hallo meiden, sorry, jullie een beetje verwaarloosd hier, nu was ik een beetje ziek... heb wel wat meegelezen maar of ik alles nog weet.. ik doe mijn best! Allereerst Char, wat super dat Levi nu thuis is! Hij heeft er idd lang gelegen zeg, niet fijn, maar nu kan het genieten beginnen ja en te warm aankleden is gevaarlijk, maar vind het ook moeilijk, je wil ook niet dat ze het te koud hebben he... En ook Doortje, welkom weer hier, gezelligheid!! Gaat bij jou ook alles goed met Naomi? (sorry, nog geen foto's gekeken, ga ik zo ff doen...) Peppers, agossie, die Pimmetje! En die buikgriep is zo shit, heb het zelf ook, misselijk, diarree, maag en darmpijn. bah. Maar als zo'n kleintje dat dan heeft, dat is echt zielig vind ik... en wat schetig dat je dan zijn handje voelt als je wakker wordt hihi. Nu ze wat groter zijn kan je makkelijker samen in bed slapen he? Liesben, zag een mooie foto van Eelco voorbij komen! En die sprongetjes, tja, sommigen zijn wel heel duidelijk maar ze volgen elkaar ook best snel op.... meestal zijn ze dan vanalles aan het leren en als hij weer wat is opgeklaard qua humeur zal je zien dat hij weer nieuwe dingetjes kan (ik las dat hij druk aan het oefenen is met omrollen, ja leren is moeilijk he, dat gaat gepaard met gezeur en gepiep hihi ) En Feetje zit al, wauw! Hier pas nu echt redelijk. Op een zachte ondergrond beter dan op een harde ondergrond. Blijf er wel bij he, A viel zo vorige week een bloedneusje, agossie (en vandaag n bult bij haar oog, ze sloeg de iphone er tegenaan haha het is net zo'n wildebras als mama....) (ik hoor jullie lezen: wat doet ze met een iphone? Tja die is nou eenmaal ERUG interessant haha) Vlinder, wat een erg verhaal. Jij bent ook je vader verloren he? Dit zijn de minder eerlijke kanten van het leven vind ik altijd. Sterkte... Zeehondje, S is n lange meid denk ik he? Leuk hoor, die verschillen tussen alle kindjes..! En S eet al zelf met een lepel of wat bedoel je? Hanteer jij ook rapley? Hier niet, maar ze krijgt wel af en toe een soepstengel, een broodkorst of een berenkoekje. Oh en dat verhaal over diksap, tja, ik leng het ook heeeel erg aan en dan nog is het max 2x 100 cc per week dus geloof niet dat ze daar zo dik van kan worden. Die pyamapapjes wel trouwens, die zijn mierzoet (maar wel handig om mee te nemen voor als je weet dat je rond slaaptijd niet thuis bent) Met andere woorden, als het echt met mate is, volgens mij kan het dan niet zo veel kwaad...? Qua eten en slapen, ik merk steeds meer dat hoe ouder ze wordt, dat vanzelf ontwikkelt. Wel gaat ze hier altijd uiterlijk 19.00 naar bed, maar verder gaat ze alleen naar bed als ze moe is. Soms 3x, soms 4x per dag. De slaapjes worden nu steeds langer, ik denk dat ze over een paar weken op de befaamde 2 slaapjes zit van ongeveer 9-11 en 13-15. Gaat eigenlijk allemaal vanzelf (en wij ons maar steeds druk maken: doen we het goed, moet het niet anders etc ) Oh en iemand vroeg over de fietskar: het is een croozer (ja miiir, 2-persoons ) Fijne avond allemaal (ben toch hoop ik niemand vergeten he? )
