mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Josjo, gefeliciteerd met je zwangerschap wat bijzonder zo spontaan net als Nikita!

Hier even druk druk druk! Verder gaat alles z'n gangetje hoor! Mijn buik begint nu goed te groeien! Vrijdag hebben we de geslachtsecho ben zo benieuwd!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ahhhh! Spannend Char.
    Heb je een voorgevoel?

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja hebben wel een voorgevoel al maakt het voor ons echt niet uit! Zijn al veelste blij met dit wondertje!

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi meiden!

Wat grappig, zie nu pas hoeveel er alweer zwanger zijn :)

Chybou een tweeling, wauw! Schrok je er van in eerste instantie of helemaal niet? Gaaf zeg! Jij bent 8 dagen verder dan ik hihi

Nikita, ook spontaan zwanger, hoe gaaf! En al ver op weg dus... Zit nu ff op m'n telefoon dus kan je bericht niet teruglezen en ik ben best dement ;) maar weet jij wat t wordt?

En char 14 weken, allemaal dicht bij elkaar :) wat is jullie voorgevoel? Wij willen t weer niet weten..(van ons dan he, van jou wil ik best weten haha)

En hoe gaat het met jullie ukken? S.ofie als ik me goed herinner van zeehondje (oh als ik iets doms zeg dan gooi ik t meteen op m'n dementie hoor) en met de tweeling Nikita? Meisje Nikki(/Nikita?) en jongetje... Ja hoor, zou t nog ooit goed komen met m'n hersenen? Ze zijn echt stuk;) ... Dus, help me effe met jullie en jullie ukken hun namen, ben t kwijt haha

Annelynn en Tijn waren idd te vroeg, 36 en 34 weken dus ik ga nu voor de 37 minimaal :D. Ik heb recht op verlof voor uk er is, nesteldrang en zeuren dat ik t zat ben hihi vinden jullie ook niet?

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Josjo...bijna goed...dus zo slecht ben je niet...Niki ( Nikita is het meisje ) en Romi ( Roman is het jongetje ) en NEE, we weten nog niet wat het wordt...;) Hopelijk blijf je nu inderdaad tot de 37 weken zwanger...wat was de reden eigenlijk dat ze zo vroeg kwamen?? ( hihi, had je het over dementie )

Char, spannend morgen...kom het even laten weten hier...;)

Hier alles goed...wilde met accupunctuur beginnen om proberen het beebje te laten draaien, voelde de verloskundige gisteren en zei ze dat ze bijna zeker was dat het weer goed lag...Vandaag dus even snel naar de gyn. geweest en ja hoor...het ligt weer met het hoofdje in de juiste richting...maar nog niet vast...Hopelijk blijft het nu liggen...Vind dit gedraai echt niet leuk hoor...want wil echt geen nieuwe KS...en dat wordt hier in Duitsland vrij snel gedaan bij een stuitligging...Zeker na een eerste KS en een tweelingzwangerschap, vertelde mijn gyn, vandaag nog. Omdat dit kindje gewoon erg veel ruimte heeft en kan blijven draaien tot het laatste moment...Nou, later we maar hopen dat het snel indaald, want dan is het voorbij dat gedraai...

Zo, nu moet ik even snel nog wat administratie op orde brengen...Hier is het drukdrukdruk...kan ik hier niet allemaal opschrijven maar een hoop geregel en gedoe...Hopelijk pakt het uiteindelijk allemaal goed uit...Maar deze extra stress hoef ik eigenlijk niet te hebben, maar ja...daar moeten we nu eenmaal door...

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ja gaaf, het scheelt idd niet zo veel tussen ons.
    Nee, ik schrok niet. Ik wist het eigenlijk ergens wel een beetje dat het er twee waren. Ik heb het alleen de eerste 7 weken ontkend. Bedoel, hoe groot is die kans?
    Ik was meteen al zó zwanger! Had ook al heel erg vroeg een hele duidelijke positieve test. Ik was zo veel meer misselijk en moe dan bij C.
    Natuurlijk zegt dat niet alles, maar dat bracht me wel aan het twijfelen.
    Ging wel veel door me heen hoor toen de arts twee vingers opstak. Ik had het op de echo al gezien. Vragen als hoe ga ik dat doen (zit in een rolstoel) Gaat dat allemaal wel goed... Gewoon veel beren op de weg.
    Dat is nu gelukkig een stuk minder. We vinden het vooral heel erg leuk, bijzonder en spannend.
    Lieve was voor de TP al heel stellig, het zou een tweeling worden en het zouden ook twee jongens zijn. Op beide fronten heeft ze gelijk gekregen :D
    Ik hoop dat jouw kindje langer blijft zitten als die van mij... Ik ga voor de 36 weken, elke dag meer is meegenomen. Ik stel voor dat jij hetzelfde doet! ;)

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even snel een berichtje!
    Het is overduidelijk dat wij weer een ZOON krijgen!
    Helemaal blij en gelukkig en Levi vind het zo ver hij er iets van begrijpt erg leuk dat hij een broertje krijgt al vond hij het idee dat hij straks z'n speelgoed moet delen wel ven lastig hihi

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Oh Char wat leuk!
    (Het is natuurlijk allebei leuk!)
    Gefeliciteerd meis!

