Vergeet Brabbel niet!! Char en Chybou, super dat jullie allebei een TP krijgen deze maand. Ik ga allereerst duimen dat de cryo's goed ontdooien en dan daarna dat jullie allebei mooie testen kunnen laten zien over 2 weken!! Spannend..
Vandaag weer geweest en ze hebben gelijk de pregnyl gezet dus donderdag de tp dus zit iets later dan chybou op het wachtbankje! Succes morgen chybou!
Dank je wel. Vind het nu toch wel een beetje spannend, helemaal als je bedenkt dat ze op dit moment aan het ontdooien zijn. Ik had vanmorgen twee gemiste oproepen van een onbekend nummer en toen werd ik meteen een beetje nerveus. Als ik goed aan het rekenen ben, betekend dit dat jij dag 3 embryo's in de vriezer hebt liggen Char? Dan zou jij maar 3 dagen langer op het wachtbankje zitten, want wij hebben dag 1 embryo's in de vriezer liggen. Dus op donderdag zit ik op dag 7. Hopelijk is hij dan al lekker ingenesteld
Ja het is ook allemaal weer erg spannend vind ik ook,we gaan gewoon duimen dat we allebij straks een plakker hebben!
Het is vanmiddag allemaal (boven verwachting) goed gegaan. Twee goede vier cellige emmy's teruggeplaatst. Super natuurlijk! Over twee weekjes weten we meer. Bedankt voor het meeleven! Liefs!
Fijn dat alles goed is gegaan! Hopelijk nog slechts eenmaal terug naar het GG, namelijk alleen voor de eerste echo..
Ga me suf duimen voor je Chybou! Pfff wat duurt het toch lang als je moet wachten op de tp en dan als die is geweest weer 2 spannende wachtweken
Het wachten vind ik altijd het moeilijkste deel. Je kan er, behalve een beetje gezond eten, niet drinken en niet roken, niets meer aan doen. Ach, het komt wel goed. We hebben dit, allemaal, al eerder gedaan... We kunnen dit!
Dat klopt Chybou,We slepen ons er wel doorheen! Hou maar een goed plaatsje op het wachtbankje voor mij vrij donderdag zitten we er samen op!
We hebben een mooie cryo aan boord! Helaas is er 1 niet goed ontdooit waardoor we er nu nog twee overhebben. Maar hopelijk blijft deze plakken! Duim duim duim!