mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ben benieuwd vlinder, met de gastouders!

Mirr, ik hoop dat de lactatiekundige nog tips voor je heeft. Het zou mooi zijn als je nog wat langer bv kan geven, zeker als je het zo graag wilt!

Josjo, jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn!

Hier sliep Eelco vanmorgen weer tot 0600..dat is nu toch al de 3e keer in een week tijd...misschien krijgt hij het nu echt door? :)
    Maar hij is er niet vrolijker van geworden :(
    Hij wil alleen op schoot of in de wagen...en dan lekker slapen. Maar in de box of in zijn bed is geen optie..dan gaat er een luchtalarm af dat wil je niet weten.
    Nu leek het net of ik een puntje in de bovenkaak voelde, maar 14 weken is erg vroeg voor een tandje toch? Hij heeft wel al 3 poepbroeken gehad in de afgelopen 24 uur...dat is uitzonderlijk voor hem. Maar ik denk dat het gewoon een bobbeltje tandvlees is.
    Hij is ook meer snotterig vandaag (alhoewel hij vlgs mij chronisch een verstopte neus heeft).
    Maar ennieweejs..hij is net in mijn armen in slaap gevallen en ik heb hem in de wagen gelegd. En hij lijkt erin te trappen, dus nu even heel stil met laptop op schoot op de bank :)

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even egoberichtje, heb wel bijgelezen. Reacties komen later of morgen.

Vandaag bij de ka geweest voor een soort nacontrole. Het spugen is echt sporadisch nog, dus da's super fijn. Ze is even gewogen en gemeten. 5560 gram (gemiddeld) en 64 cm (bijna op de +2 lijn!).
    Verder wat dingen nagekeken. Ze deed alles heel goed. Ze merkte op dat ze erg beweeglijk was, alles volgde en graag veel wilde leren. Ook gaf ze aan dat ze waarschijnlijk snel gaat draaien en niet tot 6 maanden alleen maar de fles wil. Dus we mogen vanaf volgende maand lekker met bijvoeding beginnen. Om de reflux en eventuele allergieën hoeven we niet langer te wachten. Dat is een achterhaald idee zei ze. Wel kunnen we bijvoorbeeld een week lang alleen banaan geven en dan een week lang banaan en appel. Zo kan je erachter komen als ze ergens niet goed op reageert.
    We hebben gelijk een afspraak gemaakt bij de helmenpoli voor als ze iets meer dan 5 maanden is. Die meten dan nog een keer (ook metingen van de fysio meenemen) en dan krijgen we professioneel advies.
    We hebben een goed gevoel over deze afspraak en over de vorderingen van onze meid!

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @josjo ohw wat zul jij geschrokken zijn zeg. Gelukkig sliep ze het grootse gedeelte.

@mmiiir fijn dat ze goed groeit in ieder geval. Misschien is je melk nu idd voedzamer. Ben benieuwd wat lactatiedeskundige zegt.
    Heeft ze nog last gehad van haar prikjes?

@peppers wat fijn dat Pim zo goed geslapen heeft. Hopelijk ga jij nu niet ziek worden.

@vlinder spannend donderdag de intake al. Hopelijk hebben jullie een klik en kan de opvang starten.

@liesben wat goed van eelco, hopelijk heeft ie het nu door. En ligt ie nog lekker te slapen? Hier trapt de kleine meid er niet in als ik ze weg leg nadat ze bij mij in slaap gevallen is. Binnen het half uur laat ze zich dan weer horen.

Hier vandaag een mopper dagje. Ze vind niks goed alleen bij mij in de armen liggen is goed. Bij al het andere zet ze het echt op een krijsen;)
    Ze is ook best wel verkouden dus misschien ligt het daaraan.
    Dus hier vandaag niet veel gedaan en toch me super moe voelen.

4. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @zeehondje fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. En wat doet jullie kleine meid het goed, wat zul je trots zijn als dat dan ook gezegd wordt.
    En dan volgende maand al beginnen met bijvoeden, dan is echt het baby eraf...hihi. Want wanneer is het normaal om met bijvoeden te beginnen? 6 mnd toch ofzo? Of kijken ze gewoon wanneer je kindje eraan toe is?

5. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Zeehondje, zo'n positief verhaal.
    Naar welke helmpoli gaan jullie met 5 maanden? Wij hebben de metingen en het advies donderdag in Utrecht. Wat ik wel apart vind is dat je in het ene ziekenhuis bij de plastisch chirurg moet zijn en in het andere ziekenhuis bij de kinderarts. Ons werd dat laatste geadviseerd. Utrecht is niet naast de deur voor ons maar vonden het toch fijner om daarheen te gaan.
    Laten we maar gewoon hopen dat onze kleintjes gewoon geen helmpjes nodig hebben!

Ben benieuwd wanneer Pim van rug naar buik gaat draaien. Zit er wel aan te komen nu. Draait naar zijn zij en zet zich met een voetje al af. En als hij op zijn buik ligt draait hij wel al terug. Onze Pim is niet zo'n snelle. Ben ook benieuwd of hij met alles wat langzamer zal zijn: zitten, kruipen, lopen. En of het dan alleen gaat om de motorische ontwikkeling.

Oja, nog een gekke vraag: maken jullie de oortjes van jullie Beebs schoon? Zag bij Pim wat oorsmeer zitten maar kan me herinneren dat je bij die kleintjes niet met wattenstaafjes mag pielen.

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier in het ziekenhuis (Zoetermeer, Lange Land) heeft een poli. Is nieuw volgens mij. Lekker dichtbij dus.

7. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar Zeehondje? Dat had ik moeten weten! Had een lijst met ziekenhuizen maar daar stond Zoetermeer niet op. Ws omdat het nieuw is?! Ik kom oorspronkelijk uit Zoetermeer, nu omgeving Leiden. Hm, best jammer. Nou ja, mocht er een helmpje komen kunnen de controles misschien wel in Zoetermeer. Wie weet....

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hee zeehondje, idd een positief verhaal! En wat peppers zegt, hopelijk geen helmpje, heb je dat ook? Ik kan me ook voorstellen dat het misschien net niet nodig is, maar dat er dan wel een afplatting blijft? De kleine van een vriendinnetje van mij, is nu 8 maanden en zij heeft een helmpje en zij geeft aan dat de kleine er niet veel last van heeft. Hopelijk is dat ook zo, dat is denk ik het allerbelangrijkste he?

liesben, het kan wel al tandjes, al is het wel heel vroeg ja. Waar voel je dat puntje? in het midden is nl geen tandje, dat hebben alle kindjes.. En dat humeur, tja, een sprongetje? Maar hoe dan ook, lekker veel knuffelen en bij je houden zou ik zeggen, daar verwen je hem echt niet mee als hij dat een paar daagjes nodig heeft toch...? ;)

peppers: pim draait dus wel van buik naar rug maar niet andersom. Annelynn juist het tegenovergestelde. Dus of het nu echt laat is? Ieder kindje is anders toch? Maar die bewegingen beloven in elk geval wel veel goeds, zo begon het hier ook..

wennes: agossie, die verkoudheid, zo zielig..! Ook maar lekker knuffelen dan? :D

Straks naar het cb, ons meisje is vandaag precies een half jaar :D wat gaat dat hard zeg!!! Ben heel erg benieuwd hoe lang ze is en wat ze weegt. De eerste tijd deden Sjoerd en ik altijd een weddenschapje over het gewicht en wie won mocht de nacht lekker blijven liggen :D. Dat is nu niet meer nodig hihi maar goed, ik denk dat ze nu ongeveer 68 cm is en bijna 7 kilo weegt. Sjoerd dacht al 7,5 dus we gaan het straks zien haha.

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Liesben: lekker he, als ze langer willen slapen? Fee verwent mij: ze meldt zich eigenlijk nooit meer vóór zes uur. En áls ze zich meldt (zoals vannacht om kwart over vijf) dan geef ik haar een speentje. Die heeft ze eigenlijk niet 's nachts, alleen maar in de hele vroege ochtend dus. En dan slaapt ze daar vrolijk mee door tot half zeven - zeven uur!

