Dankjewel! Ja vind ik ook bij Levi was ie 510 dacht eerst toch een tweeling misschien maar zegt niets zeiden ze.
ja, die HCG waarde zegt niet altijd wat...had bij de tweeling ook een lagere als bij een andere zwangerschap, daar was toen op de echo maar één te zien, maar had wel een TP van 2 gehad, dus misschien was er al eentje gestopt afgestorven ofzo...dat weet je nooit hé in het begin...
Spannend Char of het er 1 of 2 zouden zijn. Hier zei de hcgwaarde idd ook niks hier met 5 weken 4739!! Ze is maar alleen. En bij seyhan 3125 ook alleen met 5 weken.
De echo van vanmiddag was helemaal goed. Beide kindjes maken het prima. Kindje wat twee weken geleden zo klein leek zat keurig op schema. Het scheelde nu maar een millimetertje met zijn/haar broertje of zusje. Ze waren allebei wakker en aan het bewegen! Oohhhhw! Echt zo bijzonder! We zijn na deze echo zo opgelucht! Voor het eerst ben ik echt heel erg blij en gelukkig!
Wat fijn dat alles goed gaat met jullie kindjes, Chybou!! Je kan je blijdschap ook in je hele berichtje voelen, mooi...
Chybou...wat fijn zeg...en goh, is dat al 2 weken geleden dat je da tposte...wat gaat de tijd snel...spannnd hoor een tweeling en hij dan ook 3 kindjes...
Hoe is het hier met iedereen? Ik ben vooral heel druk met 'zwangerschapsgerelateerd' ziek zijn... Blughh!
oje Chybou...met spugen en al of alleen misselijk en moe? Daar had ik echt heel veel last van in het begin. Hier alles goed...rustige paasdagen gehad en de voorhoofdsholteonsteking die ik had en waar ik zonder antibiotica door moest lijkt ook voorbij...dus laat het goede weer en de zomer maar komen...Verder niet veel nieuws te melden...
Goedemiddag meiden. Chybou, das niet fijn...........hoop dat het snel minder wordt. Lafem, wat fijn dat je voorhoofdsholteontsteking voorbij is. Hier zaterdag weer ongi geworden met 24 dgn en lf van 9, dus denk nog 2 rondes zelf en dan hopelijk gelijk weer beginnen met IUI. In 2e ronde hebben we als ik weer 24 dgn heb op CD 14 afspraak gyn, misschien dan wel ff kijken hoe eitjes zijn.
@Nikita: Ik ben de afgelopen weken echt heel erg misselijk en moe geweest. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Maar echt eten lukt ook niet echt. Voorlopig kom ik nog niet aan! Maar ach, dat komt vanzelf! Vorige week maandag moest ik echt van mijn werk naar huis omdat ik zo geen les kon geven. Gelukkig helpt een beetje rustig aan doen goed en ik merk echt dat het de afgelopen dagen een stuk beter gaat. Hopelijk zijn we over het dieptepunt heen. Hoe is het bij jou en je drukke peuterkabouters? Is het een beetje vol te houden met een als maar dikker wordende buik? @Lyanna: Het gaat binnenkort echt weer voor jullie beginnen. Ik hoop dat het snel raak mag zijn. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Wie weet... Ik sprak laatst weer iemand die zwanger was en de afspraak bij de gynaecoloog al had staan... Zou mooi zijn. Hoe is het verder met jouw mannen?