mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

    Char1983 Fanatiek lid

    19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat had ik ook maar nee bij mij was het er maar 1tje zelfs de hcg waarde was erg hoog...
     
  2. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Tweeling kan niet :p. Hebben er maar eentje teruggeplaatst gekregen.
    Bij Sophie had ik ook bij 4.2 weken al een knaltest en volgens mij met 4.4 weken een 2-3 weken indicatie. Dus ik zal wel gewoon snel en veel hcg aanmaken!
    Maar ja, dan ga je ook weer doemdenken. Ik in ieder geval. Over buitenbaarmoederlijke zwangerschap enzo :(.
    Maar dat moet ik niet doen, dat wil ik niet doen, maar het gebeurt gewoon.
    Maaaaarrrrr.....vanaf nu POSITIEF DENKEN!!!!!!
     
  3. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zoals je zegt.. bij Sophie had je dit ook en zij zat op een prima plek! Nog 10 dagen en dan zie je het hopelijk met eigen ogen!
     
  4. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik ben je maar aan het plagen. :)
    Het zit vast echt wel goed.
    Lekker 'knal' positief blijven en op naar die eerste echo!
     
  5. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vandaag toch nog een keer getest, haha. Slaat nergens op eigenlijk, maar ja. Gelukkig weer een mooie knaltest.
    Nog twee dagen en dan de echo, vind het wel heel spannend!
     
  6. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gelukkig dan maar dat het gewoon weer een knaltest was! Ik ga alvast voor je duimen voor woensdag!

    Hier druk, maar wel alles goed. Afgelopen donderdag heeft Rik zijn eerste echte pasjes los gezet :) Daarvoor al wel een aantal keer "per ongeluk" 2 pasjes los, maar nu loopt hij echt wel een aantal flinke meters los. Helemaal trots!
     
  7. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wat leuk, de eerste stapjes los!

    Jaaaaa, hier een mooi kloppend hartje gezien vanmiddag. De rest zag er voor deze termijn ook goed uit!
     
  8. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jippie, wat goed! Nu echt gaan genieten! Wanneer volgende echo? Of nu door naar vk?
     
  9. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Over 2 weken alweer. In het ivf centrum weer.
     
  10. Chybou

    Chybou Fanatiek lid

    27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Gefeliciteerd!!!
     
  11. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...We hebben een nieuwe laptop en het duurde even voor ik weer goed online kon komen en alle wachtwoorden en websites weer kon gebruiken.

    Zeehondje...NEE, proficiat meid...en jij maar denken dat het over was een paar dagen voor de test...;)

    Jessie...alweer de eerste losse stapjes...wat gaat het snel zeg...

    Hoe is het met alle anderen??

    Hier alles goed...allemaal wel wat ziekjes maar dat hoort erbij denk ik tegen het einde van de winter...Hopelijk wordt het snel warm en zonniger...
    De tweeling doet het ook goed hier en Raphietje heeft alweer 3 tandjes en begint in beweging te komen...Zo snel gaat de tijd...

    Hoop dat we nog een tijdje blijven schrijven hier, maar merk dat ik hier ook niet meer zoveel kom, het soms vergeet en toch vaker op FB ben...Zou dat niet wat zijn?? Dat we verder schrijven in een gesloten FB groepje??
     
  12. Lyanna

    Lyanna Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4092 Lyanna, 10 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2015
    Hoihoi,

    La Fem, ik ben voor een gesloten FB groepje. Ik zit ook veel meer op FB en aangezien wij (hoe groot de wens ook is) we nu niet bezig zijn met zwanger worden hier bijna niet meer kom.

    Dit ook ivm alles omtrent kleine J, zijn vele ziek zijn en de sondevoeding.

    Ik wil best een groepje aanmaken hoor en dan op geheim zetten zodat niemand ons kan vinden en kan mee lezen. Ook op de tijdlijn kunnen anderen dit niet zien die geen lid zijn.

    Ik lees nu vaak even snel bij op de telefoon, maar is zo lastig reageren allemaal hier dat het erbij blijft.
     
  13. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lyanna, super....Misschien als er nog een paar reageren dat we dat wel kunnen doen ja...Ik weet niet precies hoe je zo´n groepje op moet richten , ben er wel in eentje, maar ben daarvoor uitgenodigd...
     
  14. Jessie80

    Jessie80 VIP lid

    3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Lijkt mij een goed idee. Ik zit meer op fb dan hier idd...
    Ik ben al fb vrienden met La Femme, van de rest ben ik niet zeker.. :)
     
  15. Lyanna

    Lyanna Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de geheime groep (dus voor anderen helemaal niet te zien en te vinden) alvast aangemaakt en La Fem al uitgenodigd en als jullie die willen even in pbtje even jullie FB naam door willen sturen kan ik jullie een vriendschapsverzoek sturen en dan uitnodigen voor de groep.

    Mijn FB profielfoto is van Feeding tube Awareness week met een sonde zeg maar, dan weten jullie dat ik het ben.
     
  16. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    facebookgroepje vind ik ook goed hoor!
    Zal even m'n naam naar je pb'en.
     

Deel Deze Pagina