Vervelend dat Eelco chronisch snotterig is. Past wel bij Down, of niet? Wat vatbaarder voor virusjes toch? Haha luchtalarm, zo noem ik het ook altijd. Of ik zeg altijd: baby-alarm, o-oh! Meestal is het bij Fee gelukkig een klein kreetje (baby-alarm fase 1) en kan ik dan erger voorkómen door haar een knisperboekje of zo te geven. Die zijn wel favoriet de laatste tijd, ondanks dat ze nog niet zo goed kan grijpen..!

Ben benieuwd of t inderdaad een tandje is. De meeste eerste tandjes ontstaan onderin toch? Dus misschien toch vals alarm? Maar het kán natuurlijk wel... Sommige beebs worden al geboren met tandjes.....!

Zeehondje: allemaal goed nieuws, tof hoor!! Ik hoorde onlangs bij de laatste babymassageles, dat de nieuwste inzichten zeggen dat je beter met groente dan met fruit kan beginnen. Waarom weet ik eigenlijk niet meer, is voor mij ook nog niet zo relevant want ik ben dat nog niet aan het overwegen, om te starten met vast voedsel..

Wennes: en inderdaad verkouden geworden? Of "gewoon" een mopperdagje...? Ik hoop dat het vandaag beter gaat!

Peppers: ik maak haar oortje niet schoon met een staafje. Zag laatst wat oorsmeer zitten en kon "er bij" met mijn pink. Klaar is kees...

Josjo: een half jaar alweer, jeetje! Ik ben benieuwd wie de weddenschap gaat winnen. ZUl je zien dat ze precies ertussenin zit qua gewicht, hahaha!

Dat mijn melk voedzamer zou kunnen zijn hoop ik maar! Dat verklaart overigens niet het vele loslaten van de tepel (soms wel iedere twee seconden!!). Overigens drink ze inderdaad rustiger als we samen in bed liggen, Josjo, bedankt voor die tip!
    Ik ga vanmiddag bellen met de lactatiekundige. Iedere keer als ik dat van plan ben lijkt de noodzaak wat af te nemen hahaha! Gisteravond en vanmorgen dronk ze weer een stuk rustiger... Maar ik ga nu toch echt bellen vanmiddag!

Over het spreidbroekje: ach, we wachten af, eerst maar eens de foto. Het is dus een combi van factoren Vlinder: niet alleen dat ze nog lang in stuit heeft gelegen, maar ook dat ze wat midner flexibel lijkt te zijn in haar heupjes én dat we niet weten of ind e familie van de donor HD wat meer voorkomt... Mijn moederinstinct zegt dat er niks aan de hand is, we zullen zien of ik het bij het recht eind heb...

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    graag gedaan miir :D ik vond het ook altijd erg knus zo samen de voeding doen :), mis het nu niet meer maar als ik er zo aan terugdenk...

goed dat je naar je moederinstinct luistert, anders maak je jezelf alleen maar druk om dingen die misschien toch niet gaan gebeuren, zonde van de energie he :)

We gaan het zien wie er wint, ik denk Sjoerd, ik zat er meestal naast hahaha

11. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was het op het cb Josjo?
    Pim moet maandag (eigenlijk morgen maar ivm helmpjesafspraak in Z'huis verzet). Ben ook benieuwd naar groei en gewicht. Verwacht wel dat het veel minder snel gaat nu dan de eerste maanden. Hij was bij geboorte slechts 45 cm en bij de vorige cbafspraak 62 cm. Dat is dus al een behoorlijk groei! Hij had wat in te halen....Gewcht was met 4 maanden 6670.
    Tja onze beebjes zijn natuurlijk bijna net zo oud. Best een mijlpaal he, 6 maanden! Ik vond het ook wel even wat om bij stil te staan. En wat is er toch in die maanden veel gebeurd!
    En nu weer andere dingen: opvolgmelk, een ander speentje (al past deze voorlopig nog gewoon goed), en ik heb van de week Luuf gekocht. Mocht vanaf 6 maanden :)

En hoe was de afspraak bij de gastouder Vlinder? Of was dat niet vandaag. Kan me een dag vergissen.....

En heb je nog contact gezocht met de lactatiedeskundige Mirr? Ik zag dat er ook een forum hier is waarin je vragen kunt stellen aan een lactatiedeskundige. Had je daar nog aan gedacht?

Hoe gaat het nu met Eelco Liesben?

