Jaaa peppers, doe eens n test hihi. Hierover gesproken, net een heel leuk verhaal. Mijn vriendinnetje die in december een miskraam had en nu weer gestart met clomid was vorige week ongi geworden, wij op stap geweest, flink in de lampen gehangen en zij weer aan de clomid, maar ze was steeds zo moe en ook heel duizelig laatst en ze voelde zich gek dus een test en je raad het al: zwanger! Alleen n minder leuk aspect aan het verhaal is dat ze dus al drie dagen clomid heeft gebruikt. Dat mag dus absoluut niet als je zwanger bent.. Nu afwachten dus woensdag krijgt ze een echo, duim duim duim.... Annelynn was gisteravond ontroostbaar. We hadden haar bedje al naar onze kamer verhuist, maar het enige dat hielp was bij ons in bed en de lampen aan. Maar dan was ze dus zo vrolijk dat ik op een gegeven moment dacht: je kan dan wel koorts hebben maar je hebt goed gedronken, schone luier en het zag er niet naar uit dat ze ergens pijn had ofzo dus wij het bedje weer terug en laten huilen en warempel nar tien minuten was het diepe rust in huize josjo . Acht uur later werd ze wakker, Sjoerd haar de fles gegeven en om half negen werden we weer wakker hihi, wat n heeeeeeerlijke nacht!!! Mmiiir: haha ik denk dat ook weleens, alleen als ik dat eenmaal in m'n hoofd heb dan moet ik juist gaan kijken haha. Jammer van de foto's maar lang leve de uitvinden van het statief! Hihi en die foto's komen wel als er binnenkort iemand bij is als je haar eten geeft toch? Wortel was bij ons eerst favoriet, toen was het vies en nu is het weer lekker haha. Lekker smeuiig maken met moedermelk of opvolgmelk helpt ook nog wel, of n scheutje diksap ofzo er in, wedden dat ze dan alles eten wat je ze voorschotelt? Vlinder nog steeds ziekjes, bleegh, niet lekker! Die aanbieding had ik ook gekregen ja, leuk zeg!! Wij gaan ons huis binnenkort te koop zetten dus we sparen nu. Ook nog niks geboekt voor de zomer. We willen eigenlijk wel naar Thailand maar als we het huis snel verkopen (positief blijven) dan gaan we niet weg, of wel maar dichtbij en goedkoop... Zeehondje ook heerlijk aan de hapjes? Leuk hè?! Banaan met peerk appel of mango is ook lekker. Oh en als je iets hebt wat wat te nat is, liga eerste stap er doorheen kruimelen (die liga die ze niet zo mogen eten, alleen door de fruithap vermengd), is ook lekker en bindt het een beetje. En in de stoel zitten, als je dat elke dag doet dan kan ze het ws na 1 of 2 weken hoor Oh en eerste tandje gespot!! Heel lichtjes nog maar en Sjoerd ziet t niet (buufie wel) leuk hè? Zal ook wel n klein beetje de koorts verklaren, niet de 40+ maar Misschien toch wel n beetje... Fijne zondag nog meiden!
Bedankt voor je reactie Liesben, ga gelijk de sudocreme proberen Zo, net ook even geregeld dat er voor de poezen gezorgt wordt als we dat weekje weg zijn. Heb er zo'n zin in, na al die verbouwingen, nieuwe garage bouwen, tuin helemaal vernieuwen en zwangerschap enz enz ben ik er wel aan toe om er even tussenuit te zijn. Ik moet van mijn man morgen naar de dokter.... Hij zei: "Schat je rugpijn is weer terug en lijkt wel erger want het trekt totaan je enkels en zelfs je armen doen pijn en voor die hoofdpijn ga je ook" Aaah dan is hij zo vezorgt en lief. Dus morgenochtend gelijk de dokter bellen en hopen dat ik voor half 12 terecht kan want dan moet ik gaan werken. Ben benieuwd wat hij ze te zeggen heeft. Ik ga zo de frietpan aanzetten, lekker makkelijk vanavond voor ons Manlief is in de garage, hij is het wiellager van onze benz aan vervangen. Handig zo'n vent die alles zelf kan. Scheelt een hoop kosten zo. Fijne zondag nog meiden.
