hi meiden! Inderdaad veel geklets hier ! Liesben: Jij een slapend beertje (schatje toch!) Fee vandaag nog amper geslapen, het is toch al echt bijna 4 uur, bizar! Alles bij elkaar maar drie kwartier of zo. Prima hoor, ze ligt vrolijk haar Dolfijns te oefenen in de box, maar het komt bij BIJ-ZON-DER slecht uit... Vandaag naar het werk geweest om in te halen van mijn twee ziekdagen. Vanmorgen had er ook nog iemand ziek gemeld dus ik moest echt gaan werken... Heb daar wel iets kunnen doen, maar tja als je kind normaal tussen 10 en half 3 toch wel een uur of twee slaapt en nu maar een kwartiertje, wordt het toch lastig. Staat zo onprofessioneel om met babygebabbel op de achtergrond klanten te bellen, hoe gezellig dan ook! Nu weer thuis, had net nog wat gedaan vergeten op te slaan, gatver..!! Ik geef het even op... Dan maar vanavond werken, dan slaapt die kleine dolfijn hopelijk wel! (sinds de bevalling kan ik niet meer zo lang geconcentreerd werken 's avonds, vervelend...) Wel jammer van dat zonnetje dat zo lekker scheen toen ik aan het werk was... Had graag buiten gewandeld met mijn zangeresje (jullie zouden haar eens moeten horen hahaha!! echt niet normaal wat een variatie... ) maar nu... regent het weer... PFf bah...!! Zeehondje: nee, kan echt vanalles zijn. Ik zou ook echt niet gaan gokken, bultjes krijg je van de raarste dingen... HA even bellen tijdens telefonisch spreekuur? Sabrien: zielig hoor, oorpijn op die leeftijd!!! HEe en niet alleen zéggen dat je foto's gaat uploaden, ook doen!! Ik ben heel nieuwsgierig naar nog meer foto's van de kleine Emma.. Ik heb het ook nog steeds wel moeilijk met de mmm... Voel me steeds zo kl@te als ik van andere dames die ik daar heb leren kennen, bijv. op dit forum, moet lezen dat ze hun kinderwens moeten opgeven.. Ik troost me dan met het idee dat ik eicellen gedoneerd heb... Maar toch... Ik merk ook dat als ik van vrouwen hoor dat die in een wip en een zucht (letterlijk, hahahah!) zwanger zijn geworden, dat ik dan toch een beetje jaloers ben... Ze zouden eens moeten weten... Ook kan ik slecht tegen moeders die ik bijv. op Facebook alleen maar hoor klagen over hun kids. Tel je zegeningen, denk ik dan!! Vlinder: buikspieroefeningen kunnen voor je rug best zwaar zijn, ik zou even overleggen met de fysio of het mag en of je ze goed doet. Misschien heeft de fysio wel andere oefeningen die beter voor je zijn?! Peppers: geweldig, dat Pyama-verhaal!! HAHAHA
Ik weet dus niet meer wat je had...maar ik zag wel dat er wat anders was Eelco lag net bijna op zijn zij...go Eelco
Hallootjes! Weer *2 nieuwsflitsen* S heeft er weer tandje bij Haar linker boven hoektandje en we hebben er weer niks van gemerkt. Vandaag dus de 3 flessen en het gaat tot nu toe supergoed. Ze slaapt nu eventjes en als ze wakker is gaan we even lekker douchen en dan flesje en de nacht in. @Peppers haha geweldig dat verhaal over de pyama wat zei je man er zefl van eigenlijk? @Sabrien, gossie toch oorpijn S heeft dat ook gehad toen ze net 3 maanden was maar zonder koort en ze noemde het oorontsteking en ze heeft daar een ab-kuur voor gehad. Zo zielig kleintjes die pijn hebben en/of ziek zijn. Hopelijk snel weer beter. @Zeehondje, haha wortel was hier ook geen favo hoor maar na nog een paar keer aanbieden ging het er toch redelijk in en nu in combi met wat anders vind ze het superlekker. @Liesben, wat goed dat de logop. zo tevreden is zeg!! Go Eelco, doorrollen!!!! @Mir, he het overlegt met de fysio en ik mag de buikspieroefeningen er gewoon bij doen @Fysio, zo heb een flink oefeningsschema om daar te doen....Sommige dingen vraag ik me wel af wat dat met mijn rug en bekkenbanden te maken heeft maar goed. 20 min fietsen 20 min loopband 10 min crosstrainer en dan nog 4 verschillende oefeningen met de bal en fitnessapparaten. Dit moet ik minimaal 6 weken 2x per week komen doen....Plus dan nog de 3 thuisoefeningen die ik 2x per dag moet doen.... Ach en wie weet raak ik door de cardio die ik erbij moet doen wel de kilo's kwijt die er maar niet afwillen S heeft vandaag weer veel geslapen, geen idee waarom maar dit heeft vandaag geslapen 8.30-10.00 11.15-13.30 14.14-16.00 18.00-nu, ze wordt wakker
Zeehondje: had je berichtje gemist over de woteltjes.. Zo keek Fee de eerste twee keer ook! Maar daarna ging het erin als koek... Heb je al een reactie op die "gratis" badcape email? Ben wel benieuwd, bedriegerij...! Liesben: had een beetje iets te zoete avatar van een mama met blote baby. Maja de bij past veel beter bij me... (vooral dat slim natuurlijk ahem ) Er was een land, ik weet niet waar Daar leefde eens een kleine bij En die beleefde, het klinkt raar Een avontuur voor jou en mij Dat kleine bijtje had een naam en heette Maja M - A - J - A, kleine bijtje Maja Kijk en luister allemaal Altijd weer een nieuw verhaal Dus ga maar zitten, want hier heb je bijtje Maja Dat lieve, kleine, slimme bijtje Maja Maja, dolle, dwaze Maja Ik mis trouwens een leuke hanekam op de laatste foto Eelco, waar is die gebleven?? Heb ie nou een zeischijdink??