Wennes: volgens mij heeft een baby vanaf 6 maanden i.i.g. bijvoeding nodig. Mij werd geadviseerd om met 5 maanden met oefenhapjes te beginnen zodat hij kon leren van een lepeltje te eten en zodat je kunt zien hoe hij op diverse dingen reageert.
    Ik heb de indruk dat de meningen nogal eens verschillen over wanneer beginnen. Komt er dus op neer dat je er ook een beetje je eigen beslissing in moet nemen. Maar met 6 maanden is het zowiezo belangrijk om groente en fruit te geven heb ik begrepen.

Hier heeft Pim de afgelopen nacht de hele nacht doorgeslapen! Om 19:00 naar bed gegaan, wat gepruttelt tot 19:30 en toen tot 06:15 geslapen. Volgens mij wordt hij dan van ons wakker. Ben benieuwd of hij langer slaapt als wij ook blijven liggen. Zullen we van het weekend merken. Maar als hij om 06:15 wakker wordt is het ook prima. Hij begint altijd een beetje te brabbelen en ligt rustig te wachten tot wij hem uit zijn bedje komen halen. Meestal is dat om 06:45, als een van ons gedoucht is. Vindt hij allemaal best. We krijgen in ieder geval een grote lach als we de kamer binnen komen.

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    sjoerd had weer gelijk grrr haha. Ze was 68 cm en 7425. Vorige meting was ze 63 cm (2maanden geleden) en 6400 nog wat. Vind het nog steeds wel snel gaan dus met de groei....!

Peppers, welke speen moet nu dan? Ik dacht er van de week al aan en deze gaat volgens mij ook nog prima (de 3 speen) maar zal niet lang meer duren? Misschien vast in huis halen..

luuf gebruik ik al vanaf 4 maanden. cb had het al met 3 maanden geadviseerd terwijl er duidelijk 6 maanden op het doosje staat. Heb wel het idee dat een gesnipperde ui meer effect heeft dan de luuf..

Heerlijk zeg, dat doorslapen! Hier ook steeds beter, vanmorgen om half 5 een huiltje, speentje en daarna was het na 7 uur, fijn! Voel me een stuk uitgeruster nu :D

13. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is ze inderdaad behoorlijk gegroeid weer Josjo! Zo hoort het ook! Jammer dat Sjoerd gewonnen heeft. Volgende keer even stiekem samen met Annelynn op de weegschaal voor je je schatting geeft?;)

Ik weet niet hoor, wat er nu precies zou moeten. Ik zie alleen in de winkel fopspenen vanaf 6 maanden. Ik heb ze wel al in huis maar nog veel te groot voor Pim. Blijft voorlopig lekker bij zijn oude speen. En de spenen van de fles krijgt hij nu wel een met een wat groter gaatje (level 2 van dokter Brown). Hij doet dan nog ongeveer een kwartiertje over de fles en dat lijkt me prima. Met die andere speen deed hij er soms 30 minuten over, zeker wanneer hij moe was. Hij heeft ook nog eens extra dikke voeding dus we moeten het hem niet al te moeilijk maken. Maar hij was altijd zo gulzig dus we moesten hem een tijdlang een beetje afremmen! Nu dus niet meer zo nodig.

Ach ja, de Luuf. Het kwam toevallig zo uit dat ik iets zocht tegen verkoudheid en toen Luuf zag en er op zag staan dat het vanaf 6 maanden was. Toen was Pim net 1 dag 6 maanden dus dat was wel grappig. Het zal er inderdaad allemaal niet zo om hangen.

Morgen d-day wat betreft wel of geen helmpje. Spannend!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Goed groeiende en slapende kindjes hier, fijn!

Ik ben echt afgepeigerd na weer drie dagen werken. Merk echt dat ik 's avonds nergens meer energie voor heb. Ook veel hoofdpijn. Gelukkig dan weer twee dagen om lekker met me meissie te zijn en het huishouden te doen.
    Morgen of vrijdag dus weer wat meer reacties van mij. Sorry.

15. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @peppers spannend morgen, succes.
    Thnx voor de uitleg over bijvoeden. Ligt er natuurlijk dan ook aan per kind? Nou voorlopig hoef ik er nog niet over na te denken al gaat het wel heel snel. Vandaag alweer 2 maandjes.

