, zeker omdat ik zelf ook in het onderwijs zit.
    Wel balen dat deze school ons erg aanspreekt en dat ze met een wachtlijst werken. Ze willen klein blijven. Ze staat nu vierde. Dat betekent dus dat de drie ervoor toch voor een andere school zouden moeten kiezen. Ik zie dat niet zo snel gebeuren. Ook al bestaat hij pas drie jaar, hij staat goed aangeschreven hier in de buurt. Ze werken ook van 8.30 - 14.15 uur elke dag (dus ook woensdag en vrijdag). En dat is wel erg fijn qua structuur en brengen/halen voor ons. Vooral halen is dan beter te plannen. Opa bijvoorbeeld eerst Sophie hier halen en dan neefje in andere plaats drie kwartier later. Maar ja, kan wel van alles willen nu, maar als er geen plek is hebben we toch echt pech.
    Er zit hier nog een leuke school die veel met 'talenten' werkt en heel creatief is. Ook leuk en daar gaan we ook nog kijken natuurlijk!

Een tweede? Tja, als het op de natuurlijke manier raak gaat zijn zeker. Of we de mmm weer in willen? Nu nog niet in ieder geval. Ik merk wel dat ik weer meer bezig ga zijn met m'n cyclus, wanneer eisprong? Wanneer ongesteld worden? Maar da's ook niet altijd goed bij te houden, er kan zo een week verschil in zitten namelijk.
    We gaan dus gewoon heerlijk door met genieten!!!!

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    hihi, Chybou, tegelijk gepost!

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zeehondje...ja, idd. rustig hier...hier ligt alles op bed en ik wilde vanavond dus ook even een berichtje posten...
    Klinkt inderdaad als lekker genieten wat je doet...en ja, lengtes en gewicht is altijd grappig te vergelijken...Is Sophie lang voor haar leeftijd? Gewicht houden we zelf in de gaten maar over een kleine 4 weken heben wij ook weer een afspraak en ben erg benieuwd hoe lang ze zijn...Niki is nu duidelijk groter dan Romi en weegt toch ook al over de 11 kilo...Romi is nog altijd maar 9,5. Maar eet verder wel goed hoor, maar is super gespierd en echt al een kleine athleet..wat hij soms kan doen is echt knap...hij is zo sterk...dat wordt echt een sporter...En ach ja...voor een vol bord is nog niemand verhongerd denk ik dan maar...
    Wat is het vroeg zeg om al voor een school te gaan kijken...in Duitsland gaan ze pas naar school met 6...wij hebben dus nog heel veel tijd...Maar een creatieve school lijkt me inderdaad ook erg leuk...alhoewel de schooltijden tot 14.15 ook lekker zijn. In Duitsland begint de school vaak al om 07.30 en zijn ze tegen een uuw of 12.30 geloof ik klaar...
    Hier gaat alles goed...Even leek het erop dat het medicijn aansloeg...hij heeft 2 weken geen BHS meer gehad...maar nu is hij weer helemaal de oude en komt het toch wel weer terug...Maar we zitten dan ook nog niet op de maximale dosis, dus maar even afwachten...De eerste 2 weken was hij echt nog erg bang en onzeker van het ziekenhuis denken we...
    Nu zijn het weer de 2 oude deugnieten, die overal opklimmen en mama geen minuut rust geven...Volgens mij krijg ik af en toe al harde buiken, en zet ze dus elke dag wel een paar keer in de box zodat ik even rust heb.
    Het nieuwe kleintje doet het verder goed...vandaag weer op controle geweest...Het liet weer zien wat het wordt, maar de dokter mocht het niet zeggen...al leek het er volgens mij verdacht veel op dat ik 2 balletjes zag...maar durf daar mijn handen niet voor in het vuur te steken...heb er natuurlijk geen verstand van.
    Over 2 weken de grote 20 weken echo...dan komt manlief ook eindelijk eens mee...Toch weer even spannend...
    Tsja, dat Down thema is nog wat gevoelig, maar ik begin er maar niet meer over. Manlief weet ook niet goed waar hij het over heeft, en dat maakt een discussie natuurlijk moeilijk, dan moet ik hem eerst weer uitleggen hoe alles zit en kan dan mijn standpunten verdedigen.
    Zo nu, nog even breien en dan op tijd naar bed...De kleintjes zijn vroeg de laatste tijd...

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hahaha... Ja grappig! :)

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kwam eens kijken of er hier nog iets was geschreven en zie nu dat ik Chybou haar berichtje over het hoofd heb gezien.

