mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1221 mmiiiiir, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
    Jouw meisje is een pittige, Wennes! Vanaf nu gaat het snel.. begint ze ook al wat meer te variëren in de geluidjes die ze maakt? Hier wordt weer volop gezongen in het dolfijns...

Fee ook alleen een jasje en mutsje, dekentje over haar beentjes.

In de maxicosi niet eens een jasje, alleen in de zak van de maxicosi. Sorry maar een skipak vind ik echt overdreven....

Zal ik eens een dom verhaal vertellen? Er was getrakteerd in het kdv: een meisje ging naar de basisschool. Een kaneelstok, feestelijk ingepakt. Vond ik al gek.... Snoep trakteren op een kdv...

Gisteravond thuis snoephonger dus il val aan op de kaneelstok. Fee is daar tóch nog jarenlang te klein voor... Neem een goede hap..........
    ....
    ....
    ....
    Is het stoepkrijt! :$

Echt, jet leek PRECIES op een kaneelstok, zelfde kleur, zelfde doorsnee, rond, alleen wat korter.

Getver....

Proef het nóg...

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Whaha meen je niet :D

Wat een actie, je bent deze week de leukste thuis. Handsfree kolven en een hap stoepkrijt :D

Gadver zo'n droge kalk hap bah, stond het ook nergens op dat het stoepkrijt was?

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Haha had je gezicht wel willen zien!! Dus stoepkrijt geen aanrader.

Ze begint idd steeds meer geluidjes en gilletjes te produceren. Van de week ineens rrrrr. Ze heeft denk ik idd een vrij pittig karakter.

Hoe is t met pimmetje?

Hier in maxi cosie hebben we een fleece wikkeldeken liggen en dan kreeg ze geen jas aan. Maar ga nu ook alleen jasje aangeven want ze heeft t te warm denk ik in de deken.

Fijne zaterdag

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oké, dan kleden wij ze dus allemaal even warm aan. Vond dat skipak zo zielig.
    In maxicosi alleen de winterzak en wagen jasje met mutsje en dekentje/lakentje. Maar dat is nu ook al bijna te warm aan het worden.

Haha, kaneelstok bleek stoepkrijt, bah!

Zo, net samen een kamer helemaal uitgeruimd. Vier vuilniszakken en twee kratten oud papier weg. En dan nog twee dingen zo op marktplaats zetten.

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    De smaak al weg Mirr?? :D

Ik wilde vanmiddag lekker gaan wandelen in het bos en langs de eendjes maar S slaapt langer dan ik dacht dus het wordt een korte wandeling naar de winkel eventjes want om 4 uur moet ze eten.
    Ach morgen zijn de eendjes er ook nog hoor dus gaan we morgen lekker :)

Dat heb ik pas ook gedaan een kamer leeggeruimd en opgeruimd, wat daaruit kwam jeetje!
    Nu is dat mijn was en strijk kamen aangezien onze logeerkamer op zolder is had ik mooi een kamer over hiervoor.
    Ooit wordt dit de nieuwe kamer van S, als ze over een hele tijd een groter bed mag krijgt ze gelijk een hele nieuwe kamer en een grotere kamer natuurlijk.

Ik ga ons bed nu maar even verschonen en wachten tot mijn meisje wakker is. :)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier ligt Eelco nog wel in zijn winterjas, maar zonder dekentje..hooguit beetje over beentjes.

Whahaha, Mirr, ik zie het voor me!
    Zo heb ik ooit een collega in een stuk zeep zien bijten.,.ze dacht dat het witte chocola was :D

Vlgs mij heeft Eelco wat last van kramp na het fruit van gisteren? Was natuurlijk eerste keer fruit, van groente had hij geen last. Ik heb vandaag maar even overgeslagen. Mede omdat hij (eindelijk) sliep op de tijd dat hij normaal zijn hapje krijgt, maar ook omdat ik even wilde kijken of het morgen beter gaat. dan geef ik hem morgen weer en kijk ik of hij er weer last van heeft.
    Vandaag het kado voor pappa opgehaald, een muismat met een afbeelding van zijn zoon erop. Kan hij op de zaak lekker naar zijn zoon kijken :)

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Aaah leuk cadeau. :)