@zeehondje knuff voor je hoofdpijn, rustig aan

@josjo haha de volgende keer idd eerst zelf met haar op de weegschaal gaan staan;)

@mmiiir ze is verkouden eigenlijk al een weekje. Heb het idee dat ze ergens pijn heeft want ze kan uit het niets ineens gaan gillen. Vanaaf deed ze ook moeilijk met fles drinken. De rest van de dag wel goed gedronken en ze heeft ook geen koorts.

Vandaag heeft ze wel wat meer geslapen dan gisteren en je ziet ook gewoon dat ze doodmoe is. In bed wil ze nog steeds niet maar s avonds na de laatste fles kunnen we ze altijd zonder problemen op bed leggen, dat vind ik dan zo raar dan gaat ze niet gillen. Ook sochtends na de eerste fles gaat ze zonder problemen terug naar bed. Maar de rest van de dag is het gillen als ze op bed gelegd wordt.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lieben: whhaaaahhhhh je hebt gewonnen in het win topic!!

Gefeliciteerd!

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    peppers: oh je bedoelde de fopspeen! Ja dat kan ook nog wel een paar weekjes wachten toch? Misschien weet Sloppy dit?

wennes: weet je zeker dat ze het niet door heeft dat ze overdag als ze gaat gillen weer uit haar bedje mag? Ze zeggen dat babietjes van deze leeftijd dat al wel door hebben he... leg je haar wel hetzelfde in bed als savonds? Dus met slaapzakje, muziekje (oid)? Dat heeft bij ons wel geholpen... en dat slapen overdag zei het cb gisteren nog, gewoon kijken als ze moe is, dan in bed leggen en het maakt niks uit of ze dan kort of lang slaapt, ieder kindje doet het toch anders... beterschap met de verkoudheid, vind dat altijd zo zielig..

peppers, succes vandaag!

Heee liesben, wat goed! Wat heb je gewonnen? Ik doe al een tijd niet meer mee, ik dacht, win toch niks, maar zo zie je maar he... :)

ego: heb ruzie met mijn beste vriendin. Ik kan wel janken. Bah! Het is ook om iets stoms. Ik heb een fietskar van haar geleend. Ik zei destijds dat ik hem wel wilde overnemen maar ze kon geen bedrag bedenken en haar man zei: aan vrienden vraag ik geen geld. Afgesproken dat ik m zou lenen en als ik m niet meer nodig had, kreeg ze hem terug, dan zou ze hem verkopen ofzo. Een paar weken geleden zei ze ineens dat ze hem terugwilde. Haar kids gaan nu naar een andere school wat verder weg dus ze kon hem wel gebruiken. Aan de ene kant baalde ik, had er al een babyzitje voor gekocht maar goed. Dus ik zei dat ik hem zou meenemen vanavond (zouden we gaan eten). En nu zei ze vd week ineens dat ze hem toch niet hoefde, het werkte toch niet met op de fiets gaan, dus ik mocht hem overnemen. Ik heb tegen haar gezegd dat ik hem toch terugbreng. Ik heb hem in de 3 maanden dat ik hem heb nog nooit gebruikt, dus dan kon ze hem verkopen of wat dan ook. Ook aangeboden dat ik dat wel voor haar wilde doen (ze woont 100 km van mij vandaan). Nu is ze dus boos, want ik wilde hem toch overnemen? Ik vind het raar dat ik hem eerst mocht lenen en nu wil ze dat ik hem overneem. Maar goed, ik denk nu ook, het is het niet waard. En met vrienden ruzie om geld, dat zijn vaak de ergste ruzies. Bah! Ik snap het echt niet, heb toen wel 30 keer (niet overdreven) gevraagd wat ze er voor wil en of het zo wel goed is dan en nu dus dit.. bleegh. Sorry, lang verhaal maar ik moest t ff ergens kwijt.... (en dus zijn jullie de klos :))

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Liesben, gefeliciteerd!! Ik heb ook maar weer een een keertje meegedaag maar jij bent de winnaar, LEUK!!
    Het was dat fotoboek toch? Maak er maar een mooi boek van :)

@Wennes, misschien heeft ze last van krampjes?