@Char, klopt nu ons meisje er is he ik het er iedere keer weer even flink moeilijk mee. Hij zou zo'n trotse opa zijn geweest. Oooh te warm aangekleed haha kan gebeuren hoor Zeker nu hij ziek is geweest dan wil je hem juist lekker inpakken denk ik. @Josjo, ja klopt ik en mijn vader 11 jaar geleden verloren en als ik dan zulke verhalen hoor in onze omgeving dan komt alles weer even terug. Haha ja klopt van die slaapjes, ik merk het bij S nu ook goed. Ze heeft nu vaste slaaptijden maar daar was een maans geleden nog geen pijl op te trekken. Ooh ook zo'n wildebras in huis dus? Ons meisje is ook een flinke wildebras, als we aan het spelen zijn kan het niet wild genoeg en hoe wilder hoe leuker @Hier, vanmiddag viel onze oudste poes vd bank tijdens het slapen en de 2 katers schrokken zich te pletter. 1 sprong een gat in de lucht en vloog langs S waardoor ze schrok en het op een huilen zette....Dacht ik tot ik haar net in bad ging doen.... Ik trok haar truitje uit en wat zie ik daar?? 2 flinke krauwen op haar armpje Het was dus ook pijn waardoor ze ging huilen. 1 kras is open en bloeide ook nog een beetje na het badje.... Die lompe kat is dus van schrik over haar heel gevlogen ipv erlangs. Raar wat katten kunnen doen in schrik want ze komen ander nooit in de buurt als S ligt te spelen en diegene die nu dus over haar heen is gevlogen zet nooit 1 pootje op het kleed.... Kan het eigenlijk kwaad meiden, weet niet zo goed wat ik ermee moet doen????
Even snel; Krab van een kat wel in de gaten houden dat het niet gaat infecteren. Vorige schrok onze poes zo van het boren (wilde d'r net naar zolder brengen, vloog van me af en krabde me tien flink). Die krab bloedde een beetje en was ook dik. Heb er best even last gehad. Goed ontsmetten denk ik. En zelf eten met een lepel, nee hoor. Maar ik heb de lepel vast en dan pakt zij 'm ook met beide handjes en trekt hem naar haar mond. Deed ze net ook met de fles trouwens! Morgen weer werken, geen zin in na een week vakantie! Net alles weer bij elkaar gezocht.
@ Vlinder,Hoelang het ook geleden is dat hij is overleden het gemis blijft zeker bij een geboorte van een kleinkind snap dat dan met zo'n situatie even alles weer boven kwam bij je. Wat zielig van die krab van jullie kat maar precies wat zeehondje zegt let wel op met evt. Infectie Mijn neefje had het ook en nog lang last van gehad. @ Zeehondje,Succes met werken morgen is indd altijd weer minder na een week vakantie!
Zo woensdagmorgen kan ik bij de HA terecht..voor de anticonceptiepil. Ik wilde vandaag, maar vandaag had ze geen tijd meer (vakantie geweest). Nu maar hopen dat ik niet voor woensdag ongesteld word, maar dat denk ik niet (dan zou ik een cyclus van minder dan 4 weken hebben). Volgens mij moest je toch starten op de eerste dag van je menstruatie?
