Zeehondje wat leuk een nieuwe auto! Wij hebben ook een Kia maar dan de rio maar vind Kia super fijne auto's. Brabbel, ik hou je zo nu en dan ook via fb in de gaten vind het zo sneu voor beer dat hij steeds zo ziek is!
Brabbel...inderdaad beterschap...erg vreemd hoor dat het zo lang duurt... En Zeehhondje...mooie aankopen hoor...
Even een buikfototje. Het gaat hard! Morgen 17 weken Gisteren controle gehad. Met mij en de jongens was alles goed. Keurige bloeddruk ondanks alle dubbel zoute dropjes (slecht... ik weet het maar ik vind het nu zooooo lekker!) Gelukkig kunnen de harde buiken geen kwaad. Cervix zat nog op 40 mm. Netjes dus.
Chybou mooie buik meid!! Char heb je nog proberen zoeken in December maar wilde je ( nu een beetje laat) nog feliciteren met de 12 weken grens
Chybou....ow, nu heb ik ook trek in dubbel zoute drop, voor al in het begin kon ik het ook niet laten...het was één van de weinige dingen die ik lekker vond toen ik misselijk was...en nu ik dit lees heb ik er ook weer zin in....Zal eens een buikfoto van mij met 33 weken posten...van deze zwangerschap dan hé....er is straie te zien van de vorige keer en blauwe plekken van de bloedverdunnende spuiten die ik zet...maar het gaat de om de maat hé...Ben nu trouwens iets meer dan 14 kilo aangekomen...Valt best wel mee dus...ging heel hard in het begin, maar nu valt het dus wel mee...
Was gisteren zo moe na het warme weer, de zwangerschapscursus en ´s avonds nog wat vertaalwerk en het online zoeken naar een flatje voor mijn schoonzusje... Vanochtend doen we lekker niks en de kleintjes zijn eens braaf, Eentje zit er naast me en leest een tijdschrift...en de ander kijkt tv...Mag ook wel voor een keertje hé...
Oh Nikita, mooi buikje hoor! En wat gaat de tijd snel! Je bent al weer bijna 35 weken! Bij de twins heb je een KS gehad toch? Spannend, nu een 'normale' bevalling?
Mooie buiken zag ik ook voorbij komen. Hier vandaag weer ongi geworden en dus volgende week woensdag op CD 6 echo en gaan de zkh ritjes ook weer van start. Is het niet voor de kleine meer, dan maar voor ons zelf.
Ha meiden, Hoe is het hier? Ik begin de zomervakantie in zicht te krijgen. Nog twee weken voor de klas, een week waarin leerlingen boeken komen inleveren en rapport komen ophalen en dan zit het er wat mijn werk betreft op. Voor mijn studie moet ik nog één verslag schrijven en een presentatie geven... Ik ben er zó klaar mee! Ik wil lekker met mijn voetjes omhoog even helemaal niets doen! Hebben jullie vakantieplannen. Wij eigenlijk niet, maar we houden een slag om de arm. Nu het weer een beetje beter wordt roept de tent toch wel om een paar dagen weg. Heerlijk met de kleine meid op een grasveld genieten van een boek. Maar eens even kijken wat we gaan doen. We willen niet te ver weg omdat ons huis te koop staat. Ook is ons meiske zo nu en dan een beetje wagenziek. Dan ga je niet naar Zuid Frankrijk rijden. En ja, eerlijk is eerlijk... Ik ben zwanger van een tweeling. Er gebeurd vast niets maar ik blijf liever een beetje in de buurt. Dus laten we hopen dat het in noord Europa een beetje aardig weer is. Niet te warm hoor... Een graadje of 25 met een lekker zonnetje is prima. Hoor graag jullie plannen!
Hi meiden, zwaai! Ik was even op ZP aan het neuzen, ben hier eigenlijk nooit meer en ik zag hier wat bekende namen voorbij komen. Wauw dat jullie nog steeds hier kletsen, hoe bijzonder is dat! Nikita zwanger van nr 3 lees ik? Spannend! En verder nog nieuwtjes? Ik ben ook zwanger van nr 3, spontaan. Een kadootje en wondertje mogen we wel zeggen... Morgen ben ik 17 weken zwanger. Echt zo bijzonder om mee te mogen maken via de natuurlijke weg zwanger te worden... Hoop dat het met iedereen goed gaat verder?
Josjo...sluit je toch gezellig weer aan bij ons groepje joh...er zijn soms periodes waar het rustig is, maar dan wordt er weer druk gekletst... Bijzonder hé, spontaan zwanger worden....Deze is ook spontaan ontstaan...en nu is het een wedstrijdje wat er het eerste komt...de verhuizing naar osn nieuwbouwhuis of dit wondertje...We weten trouwens nog niet wat het wordt... Chybou...heel begrijpelijk dat je niet te ver werg wilt...maar even uit de sleur is ook wel lekker hé...Hier in Noord-Duitsland hebben we tot nu toe een goede lente en begin van de zomer gehad...hopelijk blijft dat nog even zodat we met het babytje ook nog van de tuin en het strand kunnen genieten... Trouwens helemaal vergeten vorige week een updat van mijn controlere afspraak te geven...Wat blijkt....de baby had zich weer gedraaid, lag nu half diagonaal maar wel weer met het hoodje hoger als de billen....Niet leuk dus...Nu doe ik weer mijn oefeningen en massage en volgende mij ligt het weer anders maar ik durf er niet op te wedden dat het met het hoofdje naar beneden ligt...Ook heb ik schijnbaar al indalingsweeen, maar dat betekent niet dat het beebje zich niet maar kan draaien....dus we houden hoop...Mijn verloskundige kijkt woensdag ook nog een keertje en we gaan alles uit de kast trekken om een nieuwe KS te voorkomen...
He Josjo, wat leuk om weer wat van jou te horen! En wat gaaf dat jullie nu spontaan de 3e verwachten!! Bij de andere 2 was je 2x te vroeg bevallen, toch? Nu kijken of dat voorkomen kan worden, of gewoon afwachten? Nikita, wat vervelend dat je ukkie zo draait, maar nog steeds niet goed ligt.. Ik hoop echt dat het jullie nog gaat lukken om de kleine in de juiste positie te krijgen. Zag op fb foto's van jullie nieuwe huis. Ziet er goed uit hoor.. Allen, zwaai! Sorry, ff erg druk.. Rik en Tim niet fit (geweest) en zelf ook strontverkouden. Maar goed, gaat allemaal wel weer over en dan kom ik weer eens gezellig kletsen!
Ha Josjo, Leuk je weer eens te zien hier op het forum. Ja, hier wordt nog wel wat afgebabbelt hoor! Niet zo veel als in het verleden. Maar iedereen is ook zo druk! Veel zijn er bezig met hun 2e / 3e kindje. Zijn al zwanger of bezig om zwanger te worden. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat speciaal dat het spontaan ontstaan is. Echt super! Zie mijn banner! Wij verwachten in november ons 2e en 3e kindje. Nikita, ik duim voor je! Hopen dat die uk zich nog omdraait. Het kan nog hoor. Na een tweelingzwangerschap heb je wel wat ruimte in je buik. Wie weet! Anders een draaipoging? Liefs!