Fijn dat je man zo lief voor je is Vlinder! Hij heeft trouwens groot gelijk: even naar de dokter is helemaal geen slecht idee als je steeds last hebt! Hoewel Centerp.arks niet mijn keuze zou zijn (ik ben meer van de kleine Franse camping) kan ik me wel voorstellen dat je eraan toe bent! Leuk hoor! Leuk van die vriendin Josjo! Nu hopen dat alles goed is en blijft... ... In "de tevreden baby" wordt gewaarschuwd voor het verstoorde slaappatroon tijdens en na ziekte, dat je dat dan weer moeilijk "normaal" krijgt. Goed dat je haar weer in haar eigen bedje hebt proberen te leggen, zeker als dat dan het goede besluit blijkt te zijn! Tijd om Feetje naar bed te brengen! Ze spreekt trouwens Dolfijns sinds een paar dagen. Ligt de hele tijd melodieus te piepen, héél héél schattig...! Maar nu duikt mijn kleine dolfijntje haar bed in!
Pffff wat moet ik toch met die katten....:x:x Ik heb deze week al 5x het speelkleed kunnen wassen en nu ligt hij weer in de badkamer zodat ik hem morgen weer kan wassen:x:x Ik heb 3 katten, 1 kater die is meer buiten dan binnen, 1 poes die is half buiten en half binnen en is 10 jaar en 1 britse korthaar kater die is altijd binnen. De poes van 10 jaar plast iedere keer op het speelkleed en andere dingen van S en de britse kater poept iedere keer op een andere plek dan de bak en ook op het speelkeed:x:x Ze krijgen nog genoeg aandacht sinds S er is maar denk toch nog jaloers omdat ze dit doen Sinds deze week is het wel erg raak moet ik zeggen, ik wordt er gek van. Om ze nu gelijk weg te doen is ook weer zo zo maar die gedachten gaan wel steeds vaker door mijn hoofd. Plus dat de Brit onwijs veel verhaart niet normaal en echt het hele jaar door. zo dat moest ik even kwijt @MIr, wat klinkt dat heerlijk hoe je Feetje geluidjes maakt @Hier, ben benieuwd hoe het vanacht gaat. Ze krijgt dus haar flesje zonder pap/rijstenbloem. Wie weet slaapt ze dan weer tot 8 Ze krijgt nu natuurlijk meer uit het potje en een sapje enzo dus is de pap misschien net teveel. We zullen zien.
Ik ga ws toch van de week de HA bellen om weer met de pil te beginnen. Ik ben alleen bang dat ik weer meer hoofdpijn krijg..maar het is te proberen. Misschien een andere pil? Ik heb altijd veel last van hormoonschommelingen, (lees vanaf vlak voor ovulatie tot en met de menstruatie ) en dat ben ik met de pil wel kwijt. Plus dat ik het altijd wel fijn vind om zelf mijn menstruatie te kunnen "regelen". Mocht het niet bevallen dan gaan we voor een meer definitive vorm van anticonceptie. Dan maken we een afspraak in het ziekenhuis voor vriendlief
Gewoon gepoept vandaag gelukkig. Banaan verstopt dus niet, fijn. Gister maar vier flessen gehad en nu ook weer. Derde fles om 17.00 uur gehad en waarschijnlijk moeten we d'r straks weer wakker maken voor de laatste. Doen we na negen uur, dan heeft ze zeker honger en drinkt ze 'm leeg. Vlinder, naar de dokter gaan inderdaad!!! Hier nog maar een poes. We hadden ook haar broertje en die plaste heel vaak op de deurmat. Die hebben we tijdens mijn zwangerschap in moeten laten slapen. Heel verdrietig, maar denk dat die hetzelfde zou doen als jullie katten Deze is heel rustig. Als S. huilt gaat ze weg en is ook nog nooit in de wagen of box gesprongen ofzo. Ze ligt weleens op het SP'er kleed. Deze ruim ik nu in de avond op. wel gaat ze altijd gelijk in de hoek van de bank liggen als ik wegga net na het geven van de fles. Zo van "nu is het mijn plekje!" Josjo, hoop dat het allemaal goed blijft gaan bij je vriendin. Liesben, voor- en nadelen dus, de pil. Lastig. Hier een gillende S. al heel de dag. Maar dan van plezier hoor.