Even snel vanaf werk: Oei ik groei boek: heb het zelf ook in huis maar hoorde laatst dat het geen enkele wetenschappelijke basis heeft en dat wetenschappers het een schande vinden dat het gepresenteerd wordt alsof het de waarheid is. Tja, ik vind het zelf in ieder geval wel leuk om de ervaringen van andere ouders te lezen. Veel is best herkenbaar, maar de sprongetjes schijn je dus met een korreltje zout te moeten nemen. Char: als ze zo heel klein zijn is het ook wel echt lastiger vind ik hoor. Dan hebben ze nog wat meer moeite om zelf hun warmte vast te houden volgens mij, dus is het veel meer zoeken nog. Volgens mij hebben we dat allemaal wel gehad (en nog wel eens...) Zitten: Pim kan echt nog niet los zitten. Wiebelt alle kanten op en zakt in elkaar. Hij is pas sinds een paar weken zijn buikspieren aan het trainen (voeten vastpakken en omhoog komen) dus dat zal nog wel even duren. Ik voel wel dat hij steviger wordt, minder slap. Papa wil dat hij opschiet met zitten want die wil zo graag met Pim fietsen. Maar dat kan dus nog wel even duren....Misschien dan zo'n fietskar van Josjo? Iphone: hier ook een succesnummer: mama heeft een doosje en als je daar op druk komen er muziekjes en filmpjes uit! Ik wil er heel graag aanzitten maar dat mag dan weer niet... Vraagje: Pim eet sinds een week brood. De eerste twee dagen gingen eigenlijk prima maar daarna heeft hij de neiging om het gewoon door te slikken. Of ik nou kleine stukjes of grotere stukjes geef, hij sabbelt er even op en slikt dan. Maar dan slikt hij dus best grote stukken door! Hoe leg ik hem uit dat hij moet malen met zijn kaakjes Zeehondje: je vroeg volgens mij wanneer we weer een meting hebben. 29 maart moeten we weer naar de kinderarts. As vrijdag weer naar de helmpjesmaker. Afgelopen dagen is de helm wel afgeweest omdat hij ziek was. Liesben: volgens mij inderdaad 1e dag menstruatie starten met de pil. Categorie stoepkrijt: vanochtend een poging gedaan om mijn haar te fohnen met een strijkijzer......
Ik geloof ook niet alles uit het boek hoor..ik heb het zelf niet eens. Maar het is wel grappig dat telkens als Eelco een paar dagen zo'n bui heeft..er in dat boek bij zijn leeftijd een donderwolk staat. Maar als ik sommige mensen moet geloven krijg je vlgs dat boek pas weer een gezellig kind alsie het huis uit gaat, dus indd met een korrel zout nemen
Whahaha nog niet goed wakker Peppers @liesben ja volgens mij is het idd starten op de 1ste dag van je menstruatie. Hopen dat hij dus nog paar daagjes weg blijft. @zeehondje benieuwd hoe je eerste werkdag na de vakantie weer is gegaan. Je zit er zo weer in he @vlinder ja als beestjes schrikken kunnen ze rare dingen doen. Ochgeer je meisje. Zou het even goed in de gaten houden. @josjo alweer wat opgeknapt? Vanaf welke leeftijd hadden jullie kleintjes hun voetjes in de gaten? En gingen ze die ook vastpakken en naar hun mond brengen. Hier heeft ze echt geen enkel idee dat ze voetjes heeft. Hier ook het oei ik groei boek in huis leuk om te lezen maar hier klopt het niet helemaal. Morgen gaat mijn meisje voor het eerst een halve dag naar het kdv, ben benieuwd. Ze is volgens mij niet helemaal fitjes, al een weekje diarree. Ook laat ze wat meer van haar flessen staan en slapen doet ze heeeeel veel.
Wennes: voetjes vindt ze eigenlijk al een tijdje interessant, ik schat sinds ze 3 maand was of zo. Maar dat komt omdat mama ontdekt heeft dat ze keihard gaat schateren als ik net doe alsof ik ze opeet tijdens het verschonen (incl geluidseffecten en zachtjes bijten). Ze vindt het ook "de bom" als ik haar voetjes (voorzichtig) in haar mondje doe. Ze pakt ze zelf niet echt vast, aait er wel over. Oei ik groei, geloof ik niet zo in. Heb het boek gekregen van zusje en weleens in gelezen, maar ik vind het te vaag. Ik geloof wél dat je leert uit frustratie. Dat is ook wél bewezen in de ontwikkelingspsychologie. Ik kan me niets voorstellen bij het idee dat alle kinderen zich precies in dezelfde weken hetzelfde ontwikkelen.... Ook geloof ik er niet in dat motorische en verbale ontwikkeling simultaan verloopt. "maar da's een kwestie van geloof, geloof ik!" Fee heeft ook niet dat "terug naar mama" etc gedrag.