@Peppers, Ooh leuk is dat he als je ze uit bedje gaat halen en er is gelijk een grote glimlach als je het kamertje inloopt, heerlijk vind ik dat.
    Heel veel succes vandaag mbt het helmpje!

@Josjo, wat vervelend zeg ruzie met vriendin. Ik vind het eerlijk gezegt ook een beetje raar hoor, eerst lenen dan terug en dan toch weer niet en nu moet je hem overnemen???? Heeft ze miss geld nodig ofzo?
    Ik zou haar anders vandaag of morgen eventjes bellen en vragen wat nu de bedoeling is en er goed over praten anders ben je straks misschien je vriendin kwijt.
    Altijd moeilijk zulke situatie's maar hopelijk komen jullie er zonder
    al te veel woorden aan uit.

Vandaag de intake bij het gastouderbureau, ben benieuwd wanneer we dan de kennismaking hebben. Ze weet al waar S naartoe gaat dus ze zou het snel in gang zetten.
    Ben ook wel benieuwd wie de gastouder is, we wonen in een klein dorpje dus het zal ongetwijfeld een (vage) bekende zijn hihi.

Zometeen eventjes boodschapjes doen en even nieuwe rompers halen voor S en vanmiddag moeten we allebei naar de tandarts ik voor een gaatje en man voor controlle. S moet eventjes mee want mijn vriendin moet werken.

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Liesben, ben wel benieuwd naar wat je hebt gewonnen!

Wennes, lastig hoor, overdag niet willen slapen in bed. Waar slaapt ze dan?
    Verkoudheid, pijn. Misschien last van haar oortjes? Bedje iets schuin zetten heb ik weleens gelezen.

Josjo, wat vervelend die ruzie met je vriendin. En om zoiets stoms inderdaad. Kan je 'm niet alsnog overnemen en dan zelf verkopen? Oh nee, dat is ook weer een beetje lullig hè.

Vlinder, veel plezier bij de gastouder. Hopelijk bevalt ze goed.
    En succes bij de tandarts.

Peppers, vandaag baar helmenpoli toch? Sterkte.

Hier toch nog niet zwemmen vandaag. Badpakje is nog niet binnen en een dagje thuis was ik eigenlijk ook wel aan toe.
    Volgende week prikjes, dus over twee weken voor het eerst!
    Nu ga ik even een luier verschonen. Stinkt hier een beetje.

20. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Oh meiden, vandaag een dagje lekker samen met Fee, wat is dat toch fijn!!
    Is ook alweer een tijdje geleden ivm verjaardagen en (natuurlijk) werk. Ik moest vanmorgen wel nog even wat werken vanwege een spoedje van een klant, maar gelukkig kon dat ook thuis..

Ik ben nóg verliefder! Ze kan zo grappig hardop lachen. Ze vindt het gewéldig als ik haar voetje in haar mondje prop, als ik met mijn haar over haar hoofdje kriebel en ook om op zijn kop te hangen.

Ze ziet er ook weer zo schattig uit vandaag: mama heeft gisteravond een leuk vestje gebreid dat ze vandaag meteen aan kon...

Ben ook heel trots: ze heeft daarnet wel TIEN minuten op haar buik gelegen met haar hoofdje omhoog, leek weinig moeite te kosten en ze was gezellig om haar heen aan het kijken...
    Vervolgens rolde ze zelf op haar rug. Dat was denk ik gewoon een kwestie van omvallen trouwens hahaha!

Zeehondje: jij ook lekker een dagje thuis vandaag...?!
    Vlinder: succes bij de tandarts, en we lezen wel hoe de intake ging..
    Josjo: balen zeg... Jij komt me niet echt over als een onredelijk iemand. Misschien moet je haar bellen of een sms-je sturen om te zeggen dat je er buikpijn van hebt en dat je je afvraagt of dat het wel waard is?
    Wennes: ik neem aan dat het gillen niet het uitproberen van de stem is? Ik zou even het cb bellen als je er onzeker van wordt... Kan me dat wel voorstellen namelijk. Neem je moederinstinct serieus!
    Peppers: En: helmpje? Of niet?

Groetjes!!

Deel Deze Pagina