Hoe was de echo? Krijg je een TP deze week?

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ben ook benieuwd chybou!

Hier ook naar het zh geweest gister maar,
    Was nog niet groot genoeg maar wel al 14mm ( moet 16 of groter zijn) donderdag terug komen en bloedprikken ze willen kijken hoe het met mijn hormoonwaardes is omdat de eiblaasjes zo langzaam groeien van die uitslag gaan ze bekijken wat ze gaan doen of terugplaatsen als ie groot genoeg is of een maand wachten.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Char, vervelend hoor, dat wachten.
    Met medicatie reageerde ik ook zelfs elke keer anders. De ene keer groeiden er heel veel en snel en de andere keer maar drie á vier (toen kregen we geen ivf maar iui en daaruit is Sophie ontstaan :D).
    Blijf hoop houden, misschien hoef je toch niet nog een maand te wachten!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Lang geleden dat ik hier heb geschreven..

@Nikita, kan me voorstellen dat het veel indruk maakt op zo'n hummeltje, de hele week in het ziekenhuis. Jammer dat de BHS nu toch weer terug lijkt te komen! Hopelijk blijft het met de uiteindelijke hoeveelheid medicijnen wel weg. Hoop dat het je lukt om voldoende rust te pakken. En die 20 weken echo.. blijft toch altijd spannend hè, en kan me voorstellen dat het nu helemaal spannend is. Ik ga duimen dat alles er goed uitziet!

@Chybou, wij hebben de allereerste keer dat we daar waren een frietje gegeten bij de snackbar in de straat. Gewoon om even rustig na te praten. Maar verder rijden we natuurlijk altijd gewoon naar huis (of ik naar mijn werk, dat is 15 minuten de andere kant op ;)). Ben ook benieuwd of je al een TP gepland hebt staan! Hoe was de echo?

@Brabbel, leuk hoor een meisje erbij! Maar zoals gezegd op fb, twee jongens is ook heerlijk!

@Zeehondje, ja, dan is jouw meisje echt lang en slank! Leuk om te lezen dat jullie ook nog steeds heerlijk genieten van jullie meisje. En nu al een school kiezen.. pff.. wat gaat dat toch snel! Vervelend hoor dat er een wachtlijst is bij de school van jullie keuze. Hier hebben we daar geen last van, in tegendeel, elk kind wordt met gejuich onthaald!

@Char, pff, wat vervelend dat het zo lang duurt voordat je ei groot genoeg is. Wanneer krijg je dan de uitslag van bloed prikken? Hopelijk wel nog deze maand een TP.. ook voor jou duim ik!

Hier officieel alweer kraamvrouw af. Vandaag ook de klossen onder het bed vandaan gehaald.. en zo wordt het langzaam alweer "gewoon" dat Rik in ons leven is :) Morgen nacontrole bij de vk en daarna mama-café. En volgende week ga ik beschuit met muisjes trakteren op het werk. Ik heb afgelopen week mijn e-mailbox van het werk maar weer eens geopend.. die zat behoorlijk vol. Maar ik heb nog bijna 8 weken verlof, dus kan me er nog niet echt druk om maken ;)

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed nieuws morgenochtend nog een keer terug, vandaag was ie 16 mm en alle waardes waren goed. Ze gaan als ie morgen al gesprongen is zonder pregnyl dinsdag tp is ie er nog dan zetten ze gelijk de pregnyl dan is de tp donderdag. Dus sowieso een tp. Deze maand.

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joepie, Char, wat fijn!!!!!!!!!!!!!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Zo de kleine meid zit voor Sesamstraat dus ik heb even een momentje.
    Ik zag allemaal lieve mensen voorbij komen, allemaal een knuf en ik reageer binnenkort uitgebreider.

@Char wat fijn dat het er deze maand toch nog van komt meis! Ik was even bang dat het helemaal niet meer door zou gaan.

Bij mij was de echo dinsdag helemaal goed. Dinsdagavond Pregnyl gezet. (Dat is allemaal goed gegaan, geen allergische reactie deze keer ;))
    Morgen worden er twee embryo's ontdooit en als alles goed gaat zaterdag een TP.

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé dat is leuk Chybou en Char, tegelijk een tp als alles goed gaat!

Oh haha, zit net even terug te lezen, niet helemaal tegelijk :D.

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Char en Chybou....2 meiden op het wachtbankje....gezellig...kom maar lekker bij de zwangeren club...ben ik nu trouwens de enige die hier op het moment zwanger is??

Deel Deze Pagina