oei ik groei: ach, het is ook geen waarheid natuurlijk, maar wat ik wel zeker weet is dat iets als sprongetjes (of noem ze anders) bestaan. Sommige duidelijker dan anderen maar het was zeker bij het 6 maanden sprongetje wel duidelijk dat ze minder tegen alleen zijn kon, wat sneller humeurig was en dat ze toen dat over was ineens nieuwe dingen kon. Tja, of dat nou wetenschappelijk onderbouwd is vind ik niet zo belangrijk, ik zag haar in elk geval een ontwikkeling doormaken.. Dat van dat stoepkrijt, hilarisch! Heb me doodgelachen gisteren toen ik het las, was er alleen vergeten op te reageren haha en vlinder, jij had het over 200 gram, maar dat is volgens mij een denkfout, hadden we het bij de aug mama's ook over. Het is 200 ml maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als 200 gram. Het ene voedsel weegt meer dan het andere natuurlijk.. Ik doe meestal 3 eetlepels (flinke) en dat is meestal een prima maaltijd. Wel krijgt ze als toetje dan bijv 60cc melk of yoghurt. Wennes: ergens rond de 3 of 4 maanden was dat hier ja, weet het niet meer precies maar het ene kindje doet dat al na 3 maanden en de ander bij 5 (en die kan al sneller andere dingen waarschijnlijk). spannend morgen zeg, ben benieuwd wat jullie er van vinden! Peppers: is in eerste instantie ook vooral sabbelen en slikken. Brood wordt makkelijk zacht met speeksel dus dat kauwen is volgens mij niet zo heel belangrijk in eerste instantie. Hij leert in elk geval slikken van vaster voedsel zo toch? . Is pimmetje verder wel een beetje opgeknapt? Vandaag voor het eerst gefietst met kar, geweldig! Ik kreeg alleen de babyschaal er niet in dus ze is zo in het stoeltje gegaan, ging best goed. Ik had haar alleen wat warmer aan moeten kleden (heb je m weer). Ze had ijskoude handjes en voetjes agossie. . In een fietsstoel mogen ze volgens mij pas als ze zelf kunnen gaan zitten, dus zonder hulp. Over het algemeen niet voor de 9 maanden (heb veeeeel moeders gevraagd haha). Daarom hier dus toch maar een kar gekocht.... Iets anders, voor degenen die er al bijna aan toe zijn in elk geval: de vervolgstoel in de auto. Ik kom nu uit op de maxi cosi tobi, maar iemand al een idee wat het beste is? En nog goede tips qua aanbiedingen?
Sinds vandaag oefen ik, op advies van de fysio, met Eelco op een skippybal Over het willen zitten was ze heel duidelijk. Niet doen. Af en toe een beetje, maar verder niet. Ze zegt dat het veel belangrijker is dat hij eerst goed op zijn buik kan, en dat zijn rug/schouder/nekspieren goed ontwikkeld zijn.
Werken ging weer zoals vanouds hoor. Het wegbrengen en achterlaten van Sophie was wel weer even slikken. We kwamen bijna op dezelfde tijd thuis (man haalt haar altijd op maandag op). En ze was net begonnen met huilen, terwijl ze in de auto vrolijk had gebabbeld). En het werd krijsen. Ze moest er van hoesten. Heeft ze bijna nooit. Fles aangeboden, wilde ze niet. Luier verschoond (geen poep). Geen koorts. Eindelijk stil en eventjes geslapen. En toen later klokt ze binnen tien minuten haar fles leeg. Haha. Ligt nu heerlijk te slapen gelukkig. Denk toch krampjes. Poepen lukte niet goed. Kwam maar een ienimieni beetje. Geen last van de banaan gehad. Nu twee dagen peer gehad. Daarvan last? Voetjes echt pakken en in d'r mond stoppen bij ruim vier maanden. Haha, strijkijzer verwarring! Oei ik groei, bij sommige kinderen klopt het en bij anderen totaal niet. Maar dat is ook bij motorische ontwikkeling als je op internet gaat zoeken. "in de vijfde maand kunnen ze rollen". Nou, niet alle baby's kunnen dat dan. Sommigen eerder en anderen weer later. Op de buik op de skippybal? Kan ook op een opblaasstrandbal las ik ergens inderdaad. Oefenen zitten. Zelf op de grond gaan zitten en kind stevig tussen jou benen in zetten. Ze moeten eerst hun handen voor zich gaan zetten. Maar echt oefenen hoefde ook niet van de fysio inderdaad bij ons.