Goedemorgen deze morgen Het was 7 uur vanmorgen en dat zonder de rijstenbloem Voortaan dus niks meer toevoegen aan de laatste fles want dat gaat nu ook gewoon goed. Zometeen de dokter bellen, hopelijk kan ik snel terecht. @Zeehondje, he wat goed 4 flessen
Hoeveel weegt Sophie nu, Zeehondje? En krijgt ze 180+7 of 210+7? Hier gaan alle flessen nog schoon op, dus blijft ze er vijf krijgen. Maar ben wél benieuwd hoe het zit dat Sophie dan minder behoefte aan voeding lijkt te hebben....??? Maar ik denk dat het komt omdat Fee minder ml binnenkrijgt als ze aan de borst drinkt...
Mir, 180/6 zul je bedoelen Het is nog vroeg he, en maandag hihi Pfff, probeer al een kwartier de dokter te bellen maar is constant in gesprek.
Zo, hehe eindelijk te pakken gekregen en kan om 9.40 uur langskomen. Ben benieuwd.... Misschien fysio ofzo??
Ik hoop iig dat ze iets gaan doen want dit is echt geen pretje. Helemaal als ik aan het werk en, zolang ik in beweging blijf gaat het wel maar als ik iets uit de koeling moet pakken of even stilsta komt de pijn weer opzetten. Als ik dan thuiskom begint het helemaal pijn te doen en heb ik de rest vd dag/nacht pijn.... De rugpijn is 2 weken weggeweest maar de pijn in kuiten en voeten is aan blijven houden tijdens het lopen. Als ik naar huis wandel oid dan begint het na 2 minuten pijn te doen, een soort van constante kramp in kuiten en voeten. Echt geen idee wat het kan zijn maar hopelijk ben ik daar snel achter en doet de dokter er wat aan. Mir, je vroeg naar minder behoefte aan voeding, Bij S merkte ik dat ze steeds meer liet staan van haar flessen en de late voeding dronk ze nog niet de helft. Toen hebben we late fles laten vervallen en dronk ze de flessen weer zo goed als leeg overdag. Nu laat ze eigenlijk bij iedere fles zo'n 40-50cc staan. Ach vol=vol.
Ze krijgt 180/6 en in de laatste een beetje rijstebloem (maar dat helpt inderdaad niet om langer te slapen hoor). Gister dus weer vier flessen gehad, alleen was ze vanmorgen wel om 7 uur 'al' wakker. Na een paar keer de speen erin te hebben gedaan lekker bij mij in bed gelegd en zo hebben we nog tot 8.15 uur geslapen. Maar als ze nu steeds vroeger wakker gaat worden gaan we maar weer vijf flessen geven, haha. Ze komt op vier flessen uit omdat ze inderdaad er langer tussen kan laten. Gister had ze om 17.00 uur de fles pas gehad. Om 17.45 uur naar bed en toen hebben we d'r om 21.15 uur maar wakker gemaakt, even goed wakker gemaakt en toen om 21.30 uur de fles gegeven en om 22.00 uur weer naar bed. Ik heb nu vakantie, maar als ik volgende week weer moet werken zal ze eerder de eerste fles krijgen (voor 8.00 uur meestal) en dan om 12.00 uur en om 16.00 uur. Meestal als we dan thuis komen met haar 's middags wil ze niet slapen. Dus dan zal de laatste fles eerder op de avond komen en kan ze misschien niet doorslapen. Ach, wat irritant allemaal. Ik ga me er niet druk om maken. We zien wel hoe het loopt. Donderdag naar het cb en dan wordt ze gewogen en gemeten, maar ze is in ieder geval boven de 6 kilo en dan mogen ze naar vier voedingen. Zo, volgens mij een beetje onsamenhangend stukje hierboven. Ga spullen pakken voor het zwemmen, want donderdag kunnen we niet ivm de prikjes bij het cb. En vanmiddag bij m'n vriendin langs!
Oh, het probleem van de voedingen..lastig he? Hier nog 5 flessen van 180/6, maar die gaan schoon op. Maar tot 0800 slapen is er hier echt niet bij hoor...0600/0615 uur, dan heb je het gehad. Nou ja, is ook niet erg. Alleen vanmorgen wilde meneer niet meer slapen na de fles, dat vind ik dan wel jammer Ik moet morgen naar het CB. Laatste prikjes voorlopig (gelukkig) en wegen en meten. Ben benieuwd. Oh ja, vandaag staan er hier sperzieboontjes op het menu, ik ben benieuwd Vlinder, ik hoop dat ze wat kunnen met je rug, succes!
