mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou meiden, snap ff niks meer van mijn cyclus.

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, ook een grote tempdaling naar 36,31 met best veel bruinverlies en verder geen rood.
    Vanochtend temp 37,13, geen bruin- en/of roodverlies te bekennen en een negatieve test. Ik zou ook niet weten waar die hoge temp ineens vandaan komt! :(

One, ik hoop dat de kleine niet doet zoals de jongste bij mij deed. Die lag vanaf 28 wkn dwars en is dat altijd blijven doen. Ook nog draaipoging gehad omdat gyn niet oorzaak zag van dwarsliggen, maar niet gelukt.
    Duim dat de kleine nog goed gaat liggen.

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Al met al ben ik vanochtend pas ongesteld geworden en dus zkh gebeld om de 1e afspraken weer te maken.

Donderdagochtend heb ik prikinstrukties en kan ik alle medicatie ed mee nemen.
    Zaterdag mag ik beginnen met Fostimon spuiten en dan heb ik volgende week dinsdagmiddag op CD 8 de 1e FM.
    Ik verwacht dus zo rond volgende week zaterdag/zondag 12/13 juli de 1e IUI weer te krijgen.

Toch wel weer spannend zo'n "1e keer'!

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    #3783 josjo, 1 jul 2014
    Laatst bewerkt: 1 jul 2014
    Lyanne, spannend, nu starten met iui! Was de vorige keer ook met iui raak?

Oei bloedverlies zou ik ook eng vinden chybou! :( maar niks ernstigs aan de hand dus?

One of kind, op zich nog wel tijd genoeg dat uk zich gaat draaien toch? Kan ook nog wel een keer heen en weer gaan weet ik uit ervaring :)

Hier bo ontdekt. Riep het al zeven weken maar ze wilden het niet kweken, grr nu uiteindelijk wel en was het dus toch. Gezien mijn geschiedenis met bo's en vroeggeboortes zou je toch denken dat ze je wat sneller serieus nemen he .. Anyways, ab gekregen waar ik megaziek en benauwd van werd dus ik voel me van topfit vorige week vrijdag naar nu een en al kwalen. M'n buik voelt wel 30+ weken zwanger, niet fijn. Maar heb nu andere voorgeschreven gekregen dus ben er gelukkig mee gestopt. Damn, deze zwangerschap was tot nu toe echt n feestje, had dit nog nooit meegemaakt dus hoop dat t zo weer wordt (klaagmodus uit haha)

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jemig! Lekker dan zeg! Dat begrijp je dan niet hé, je zou denken dat ze je wel een beetje serieus nemen...
    Nou, snel beter worden en weer lekker verder genieten van deze zwangerschap.
    (Je mag best wel een beetje klagen... maar degene die er uit ziet met een 30+ weken buik ben ik! :D;))

Morgen (eindelijk) de 20 weken echo. Al 5 weken niet op controle geweest dus ik vind het wel weer een keertje tijd. Denk dat het allemaal wel goed gaat maar soms denk je gewoon akelige dingen.
    Gelukkig na die ene keer, nu ruim een week geleden, geen bloed meer gezien...

C. is bij opa en oma. Wij moeten morgen om 8.00 al in het ziekenhuis zijn. Dat is met de diensten van Lieve echt midden in de nacht. Aangezien hier al veel vrienden op vakantie zijn en mijn schoonouders ver weg wonen hebben we C. maar even daar gebracht.
    Lieve is werken en ik ben nu alleen thuis. Ik weet nog niet helemaal zeker wat ik daar van vind... ;)
    Nah, ga maar een verslag afschrijven. Dat moet ik donderdag inleveren en dan ben ik klaar voor dit jaar!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hier vandaag weer op controle geweest...kindje is nu aan het indalen en de kans dat het nog een keer terug draait wordt gelukkig kleiner...Verder was het nog jammer genoeg rustig in mijn buik...wordt nu al ongeduldig...;) En heb echt veel harde buiken en de laatste dagen dus wat buikkrampen en misselijk, maar vals alarm tot nu toe...

Josho...wat vervelend dat ze je niet serieus namen met de BO en dat je zo ziek werd van de AB. nu gaat het dus langzaam beter...

Lyanna...spannend zeg weer beginnen met spuiten...is toch altijd weer een overwinning hé...

Chybou...succes en spannend voor morgen...bij ons duurde de 20 weken echo met de tweeling ook super lang...altijd weer een opluchting hé als alles goed is na de afspraak.

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Zo... ruim een uur bij de echo mevrouw gelegen. Maar dan is ook écht zo'n beetje alles bekeken. Zelf de teentjes kon je tellen.
    Het blijft bijzonder hoor om op de echo beelden twee kindjes te zien in plaats van één. Dat dit mijn kindjes zijn kan ik maar moeilijk bevatten.
    Het lijkt gewoon soms (op een goede manier) te veel.
    Alles was goed. Op een kleine aanmerking na. Bij kindje twee is één van de niertjes wat vergroot. Daar gaan ze de volgende echo weer naar kijken. Ze houden het dus in de gaten. Hoeft niets te betekenen (anders maar wel... nuchter hoor, maar ik denk dat 'gelukkig heeft hij er twee' :p)
    Vanmiddag de gewone controle en als die helemaal goed is gaan we maandag lekker op vakantie. Een weekje all in! Het lijkt me heerlijk en ik ben er echt heel erg aan toe!