Hier wat minder nieuws, vandaag is de mama van een kennisje van me overleden.
    Van de week was ze in elkaar gestort en hebben ze haar 20 minuten gereanimeerd en is ze in kritieke toestand meegenomen naar het zh. Ze raakte als snel in coma en oorzaak was een zware hersenbloeding. Eergisteren hebben ze allerlei testen gedaan, licht in ogen maar pupillen reageerden nergens meer op en nog andere testen waar ze ook niet op reageerde. De vraag was of ze bij zou komen en als ze bij zou komen was het een kasplantje geworden maar vandaag is ze overleden.
    Zo zielig, 4 dagen geleden gebeurd en nu ineens weg.
    Vind het voor die meid zo zielig, het is zo'n lieve meid.
    Ook kwam die vrouw bijna iedere dag koffie drinken op mijn werk dus dat zal ook wel even vreemd zijn.
    Oooh vind het zo zielig. :(

Ik krijg nu weer eventjes alles terug van mijn paps. :(
    Maar ik moet even slikken nu want mijn meisje zit vrolijk naast me op de bank.

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Pfff heavy vlinder. Ja echt genieten van elke dag je hoort zulke verschrikkelijke verhalen.

Hier ons meisje voor het eerst logeren. Pfff wel heel raar hoor. Gelukkig doet ze het heel goed hoorde ik net. Zo maar eens gaan slapen.

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Pff moet er niet aan denken om zonder mijn Fee wakker te worden. Kdv prima, maar de ochtenden zijn voor mij!

Vlinder: vreselijk dat mensen dood gaan die je nog zo lang bij je wil houden. Zoals je ouders... echt heel erg..!

10. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verdrietig verhaal Vlinder!
    Ik kan me (gelukkig) niet voorstellen hoe het is om een belangrijk iemand te missen. Besef wel met dit soort verhalen extra hoe bijzonder dat is!

Iets heel anders:
    Beetje late reactie maar het lijkt mij ook geen weer voor een skipak. Ik verbaas me er soms ook over hoe dik ingepakt sommige kinderen zijn. Hier ging het soort skipak aan toen het echt vroor, eerder eigenlijk niet. Toen was het een uitkomst.
    Wat ik nu trouwens wel twee keer heb gehad: Pim een poosje in de auto in de maxi cosi en daarna helemaal klam en natte haren (ook door de helm erbij natuurlijk). Dan is het op zich in de auto niet zo warm maar zit hij in de zon. Uitkijken dus, zeker nu de zon steeds meer gaat komen!

Naast me ligt Pim in de box lekker te kletsen. Weer een stuk beter na twee hele zielige dagen en nachten. Hij heeft een paar keer overgegeven en was echt ziek. Volgens mij had hij echt buikpijn. Soms heel hard huilen en een en al ellende. Nu alleen nog flink verkouden. Maar de afgelopen dagen kon hij nauwelijks slapen; hij schrok steeds binnen een half uur weer wakker. Krijste ook de hele buurt bij elkaar toen ik dan maar met hem wilde gaan wandelen. Normaal werkt dat wel heel goed.
    ‘s Nachts hebben we hem bij ons in bed gehad. Jeetje, wat voel ik me dan op en top moeder: wat wil ik graag zorgen dat het beter wordt en hem erdoor heen helpen! Wel een heel bijzonder gevoel vind ik dat. Vanochtend lag hij heerlijk met zijn hoofdje tegen mijn hoofd te slapen. Ik werd wakker toen er een handje aan mijn gezicht zat. Daardoor trek je het ook allemaal wel weer, als je zelf zo weinig slaapt!

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vlinder, wat een naar verhaal zeg. Sterkte meid. Zeker ook met je eigen verdriet wat weer naar boven komt nu.

Liesben, zijn de krampjes minder nu? Dan zou het best eens het fruit geweest kunnen zijn. Sophie had gister best veel banaan op en volgens mij had ze daar dus ook last van. Vandaag voor het eerst peer.

Peppers, hier soms al een zweet nekje als ik haar de fles heb gegeven, haha.
    Fijn dat het de goede kant op gaat met Pim!
    Wanneer krijgen jullie weer een hoofdmeting?

12. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor de waarschuwing Peppers, met die zon kan het inderdaad snel al echt warm worden....

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    ... Goed om te lezen dat Pim aan de beterende hand is....

Zó trots... Fee kan al een paar minuutjes zitten zonder enige steun! Heb er een foto van in mijn album... Ze is overigens wél weer vergeten hoe ze ook alweer van haar buik naar haar rug kan draaien. Hahaha: één truukje tegelijk....