@Zeehondje, peer ging hier altijd goed maar de darmpjes moeten altijd even wennen aan nieuwe voeding dus het ka misschien toch daarvan zijn. @Josjo, wij zijn langzaam ook een beetje aan het kijken naar de vervolgstoel De MC Tobi komen wij ook op uit Het is nog niet nodis hier hoor maar alvast orrienteren kan nooit geen kwaad. @hier, vanmiddag voor het eerst naar de fysio en ben benieuwd wat ze voor me in petto hebben. Volgende week ga ik me aanmelden voor de opleiding meiden Hoop zo dat het allemaal lukt, de opleiding ben ik niet bang voor maar de check van de GGD....Dat hoop ik dat die in 1 x goed is zodat het niet allemaal nog langer gaat duren. Gisteren belde de gastouder me op om te zeggen dat ze morgen niet kan....Haar zoons (tweeling) hebben morgen een intake op een middelbare school....Tja Gelukkig kan mijn mams morgen dus is het opgelost maar zo'n intake kan toch ook wel op een andere dag neem ik aan?? Zo nu een bakje koffie en even wat rommelen in huis. De tas voor mijn man alvast wat inpakken, hij gaat donderdag t/m/ zondag weg samen met zijn broer. Jaarlijks wordt er een wintertrail georganiseerd en dan zijn ze met een groep van ongeveer 20 oldtimer VW-spijlbusjes en dan touren ze van Spa naar de ardennen, duitsland en frankrijk. Hierbij wordt ook off-road gereden en lekker door de bossen gereden haha. Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat hij zelf mee zal gaan met ons bussie want na dit weekend gaat hij te koop. Hij wil weer eens wat anders hihi, hij heeft al lang uitgehouden met dit bussie. Nu 6 jaar en normaal is hij na 1a2 jaar de hobbyauto weer eu en koopt een andere maar hier is hij 3 jaar mee bezig geweest om helemaal op te knappen dus ja. Ben benieuwd hoelang het duurt voor hij verkocht is want de prijs is niet bepaald goedkoop
Dag dames! Hier ben ik dan ook weer eens.. ik moet zeggen dat ik niet bij gelezen heb en dat ik de afgelopen weken het forum sowieso nogal verwaarloosd heb, maar vanaf nu ga ik toch echt proberen om ook in dit topic weer actief te zijn! Met mij en ons mannetje gaat het goed. Na wat kleine opstartprobleempjes (temperatuur op dag 1 en gewicht na de kraamweek (was op dag 8 gelijk aan dag 5..)) gaat het nu prima. Natuurlijk is het ritme nog niet altijd even duidelijk (understatement) maar Tim lijkt me een heel tevreden mannetje en ik heb het idee dat hij goed groeit. Donderdag naar het cb dus dan wordt dat hopelijk bevestigd. Okidoki, ik ga eens even douchen en dan kom ik wellicht vanmiddag even lezen wat jullie de afgelopen week heeft bezig gehouden!