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chybou...wat fijn zeg en alles dus eigenlijk goed op een klein puntje na...Goed dat ze het in de gaten houden en nu al hebben gezien.
    Geniet maar van je vakantie...;) Daar ben ik ook zoooo aan toe, maar zal er niet inzitten dit jaar.

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Goed nieuws chybou, even afwachten met die nier dus maar ik hou wel van je nuchtere kijk op zaken :)

Nikita, zo spannend, nog heel even en ukkie is er gewoon, wauw :)

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Jojo...jaja,nog even...en het mag beste gaan beginnen van mij, al ben ik eigenlijk toch wel graag zwanger...

Maar vraag me af hoelang dit voorwerk kan duren...volgens mij toch best nog wel lang...Sinds gisteren rommelt het namelijk behoorlijk...heel veel harde buiken, steken, rugpijn, ongiepijn en een ontzettend zwaar gevoel in mijn buik...Zoals ik nu thuis rondwaggel kan en durf ik echt de straat niet op...Maar moet eigenlijk wel boodschappen doen, uiterlijk overmorgen en de tweeling wil ook wel weer eens naar buiten....We wachten wel af...

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    lekker naar buiten gaan meis, het kan ook nog wel twee weken duren, helaas zegt dat gerommel niet altijd wat... En actief zijn werkt beter dan op de bank zitten hè ;)

Sterkte, Spannend, ik kom wel op een mooi moment binnen rollen hier zeg :D

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Willen jullie iets voor een Jan 2012 mama doen die ik ken? Willen jullie bij baby van de maand stemmen op delana met de tekst simpel maar mooi? Ze heeft nog n stem of 30 nodig dus als wij allemaal stemmen.... :). De mama is zon lieverd en gun haar die mini monkey wel :):) thx alvast!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is het nierkelkje waar ze het over heeft denk ik.
    Schijnt bij jongens veel vaker voor te komen.
    Seyhan heeft het ook gehad en hier wel AB voor gehad toen.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Klopt, daar had ze het over. Het komt idd wel vaker voor en ik ken nog een mama (toevallig met een dochter) en haar kleine heeft ook AB gehad.
    Ik denk echt,'Er zijn ergere dingen dan een vergroot niertje!' Komt wel goed.

Nikita, succes met dat gerommel meis en gewoon lekker naar buiten gaan meis! Wst is het ergste dat kan gebeuren?

Haha Josjo, je valt met je neus in de boter hier ;)

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Rustig hier ladies ;)

Alles goed Nikita? En met de rest?

Vandaag 20 weken echo gehad, alles was goed en uk lag lekker te duimen en was volop in beweging. Placenta ligt voor, daarom voel ik nog bijna niks maar niets om me zorgen over te maken :)

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...Even snel...want tussen alles door hebben we ook nog eens geen internet meer omdat we op het punt van verhuizen staan.

Maar afgelopen zaterdag is onze zoon geboren...
    Zie volgende link...eeen flinke kerel...

Vasile-Raphael Sabau - DIAKO Flensburg - Babygalerie24.de#

Het 2 dagen weeen gehad, vooral rugweeen...niet leuk...Na een slaapmiddeltje omdat ik 2 nachten niet meer geslapen had ging het dan opeens snel...
    15.30 kreeg ik opeens heftige weeen.
    2 uur later van 2 cm naar 10 cm onsluiting en een half uur persen later was hij er...
    Zo bijzonder een normale bevalling en ben er zoooo dankbaar voor...

Hij doet het ook zo super goed onze man...De BV loopt goed en hij is zooo rustig...Dit in tegenstelling tot de tweeling, die helemaal gek op hem zijn, maar nog net te jong om te begrijpen dat ze soms moeten wachten en mama niet altijd meer tijd voor ze heeft wanneer het hun uitkomt.

Bovendien dan ook nog de aanstaande verhuizing naar ons nieuwbuuwhuis...en de chaos is compleet...;)

Ik probeer wel af en toe even online te komen de komende tijd...

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Nu lekker genieten tussen de verhuizing door. x

Hier vanochtend 2e FM gehad en al een follikel van 21 mm, dus vanavond om 18.00 pregnyl gezet en zaterdagochtend de 1e IUI.

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoontje!!! Zag m net voorbij komen op fb :)

Geniet er van meis, heftige bevalling maar gaaf he, via de natuurlijke weg :):)

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Van harte gefeliciteerd! Geniet van je drukke maar ongetwijfeld heerlijke gezin!

@Lyanna, succes morgen!

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Aaaah lyanna, spannend!! Sorry, helemaal overheen gelezen... Gaaf morgen de iui!! Ik duim mee :)

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nikita, hier ook natuurlijk gefeliciteerd!!!!!
    Hoop dat je tussendoor heerlijk kan genieten van jullie 'reusje' ;)

Lyanna, succes met de iui! Spannend weer.

Deel Deze Pagina