Fijn Char, ik had al een plekje voor je vrijgehouden (Jammer van die ene cryo, maar hopelijk blijft deze gewoon plakken en heb je die andere twee pas nodig bij een eventuele derde)
Ik duim voor die ene die nu aan boord is, Char! Hier gisteren alweer 2 maanden consult bij CB. En dus ook de eerste prikjes . Gelukkig was het leed snel geleden en heeft hij gisteren alleen een beetje verhoging gehad. Verder was hij super gegroeid. Alweer 5830 gram en 58 cm! Slik, waar gaat de tijd met ons kleine mannetje naartoe. Dat wordt dus maatje 62 uitwassen! Volgen met de oogjes deed hij uitstekend en hij was ook sterk genoeg in zijn nekje. Allemaal prima dus! Blije mama..
Char en Chybou...spannend...kom maar lekker bij de zwangeren zitten hoor... En Jessie...wow, wat gaat het inderdaad weer hard zeg...NU alweer maatje 62 uitwisselen...genieten maar hé...van iedere dag...
Wauw La femme nikita wat zie ik nu spontaan zwanger van harte gefeliciteerd. Hebben wel eens in een zelfde topic geschreven was toen Elif.
Nee, herken ik wel. Ben er ook heel rustig onder... Voor een tweede voelt het allemaal heel anders. Het is net zo gewenst en welkom, maar het voelt minder beladen. Ben alleen heel nieuwsgierig, denk bij alkes wat ik voel 'zou het..?' En 'had ik dat bij Camille ook niet?' Veel te vroeg nog natuurlijk! 'Nee ,vast niet, kan niet zo zijn dat het nu in één keer raak is!' Denk ik dan...
Ja indd Chybou! Je voelt zoveel maar ook weer niet. En het gevoel bij een 1e is indd ook heel anders. Ook al kan ik me het bijna niet voorstellen dat we weer een 2e kindje zouden mogen krijgen. Maar wat ik nu voel heb ik toen met Levi toen hij net was terug geplaatst was ook gevoeld. Terwijl ik de eerste keer vlak voor de vroege miskraam alleen maar krampen heb gevoeld. Ach ja ik weet het niet we zullen moeten afwachten!
Whaaaaaaaaa! Meiden, ik MOET het even kwijt! Ik heb hier een hartstikke positieve test liggen. Geen tuurtestje of iets dergelijks, maar een hele hele hele duidelijke streep! Dat is echt nog heel erg vroeg, zit nu op dag 11 DPO.
Whaaaaaa wat goed Chybou! Voorzichtig gefeliciteerd! Hier last van een drukkend gevoel in mijn buik, rugpijn, zere boobies, en moet super veel plassen... Tja ik weet het niet hoop dat het iets positiefs betekend!
Nou hier was het hartstikke positief! Daarom heb ik maar eens een testje gedaan, want ik herkende de verschijnselen van de zwangerschap van Camille. Ik ben ook heel voorzichtig blij. Er kan nog van alles gebeuren, maar voor nu ben ik vooral heel opgelucht dat mijn lijf me niet voor de gek houd.
Chybou, ook voorzichtig gefeliciteerd! Char, de duimen draaien hier voor jou! Hier in afwachting, nu zo'n 10 of 11 DPO en dat terwijl ik normaal zo'n beetje bij 9 DPO ongi wordt. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken, voel eigenlijk niet veel. Paar kleinigheidjes misschien, maar meer niet. Als ik ongi wordt ga ik weer verwijs vragen van de huisarts en afspraak bij de gyn maken, dus hierna als het goed is nog 1 ronde zelf proberen en dan weer voor IUI.
Oeh, als ik nu wel zwanger zou zijn Chybou zouden we tegelijk uitgerekend zijn. Zou wel wat zijn zeg!
Haha dat zou wat zijn, we zaten de vorige keer, bij Camille, ook niet ver bij elkaar vandaan! Mijn uitgerekende datum was toen 1 oktober en 25 september is ze gehaald. Ik ben heeeeeel voorzichtig een beetje blij. Er kan van alles gebeuren en het is heel pril... Maar kennelijk is iets (of 2x iets) heel erg had zijn best aan het doen om er iets van te maken. Ik heb nu een test in handen die ik bij Camille bij 4 weken 3 dagen had en dat was ook nog eens ochtendurine, ik heb net met middagurine getest. Ik zou vandaag pas (als ik het goed bereken) op 3 weken en 4 dagen zitten. Ik duim voor je dat het voor jou ook raak mag zijn!
Even snel...Chybou...wat een super nieuws ze...een goed teken als je zo vroeg al positief test...enne, misschien zijn het er wel 2 en knalt hij daarom zo...Spannend hoor... One of a kind...jaja, hier een klein wondertje en vechterje in mijn buik...Erg onwerkelijk, maar super leuk natuurlijk... Zo nu naar bed...de komende dagen weer wat mer schrijven hier... TRUSTEN!!!
Super!! Natuurlijk is het nog vroeg, maar toch een voorzichtige felicitatie vanaf hier, hoor!! Ik duim dat het allemaal goed mag gaan!! @Char, duimen draaien ook nog voor jou! @Lyanna, jammer.. Nu dus HA bellen?
Lyanna,wat ontzettend jammer! gaan jullie het zelf nog eens proberen of toch nu naar de huisarts voor een verwijzing?
Balen Lyanna, was super fijn geweest als het zonder hulp gelukt was. Duimen dat je snel terecht kan en dat het meteen ook een plakbabe is.