Super Char! Ik heb geen bloedtest gehad. Maar volgens mij kunnen ze aan de bloedtest niet zien of het er twee zijn. Een hoge Hcg waarde kan wijzen op twee kindjes, maar het kan net zo goed 1 kindje zijn. Ik voelde me heel anders dan bij de zwangerschap van Camille, maar ja, dat zegt ook niet alles. Bij de echo weet je het zeker.
Ja zeker spannend! Donderdag eerst de bloedtest weet eigenlijk niet meer hoe snel en met hoeveel weken ik toen de 1e echo had bij Levi. Dus ben wel benieuwd eigenlijk.
Bij onze zoon had ik de eerste echo bij 6.0 wk en bij mijn dochter bij 6.5 geloof ik.. Beide een kloppend hartje.
Onze kliniek maakt de afspraak voor de echo met 7 weken. Bij Camille heb ik, vanwege een bloeding, een weekje eerder de eerste echo gehad. Maar dat was niet het standaard beleid.
Wat super dat zowel Char als Chybou nu ook zwanger zijn @Chybou, wanneer heb je de volgende echo? Deze week? Alle andere dames, hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Gisteren met Rik naar het bureau geweest en hij is inmiddels 62 cm en 6480 gram. Dus niet meer zo zwaar als bij de geboorte, maar mooi precies op het gemiddelde (volgens de WHO curves). Afgelopen weekend weggeweest met de familie. Druk! Maar beide kindjes hadden het goed gedaan. Nu nog een weekje thuis rommelen en dan vanaf volgende week weer aan het werk...
Hallo meiden, hier staat de 1e afspraak bij de gyn voor opstarten IUI ook weer gepland, 27 mei pas...........best spannend weer.
@Char: Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Benieuwd wanneer je de echo krijgt. Hoe voel je je? @Jessie: Ik heb morgen weer een echo. Eigenlijk wel heel erg fijn. Er is iets mis gegaan met de doorverwijzing naar de gynaecoloog. Ik heb nog steeds geen afspraak staan, dus fijn dat we morgen even naar de kliniek. Ik ben een beetje aan het idee van twee kindjes gewend. Ik hoop zo dat het morgen goed met ze gaat. @Lyanna: Spannend zeg! Ik hoop dat het voor jullie snel raak zal zijn.
Spannend chybou! Ik kan om 13.00 uur bellen voor de uitslag. Ik voel me erg zwanger! Heerlijk gevoel weer! Nu hopen dat het goed blijft gaan.