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Rotberichten zijn dat he Vlinder..Zo zielig. Papa's en mama's horen niet dood te gaan. Helaas is mijn vader ook al jaren geleden overleden.

Blij dat het met Pim weer wat beter gaat!

Hier vanmorgen weer bal..ik denk toch iets van een ontwikkelingsfase? Huilen, huilen, huilen. Niet op schoot, niet in de box, niet op het kleed...niets! En er is niks, net een schone broek, flesje gehad. Ook geen kramp volgens mij, want dat schopt ie meestal heel veel met de beentjes.
    Nou ja, hij ligt nu in bed, want hij was doodop, dat zag je. Ik hoor hem af en toen heel zachtjes protesteren, maar hij huilt niet echt dus ik laat hem even. Zo frustrerend als hij zo is en je weet eigenlijk niet wat er is.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

#1235 Liesben, 4 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2012
    Ik begreep net van iemand dat er in het oei ik groei boek bij 21 weken een donderwolk staat...ha!
    Daar heb ik dat boek niet voor nodig ;)

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou, in dat boek staat bijna bij elke week wel iets, haha. Heb 'ma geleend van een collegaatje, maar eigenlijk nog niet veel ingelezen.
    Hopelijk blijft 'ie niet te lang in deze fase.
    Sophie was gisteravond ook soms zo aan het gillen, bijna krijsen in bed. En dan kwam ik kijken, lag ze met haar ogen dicht en speen in te huilen :(. Maar gelukkig wel weer ingeslapen tot 8.15 uur.

Miirrr, wat goed van Fee. Ook super leuke foto!

Ze heeft eindelijk door hoe een lepel werkt. Eten gaat dus steeds beter. Leuk vind ik dat. Morgen voor het eerst door oma.

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Indd papa's en mama's horen niet dood te gaan en zeker niet zo vroeg.
    Helaas ervaring mee :(

@Liesben, S heeft rond die leeftijd ook zo'n periode gehad dus kan echt een 'sprongetje' zijn. Hopelijk snel weer de vrolijke Eelco.
    weer *NIEUWSFLITS* om weer even positief te zijn
    S draaide vanmiddag ineens van buik naar rug. Zo trots 3 dagen geleden van rug naar buik en nu andersom :)
    Ze wist niet hoe snel ze weer naar haar buik moest rollen want dat vind ze nu ineens heel leuk om op haar buik te spelen. :)

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Wow Vlinder, dat gaat opeens snel...!

Lieve reacties lees ik bij de zitfoto van Fee. Heb nu ook 3 eetfoto's. Courgette met een beetje banaan, vond ze meteen jammie. En boos toen het op was Haha! Het is oefenen Fee, moet ik dan zeggen. Het liefst at ze nog drie keer zo veel, maar ze krijgt toch echt maar twee eetlepels....

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha die Fee, eten mama ik vind het lekker :D
    Goed zo!

Ja maar ik denk dat het een toevalstreffer was want ze heeft het niet meer gedaan. Althans ze probeert het maar dan ligt ze wijdbeens en kan ze dus net niet doordraaien naar haar rug.
    Ach komt ook snel goed denk ik. :)

Ze ligt nu even een tukkie te doen, ze was moe en over een half uurtje is het badje tijd en daarna lekker flesje.

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi daar ben ik weer even...
    Sorry ben zo druk nu Levi weer thuis is.

Even terug lezen hoor!

Hmmm stoepkrijt is dus niet lekker...Wisten ze dat toevallig zelf ook toen ze dat lieten trakteren? hihi

Ik had Levi de eerste dag veelste warm aangekleed en dan ook nog eens in zn dikke maxicosi voetenzak hij werd er rood van...OEPS!
    Ben nog te overbezorgd denk ik...Gister even een rondje met de kinderwagen gewandeld en heb hem toen gewoon een mutsje en dik vestje aangedaan en dan onder een warm dekentje was meer dan genoeg met die weer.

@ Vlinder,Lees net je verhaal jeetje wat erg zeg!

Mijn vriend is 3 jaar geleden zn vader verloren heeft het er nu wel extra moeilijk mee sinds Levi er is.

Dat boek oei ik groei is echt een leuk boek.

Nou ik ga weer ga nu Levi zn flesje klaarmaken!

Deel Deze Pagina