Weer terug van de ha. Ik moet naar de fysio, hij denkt aan verzwakte rugspieren en omdat ik een vrij rechte rug heb veert mijn rug niet maar klapt hij zeg maar bij het lopen. Ook vrij platte voeten waardoor het nog meer klapt. Snappen jullie het nog?? Het zal iig langer termijn worden bij de fysio volgens de ha dus ben benieuwd. Ik ga S haar fruitje geven meiden.
Wel fijn dat je bent doorverwezen. Misschien zooltjes in je schoenen? En hopelijk werkt de fysio snel. Zo, lekker gezwommen weer. Er was maar 1 ander kindje en die was al 2,5 jaar. Deze juf heeft wel gelijk veel meer dingen aangeleerd. Ook rustig met bandjes gaan beginnen zei ze. Ze zijn nog te groot, dus armgedeelte omvouwen en vast tapen. Eens proberen binnenkort. Ik ga S. de fles geven.
Vlgs mij weet ik waarom Eelco zo huilerig was vandaag...Net weer temp van 38...en hij hoest weer wat. Zo begon het vorige keer ook, en toen eindigden we snachts in het ziekenhuis
Zo, veel privéaandacht als je maar met twee bent tijdens de zwemles, Zeehondje! Vlinder: Pfff klinkt pijnlijk meid! Ik hoop dat de fysio iets voor je kan doen. Zeker met jouw baan! Valt wel mee hoor, Zeehondje, is een prima duidelijk verhaal over de voeding. Josjo: bedankt voor de diksap-tip! Na twee "maaltijden" griezelen en alles er weer uitwerken, luste Fee vandaag wél haar worteltjes. Ik was er alleen vandaag niet bij om het wonder te aanschouwen: mijn moeder was de gelukkige. Ach, verdient ze, ze komt immers iedere week een dagje oppassen en Fee is ook haar kleinkind! Pff vandaag een vervelende dag op mijn werk: er komen erachter dat een oud-medewerkster allemaal info heeft zitten vervalsen. Gelukkig is ze inmiddels geen collega meer: ze is thuisblijfmoeder. Heb gezien dat ze niet echt gelukkig is in haar huwelijk: ze vindt dat haar man, die 60 uur in de week werkt, thuis ook nog van alles moet doen. Haha ja thuis kun je niet net doen alsof je werkt (zoals zr dus op mijn kantoor deed) want die huishoudelijke klusjes en luiers lossen zichzelf niet op! Maar als je thuisblijfmoeder bent dan heb je het niet druk, of mis ik iets? Ik doe (ook) alles alleen, werk er zo'n 24-30 uur bij en heb het echt niet druk of zo, tijd genoeg voor leuke dingen! En nu ophouden met mopperen voordat ik nog een hekel krijg aan mezelf!
Sommige mensen zijn gewoon organisatorisch niet zo sterk en dan kan ik me voorstellen dat je het allemaal niet redt in je eentje. Maar ik werk en doe ook het huishouden. Manlief doet eerlijk gezegd niet heel veel. Maar hij kookt meestal, dus... En hoe moet dat dan als ze ook nog eens zou werken, haha. Denk dat je daar inderdaad niet veel aan hebt op kantoor. Ze wilde maar niet gaan slapen, dus konden we alsnog vandaag oefenen met eten van een lepeltje. Dus pap gemaakt van de rijstebloem. Haha, wat vind ze dat vies. Raar eigenlijk, want het is met vanillesmaak. Maar wel dik en een beetje korrelig denk ik. Dus toen banaan gegeven en dit ging beter. Ze zuigt op de lepel en pakt die lepel ook zelf vast. Maar ja, ze pakt alles vast wat in d'r gezichtsveld komt, haha. Diksap werkt dus goed als ze iets niet lusten, handig. Ook maar 's kopen voor het geval dat. Liesben, hoop voor Eelco en jullie dat het deze keer alleen bij deze koorts blijft en hij morgen weer is opgeknapt.