Halloo!! Kwam toevallig dit topic tegen en dacht misschien is het gezellig als ik hier ook mee kom schrijven!!! Als jullie dat leuk vinden natuurlijk!?!?!. Ben wel al een paar bekende namen uit het vruchtbaarheidsbehandelingenforum (scrabblewoord ) tegengekomen. Wij zijn papa en mama geworden na 5 ICSI's en een miskraam (7 wkn) van onze prachtige dochter Emma. Ze is nu 3,5 maand oud en ben weer aan het werk sinds 6 weken en dat bevalt erg goed. Had wel even nodig voordat ik helemaal gewend was aan het werk/mamaritme maar dat gaat nu goed. Ze gaat 2 dgn naar het KDV en 2 dagen naar de opa's en oma's. Over 2 weken mogen we weer naar het CB en zullen we wel het advies krijgen om te gaan starten met groente en fruithapjes. Lijkt ons zooo leuk!!! Ze krijgt nu flesvoeding 5 x 180 cc met Nutriton i.v.m. spugen en dat gaat hartstikke goed. Ze was 2 weken geleden 57,5 cm en woog 5,4 kg. Bij de geboorte woog ze 2810 gram en was 46 cm groot. Nou, ik spring er vanaf nu maar gewoon in!!!!
Hee Jessie welkom terug Tja ritme....volgens mij heeft niet ieder kleintje dat maar dat komt vanzelf helemaal goed. Bij ons meisje heeft het ook een tijdje geduurt voor we een ritme hadden maar dan wordt er weer wat verandert in haar eetschema en is het weer opnieuw zoeken haha. @Sabrien, welkom en schrijf maar gezellig mee!! Net als alle mama's hier een flinke weg afgelegt tot je wondertje. Ook mijn dochter krijgt nutriton ivm spugen maar ook de zantac erbij want het is hier verborgen reflux. Ooh zo leuk beginnen met hapjes hihi Het lijkt hier alweer zo lang geleden. Haha indd een goed scrabblewoord, die moet ik onthouden
Mirr: zouden dat soort stoepkrijt en strijkijzeracties nog iets met hormonen te maken hebben? Of gewoon slaapgebrek? Hope so, want dan komt het weer goed Wennes, Pim weet pas sinds een paar weken dat hij voetjes heeft! Grappig is het proces: kijken, aanraken, door het oefenen kunnen de beentjes steeds hoger, en uiteindelijk kan het voetje in de mond. Pim was ongeveer 6 maanden toen hij interesse kreeg. En nu ongeveer kan hij met zijn voetje in zijn mond. Maar hij is niet een van de snelste, volgens mij meestal rond de 4 maanden? Maar joh, ze gaan het sowieso wel doen! Een week diarree is trouwens best lang! Gaat het al beter? En hoe was de eerste kdv ervaring voor jullie beiden? Oei ik Groei: ik denk ook wel dat het leren van nieuwe dingen energie kost en tot frustratie leidt waardoor de kindjes even minder in hun vel zitten. En dat als ze het dan onder de knie hebben ze weer vrolijker zijn. Klinkt ook best logisch. Oei ik Groei noemt dat dan sprongetjes denk ik. Josjo: hier ook iets van 3 eetlepels avondeten. De macaroni met kaassaus viel in de smaak gisteren. Nu heb ik zelf ook een hapje geproeft en ik moet zeggen: niet slecht! Ik hoorde ook dat ze echt goed moeten kunnen zitten voor ze in de fietsstoel mogen. Ik vraag me af of we 9 maanden gaan redden hier. Ik ga maar uit van 1 jaar. Het schijnt ook echt slecht te zijn om het eerder te doen dan wanneer ze eraan toe zijn. Wel super hoor zo´n fietskar! Hoe vindt Annelynn het zelf? Autostoel: las dat ze tot 9 maanden of 10 kilo in Maxi Cosi kunnen. En dat je in de gaten moet houden dat het hoofdje niet voor meer dan een derde boven de rand van het zitje uitsteekt. Zijn behoorlijk prijzig he, die stoeltjes? Ik heb me verder nog niet verdiept in wat het beste is. Ik zie ook wel eens aanbiedingen van bv de HEMA langskomen, die zijn dan stukken goedkoper. Geen idee of dat dan mindere kwaliteit is. Liesben: leg je Eelco dan op de skippybal op zijn buik? Ben benieuwd wat je precies met hem doet. Ken de oefening niet. Vlinder: spannend, je opleiding. Zijn er geen afspraken met zo´n gastouder over wanneer ze beschikbaar moet zijn? Lijkt me lastig op deze manier. Het KDV kan ook niet zomaar een dag van te voren bellen en zeggen dat ze niet kunnen. Trouwens, zo ´n intake is toch al veel eerder bekend? Zeehondje: hier ook nooit echt last van peer. Maar die darmpjes blijven gevoelig he! Moeten nog helemaal wennen aan al die nieuwe dingen. Pim heeft ook de ene dag ineens harde poep en dan weer een paar dagen normaal. Het is eigenlijk altijd wel behoorlijk compact. Lekker praatje he! Jessie: niet zo gek dat je nog niet helemaal aan ons toekomt. Jouw mannetje is nog geen 4 weken oud! Wel leuk om te lezen hoe het allemaal gaat dus als je tijd hebt moet je zeker schrijven. En zo niet, dan even niet. Sabrien: wat leuk! En wat een lange weg zijn jullie ook gegaan. En dan nu een mooie dochter! (Het wemelt wel van de meisjes hier overigens). Zelfde gewicht en lengte bij de geboorte als Pim ongeveer. Best een kleintje was het dan he? Hoe snel kun je je dat al weer niet voorstellen! En hapjes zijn inderdaad erg leuk. Gisteren op het KDV had ik het met de leidster over het brood van Pim en het feit dat hij hele stukken doorslikt. Zij vond dat we erg vroeg zijn begonnen met brood. Maar dat valt toch best mee??? Pas met 7,5 maand. Wat vinden jullie? Volgens mij zijn er hier meer kindjes die al brood krijgen toch? Pim is weer een stuk beter, is weer vrolijk, alleen hoest hij nog erg veel en is hij daardoor nog erg moe. Gisteren was hij bij het KDV op zijn buik in de box in slaap gevallen. Dat is echt nog nooit gebeurd! ´s Nachts wordt hij vaak wakker en moet hij lang hoesten. Vanochtend van 05:00 tot 06:15! Zo zielig! En toen viel hij weer in slaap maar moest hij eruit....We hebben hem toch nog even een half uurtje laten liggen maar toen moest hij echt op want hij moest naar het KDV. Hoop dat hij daar een beetje kan slapen. Morgen naar heupjesdokter: eerst weer rontgenfoto en dan naar de orthopeed. Er was destijds een minimale afwijking aan zijn heupjes gezien, die grensde aan het normale. We moesten na 3 maanden terugkomen. En dat is dus morgen. Hopen dat alles gewoon goed is gegroeid!
Even snel, om heel eerlijk te zijn geloof ik het ook niet zo. Ze zou morgen van 9-3 daar naartoe moeten en ik denk dat ze er tegenop ziet om haar zolang bij te houden ivm het vele huilen. Ik heb hierover ook een mail gestuurd naar het bureau en ben benieuwd wat ze hiermee gaat doen.... vroege intake of niet ze had dit ook op een andere dag af kunnen spreken of wat verder weg. Maar het is opgelost nu maar het moet niet te vaak gebeuren.
Vlinder, kan me voorstellen dat het ontzettend irritant is als ze op het laatste moment afzegt. Vindt het echt niet kunnen!!! Inderdaad een KDV kan toch ook niet zomaar op het laatste moment afzeggen!!! Ben benieuwd hoe ze op je mail reageren! Peppers, Pim ook al zo'n kleintje bij de geboorte? Als ik inderdaad de foto's vlak na de geboorte kijk denk ik boh dat is al lang geleden, het gaat echt zoooo snel!!! En ja ze waren echt heeeel klein, maar vindt het stiekem ook wel leuk om ze zo lang "klein" te hebben hihihihi. Zielig dat hij zoveel hoest, och germ. En morgen naar de orthopeed voor zijn heupjes, wat spannend. Hopelijk is het nog steeds allemaal binnen de marge!!! Succes morgen!! En wat grappig dat hier zoveel meisjes geboren zijn hihihihi.