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Char...wat leuk zeg 2 boys...

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hier gisteren weer op controle geweest...vanaf nu wekelijks...
    Vreemd idee, de tweeling zou morgen worden gehaald met 37+4...
    In ieder geval was op controle alles goed...kindje lag nog netjes met het hoodje naar beneden maar nog niet ingedaald...dus het kan nog draaien...laten we maar hopen dat het dat niet doet...
    Ben ondertussen 17 kg aangekomen....boah...best veel vind ik zelf...maar ben ook zo moe de laatste tijd en echt veel aan het snoepen....heb zo´n zin in ijs...;)

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    2 zoontjes is leuk, Char!

@Nikita, fijn dat de baby nu goed ligt. Hopelijk gaat ie snel indalen en kom je niet meer voor verrassingen te staan!

Hier zondag alweer begonnen met het groentehapje! Waar blijft de tijd ;) Hij moest er duidelijk even aan wennen maar maandag en dinsdag is er toch echt wel wat wortel in zijn mondje verdwenen en ook de broccoli van vandaag en gister bevalt hem volgens mij wel. En anders eet Tim de restjes wel op.. terwijl hij normaal wortels niet lekker vindt!

Tim is echt een stukje ouder en wijzer geworden lijkt het wel sinds hij een jonger broertje heeft. Enorme sprongen in woordenschat, maar ook letterlijk. Het springen met 2 benen tegelijk is een favoriete bezigheid tegenwoordig :) Ook de toilet en het potje zijn erg interessant. Hopelijk in de zomer een keer een goed moment om te proberen of hij echt zonder luier kan overdag..

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier gisteren definitief te horen gekregen dat we volgende cyclus met IUI starten.
    Ik verwacht morgen ongesteld te worden en dan moet ik maandagochtend gelijk bellen om maandag of dinsdag nog prikinstructies te krijgen. Ik ga dit keer Fostimon spuiten vanaf CD 5, weet nog niet hoeveel..........maar dat zal ik dan allemaal wel horen.
    Dus als deze cyclus geen verrassing meer brengt zal ik woensdag zo het nu lijkt beginnen met spuiten en zo over 2 wkn weer de 1e IUI krijgen. Vandaag zit ik op CD 22 en 9 DPO!

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dankje jessie jij kan het weten hè?

Spannend weer Lyanna!

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Spannend Lyanna, het gaat nu echt weer beginnen! :)
    Hoop dat het heel snel raak mag zijn.

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoe is het met jou Chybou?

16. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lyanna...wat spannend zeg en wat snel...

Jessie...wow alweer het eerste groentehapje, ja, hier is het over een maand of 5 ook alweer zover...

Hier een hoop harde buiken en rugpijn, zeker omdat ik rugpijn krijg tijdens de harde buiken...soms denk ik wel eens, zal het nu gaan beginnen, maar kan natuurlijk ook nog 3 weken op zich laten wachten...Als vind ik het echt een vreemd idee...de tweeling was op dit moment van de zwangerschap al 1 dag oud...

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hoi Char, hier gaat het goed. Vanaf maandag gestopt met lesgeven. Gelukkig is het hier over een weekje zomer vakantie. Ik ga na de vakantie ook niet meer werken. Ik mag lekker thuis blijven.
    Zaterdag had ik een beetje bloedverlies en dan zit de schrik er wel een beetje in. Ik moest het echt even een beetje rustiger aan gaan doen. Sindsdien gaat het goed. Zolang ik me niet te druk maak heb ik weinig last van harde buiken, hartritmestoornissen en buiten adem zijn.
    Ik zit al weer (of eigenlijk al over) de helft. We hebben woensdag de 20 weken echo. Er staat een uur voor ingepland!
    Hoe gaat het met jou? Begin je al een beetje te groeien?

Gek hè Nikita dat Romy en Nikki er nu al waren. Ik heb geen idee hoe het is als 'het' eenmaal begint. Denk wel dat er wat gaande is als ik het zo lees. Maar bij mij was er, bij C. ook van alles gaande, maar doorzetten deed het niet.
    Fijn dat de kleine nu in elk geval goed ligt. Dat scheelt een hele boel!

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed zo chybou doe het maar lekker rustig aan heb je nodig!

Nikita, dat is indd een gek idee dat hun er al waren en dat je nu eventjes mag maar gelukkig niet lang meer!

Hier gaat alles goed hoor ben wel goed aan het groeien iedereen kan nu echt wel zien dat ik zwanger ben! Trots!

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Char...jij ook alweer 16 weken...
    Maar vooral Chybou...alweer over 20 weken...goh, wat gaat het snel zeg...

Jaja, hier blijft het onrustig in mijn buik, harde buiken, druk naar beneden, rugpijn etc...Maar denk dat het nog wel even zal duren voor het begint..Al ga ik zelf van de eerste week van Juli uit, en dat is komende week al....;)

Ziekenhuistas staat al klaar...en manlief moet de laatste kleine dingetjes nog doen dit weekend...;)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    La femme Nikita dus dit wondertje heeft lang gewacht tot het goed lag.

Hier ligt de kleine meid dwars, maar ligt 1 week voor op groei dus volgens vk moet ze toch wel binnenkort gaan draaien!

Deel Deze Pagina