Hahaha, hij heeft nog 1 hele rare lange pluk achter/boven op zijn hoofd..de rest van de hanekam is afgevallen. Zijn haar begint wel weer te groeien! En die zijscheiding..soms valt die rare lange pluk dus opzij ja..ik denk erover om hem af te knippen.
Haha Maja de bij geweldig Het 3 flessen verhaal, S zat eigenlijk al op de hoeveelheid van 3 flessen. De 2 middagflessen waren 90cc Ik was benieuwd of ze zo lang tussen de flessen kon hebben om het echt 3x een fles te doen en dat is vandaag goed gegaan. ben benieuwd hoe het morgen gaat. We hebben net lekker lang gedoucht saampies, geweldig als ze de waterstralen wilt pakken dat lukt natuurlijk niet en dan zie jaar haar denken Hals 8 de fles en nu lekker in bedje. Ooh ja vorige keer hadden we het over welke vervolg autostoel (geloof met Josjo) nou ik heb er volgende week 1 Kennisje van me heeft een rode en doet hem weg en ik mag hem voor niks overnemen. De hoes is iets versleten maar met een mooie zomerhoes eromheen is hij weer mooi Het is de Maxicosi Tobi nr2. Mocht het alsnog niks zijn is het geen weggegooid geld iig. Als hij wel goed is hebben we een goede kinderstoel voor nop. @Sabrien, ik heb je een vriendjes verzoekje gestuurt Zo meiden ik ga weer aflsuiten, mijn oefeningen van de fysio doen en dan lekker op bed tv kijken. Lekker luieren dus
Meiden wat een geklets zeg @peppers whahaha geweldig papa die Pim zo naar het kdv brengt. Wat zei hij ervan? @sabrien onze meisjes zijn idd bijna net zo oud. Wat zielig van haar oorpijn. Daar kun je echt zoveel last van hebben. Hopelijk helpt de Neusspray snel. @mmiiir fijn dat je je alweer beter voelt. Wel balen dat je meteen weer volop aan het werk moet. Wat gezellig hè als je meisje zo ligt te kletsen en stemoefeningen aan het doen is. Kan daar zo van genieten die geluidjes uit de box. @vlinder wat goed S alweer een tandje erbij. Flink oefenschema heb je gekregen van de fysio. Hopelijk merk je snel verbetering. @zeehondje door al jullie verhalen krijg ik ook zon zin om te beginnen met fruit en groente. Maar wortel dus niet favorIet..hihi Zou idd even afwachten met de rode plekjes. En als je het niet vertrouwd even langs de huisarts. Ben benieuwd naar het antwoord op je mail. Kon idd ook alleen maar de zwemluiers van huggies vinden in die hele kleine maat. Verschillende winkels ervoor afgelopen. @liesben eelco is een kanjer. Fijn dat het zo goed met hem gaat. En wat een heerlijk foto dat hij in slaap gedutteld is. Zo leuk vind ik ook altijd die foto's van slapende kindjes. Veel plezier vanaaf bij je borrel. Hier zit mijn eerste volledige werkweek er op. Ons meisje heeft het goed gedaan op het kdv. Veel geslapen. Vond het toch wel heel fijn dat ik ze mee naar mijn werk kon nemen. Vandaag bleef papa thuis dus voor het eerst een hele dag echt zonder mijn meisje en was toch ook wel heel blij dat ik weer naar haar toe kon. Lekker knuffelen. En wat is ze dan toch klein als ik heel de dag tussen de dreumesjes en peutertjes heb gestaan. @char hoe is t met jou en de kleine?
@doortje hier een week of 6 na de bevalling ongesteld. Had hiervoor geen cyclus van mezelf en nu toch al 3x gemenstrueerd. Niet regelmatig hoor, maar het is iets. Hier gisteren ook de gelukkige huisvrouw gekeken. Pffff wat een heavy film. Kreeg er echt buikpijn van.
Even ego, ik reageer morgen weer op jullie allemaal! Ik heb vandaag mijn nicht op bezoek gehad, zij is een dag voor mij bevallen van een zoon. Hij was echter voldragen en dan zie je echt dat die twee weken te vroeg nog zo'n groot verschil maakt! Hij was al veel 'wijzer' en lachte veel, Naomi gaat dat net een beetje doen en is nog veel meer 'baby' hihi! Over een jaar zal dat wel anders zijn haha, aangezien jongetjes vaak wat minder vlot zijn... Was wel leuk omdat ik eigenlijk alles wat ze zei en waar ze tegenaan liep herkende! Ga zo nog even een fles geven en dan hoop ik dat mijn onrustige meisje wil gaan slapen, het waren een beetje veel indrukken voor haar vandaag denk...
Ook hier even een berichtje alleen over mezelf... Ik ben een beetje in rouw... Misschien moeilijk te begrijpen voor de flessemoeders, maar nadat ik ziek ben geweest heb ik bijna geen productie bv meer... Nadat ik al twee keer eerder een hele lage productie heb gehad, had ik me voorgenomen dat ik het mezelf niet opnieuw zou aandoen om weer drie of vier dagen te gaan clusterkolven (voor de dames die niet weten wat dat is: je kolft dan in die dagen gedurende een periode van drie uur, iedere 20 minuten of je kolft binnen het uur steeds 10 minuten wel en 10-20 minuten niet. Is behoorlijke investering dus... Tja... Wat is zo'n voornemen nu waard, nu mijn productie opnieuw laag is? weet 't niet (zeg ik terwijl ik aan het kolven ben, voor de 2e keer binnen een half uur)... Ik vind 't zo gezellig 's morgens, om haar te voeden.... Ben er blijkbaar meer aan gehecht geraakt dan ik dacht... Ik wil zeker geen mama worden die nog steeds bv geeft aan een kind van 4 jaar oud... Maar eigenlijk wil ik ook niet stoppen. Ben er best verdrietig over dat ik nu weer zo weinig productie heb.... (het is trouwens wel weer 15 ml meer dan gisteravond: van 60 ml naar 75...)
Bah klote Mmiiirrr. Je moet doen waar je je goed bij voelt en als dat is weer paar dagen clusterkolven moet je dat zeker doen. Lijkt me ook heerlijk zo die ochtend voeding. Hier door operatie in verleden helaas geen bv kunnen geven Lieverd dikke knuff. @doortje, super leuk dat ze zo weinig schelen en leuk om dan die verschillen te zien. Hier meisje bijna 3 wkn te vroeg maar geloof niet dat ze heel veel verschilt met kinderen die wel rond uitgerekende data zaten. En idd meiden zijn vaak net wat vlotter met alles dus kan over een jaar helemaal anders zijn. Voor de liefhebbers weer 2 nieuwe fotootjes geplaatst
@Mir, je moet doen waar je je goed bij voelt. Als daar weer het clusterkolfen bij komt kijken om de bv door te zetten en je wilt het echt zou ik even doorzetten lieverd. @Doortje, vergelijk niet te veel hoor meis. Mijn schoonzus is 2 weken voor mij bevallen van een zoon maar probeer ook niet te vergelijken want in draaien, geluidjes en zitten is hij sneller maar met tandjes, flessen minderen, zelf uit beker drinken is mijn meisje weer sneller. Ieder kindje heeft zijn eigen tempo. Onthoud wel "Alles wat jouw meisje kan en leert ben jij de trotste mama op aarde, of een ander kindje het nu eerder kan of niet!!" @Hier, vanmorgen 7 uur de fles gehad dus en benieuwd hoe de dag gaat lopen op de 3 flessen. Ach we zien het wel. Straks gaan we weer lekker zwemmen iig. Oja haha, gisteren ben ik nog een lekkere wandeling gaan maken met mijn meisje. Ik wilde brood gaan brengen naar de eendjes en wat denken jullie????....Brood vergeten haha. Maar volgens mij hadden de eendjes het een beetje druk met....paren. De een na de andere kropen op elkaar.... Vanmiddag gaan we dus weer eventjes lekker een boswandeling maken en dan zullen de eendjes wel veel trek hebben;
Mir, wat naar zeg! Maar inderdaad, als je het graag wil moet je zeker doorzetten. Ik doe het je niet na, zou me een wandelende melkfabriek voelen... Maar kan me voorstellen dat het zo fijn en knus is dat je het nog niet wil missen! Wennes, ik ga je even toevoegen zodat ik je foto's kan bekijken of zijn ze gewoon voor iedereen zichtbaar? Vlinder, de eendjes voeren zonder brood is een beetje lastig haha! Misschien nog een beetje last van zwangerschapsdementie? Hier hebben wij er allebei last van, we waren dinsdag 10 jaar samen en zijn dat gewoon vergeten... we kwamen er gisteren ineens achter! Over die verschillen in de ontwikkeling, dat vind ik alleen maar leuk om te zien en daar maak ik me echt niet druk om. Ik zie dat in mijn werk ook en dat maakt het juist afwisselend en interessant. Ieder kind is uniek, dat is juist zo mooi aan kinderen! Maar nu ze nog zo klein zijn valt het veel meer op natuurlijk. Het cb zei al dat ik voorlopig in -2 weken moest rekenen, ik dacht dat het onzin was maar nu zag ik wel het verschil al kan hij natuurlijk ook gewoon lekker vlot zijn hihi! Zo mooi, Naomi heeft de spiegel ontdekt. Ik denk, waar kijkt ze nou naar, maar ze zag mij in de spiegel haha! Verder is ze al de hele ochtend aan het huilen, de nutriton veroorzaakt inderdaad weer meer krampjes. En het lijkt ook nog eens niet te werken... Beetje balen!
Pff frustrerend Door....! Sterkte.... (had gisteravond na een uur clusterkolven, steeds met één kolf vijf minuten links en dan weer vijf minuten rechts, 90 ml, niet heel weinig... En vanmorgen was Fee toch verzadigd na de "life" bv, terwijl ik eerder nog een half flesje kv moest bijgeven, dus wie weet komt het toch weer goed...) Vlinder, jij ook al dementie! Oh jee zal het dan nog ooit goedkomen? Of valt het nu gewoon meer op dat we verstrooid zijn dan anders? Over kids vergelijken: ik heb dat nog niet echt aan de hand gehad. Ondanks dat je best weet dat ieder kind zijn of haar eigen tempo heeft ga je het misschien toch doen, en hoewel je beter weet kan ik me best voorstellen dat het dan vervelend is als jouw kind dingen niet kan die een ander kindje wel kan... Zit toch een beetje in ons allemaal denk ik....
Fijn dat het toch gelukt is Mir, hopelijk komt het weer goed op gang! Van mij mag Naomi nog heel lang baby blijven hihi, ik vind het heerlijk! Vergelijken heeft zo weinig nut, ieder kind maakt zijn eigen ontwikkeling door toch? Al ken ik wel iemand die zich zorgen begon te maken toen haar kind met 2 jaar nog niet liep en de rest wel, dat kan ik me wel een beetje voorstellen. Ze kon het uiteindelijk wel maar was te lui... Mijn zus noemde haar een boedhababy haha!
Miirrr, fijn dat de borstvoeding toch weer op gang lijkt te komen! Doortje, wat naar dat de nutriton zoveel krampjes geeft en niet lijkt te werken. Misschien toch een afspraak maken bij de ka? Vanmorgen lag Sophie om 7.45 uur lekker te kletsen in bed. Na een kwartier was ze weer in slaap gevallen. Dit was de eerste keer dat het op deze manier ging. Of ze wordt huilend wakker of ik maak haar wakker normaal namelijk. Manlief is dus vannacht weggeweest. Stuur ik net een sms'je hoe het was. Leuk! Alleen voelde die zich niet helemaal fit, teveel gedronken, haha!!! Ik had het al verwacht. Wel jammer, want dan kruipt 'ie straks vast gelijk z'n bed in . Ik ga zo weer de worteltjes proberen! Hoor net dat ze d'r speen weer op de grond gooit, dus ze zal wel wakker aan het worden zijn. Ja, ik hoor d'r kletsen
Hier lijkt het wel of Eelco ook zijn slaapritme aan het omgooien is.. Normaal leg ik hem savonds op bed en slaapt hij binnen 10 minuten. gisterenavond was het brullen..en duurde het anderhalf uur! Vanmorgen om iets voor half zes wakker, maar na een speentje sliep hij weer tot 0645 uur! Nou ja, we zullen zien.
En oh ja..gisterenavond ook ongesteld geworden. Strakke cyclus van 28 dagen Ik had even een dilemma. Je moet op dag 1 starten met de pil. Maar ze zeggen ook wel eens dat als je menstruatie na 1800 uur begint de volgende dag pas dag 1 is? Nou ja, ik heb besloten dat gisteren gewoon dag 1 was, en heb dus de eerste pil weer ingenomen gisterenavond laat. Avondje uit was leuk trouwens...alleen kan ik niet meer zo goed tegen alcohol geloof ik