Hoe kon ik nou zo dom zijn? Mijn meisje, zo mooi, zo lief en zo klein. Ik voel me zo onwijs schuldig en slecht, Waarom had ik je nu niet in je bedje of op de grond gelegt. Waarom draaide ik me eventjes om, Ooh ik voel me zo stom. Mama zijn is zo mooi, liefdevol en leerzaam, Nooit zal ik deze fout nog begaan. Mijn meisje, mijn alles, mijn wonder, Mijn liefde voor jou gaat nooit tenonder. Ik hou van jou en met je mooie lach, Maak je toch weer wat moois van deze dag.
Hoe is het gegaan verder vlinder? Hier is bij mij het spugen gestopt. Gisterenavond Eelco ook nog een keer overgegeven en nu ook aan de diarree. Hij heeft op zich wel goed geslapen, ben benieuwd hoe flesje zo gaat. Het is een naar virusje!
Het is goed gegaan. Ik ben alleen kapot want heb geen oog dichtgedaan natuurlijk. Vandaag ook nog even goed opletten en vanacht mag ze gewoon weer lekker doorslapen.
Misschien kun je samen met haar dutjes doen, Vlinder? Liesben: allebei beterschap. Zo te lezen zelfde virusje als hier, vorige week. Nou, dan is het gelukkig (hopelijk) snel weer over....!
Gelukkig gaat het goed vlinder. Hoop dat je ergste schrik nu weg is. @liesben fijn dat het spugen gestopt is, wat kun je je dan toch ellendig voelen hè. En Eelco goed geslapen is ook belangrijk. Nu hopen dat hij zijn flesje goed leegdrinkt. Voel me ook weer beetje beter. Nog wel heel erg rommelende buik maar ook niet meer overgeven. Vanmiddag even langs huisarts met mijn meisje. Ze moet echo/röntgen van heupjes laten maken van cb maar heb verwijzing van huisarts nodig en die wil haar eerst zien. Ze moet een echo omdat heupafwijking in familie zit maar bij haar lijkt het goed te zitten volgens cb.
@Mir, nee samen dutjes doen gaat niet. Ik moet straks even gaan werken en onze dame slaapt alleen in haar eigen bedje Ik hoef maar tot 3 uur te werken en hoop dat het lekker weer wordt dan gaan we vanmiddag weer eens met 3-tjes wandelen. De schrik is wel weg nu maar dat schuldgevoel dat blijft denk ik nog wel even hangen....en terecht!!!!
Fijn dat je je beter voelt, Wennes! Zeg Iik zie dat je meisje PRECIES een maand jonger is dan mijn Fee! Grappig zeg... Dus jij ook een klein feestje vrijdag? Heb je al bedacht hoe je het introduceren van vast voedsel gaat aanpakken eigenlijk? Een soort plannetje.. Ik ben begonnen met rijstebloem, weekje af en toe een schepje toevoegen in de fles van 18.00 uur. En vervolgens dus (de eerste week) wortel en peer... Wat zijn jouw ideeën? Heupfoto heb ik dus een maand geleden ook moeten laten maken. Ook bij Fee wilde de HA haar eerst nog zien, maar toen ik er aankwam heeft hij haar lekker laten slapen in de wagen. Toen was het verhaal dat een CB-arts dat veel beter kan beoordelen Tja ik vond het een beetje raar dat er dan toch een afspraak gemaakt was . Alsof de assistente niet goed op de hoogte was of zo. Of effe snel gemakkelijk geld verdienen door de HA??! En Sabrien, jij al plannen qua vast voedsel? Ik weet trouwens inmiddels alweer waarvan ik je ken... Je klaver-avatar had me op ideeën moeten brengen... Ben één van de vele meelezers van het Klingel-labyrint.... Zeehondje: leuk weekend gehad? Nog nieuwe smaakjes geïntroduceerd bij je meisje? Vlinder: niet doen, jezelf zo schuldig voelen, meisje. Heb je niets aan. Een ongeluk zit in een klein hoekje, je hebt ervan geleerd, het is goed afgelopen Peppers: Had je niet van die .. uhm.. dingen die voorkómen dat kindjes s nachts omdraaien? Mijn zusje heeft daar weleens over verteld, ze vertelde dat het voor haar jongste niet stevig genoeg was (dat wasecht een hyperactieve baby, niet normaal!) dus dat ze met de hand eraan had zitten naaien en toen wel stevig genoeg. Ik heb niet heel goed zitten opletten toen ze erover vertelde, het was iets dat over en onder het matrasje ging geloof ik Josjo: hoe gaat het met de tijgerende Annlyn? Doortje: Hoe gaat het nou met Naomi, qua krampjes en spugen? Ben je er al uit wat je haar nu in haar flesje geeft? Ik kom er opeens achter dat het alweer heel snel Pasen is. Misschien wil ik dan ook wel een paar daagjes lekker even weg Ik ga eens even om me heen roepen om te kijken of er mensen zijn die mee willen Met zijn tweetjes is ook wel leuk, maar ach, s avonds als ze slaapt gezellig met een goed glas wijn iemand om tegenaan te praten is ook wel heel gezellig..!
Lieve Vlinder, je moet je echt NIET schuldig voelen. Dit kan en zal ook echt iedereen wel eens gaan overkomen!!!!!!!!!!! Pfff zal wel een vermoeiende nacht zijn geweest he? Maar gelukkig gaat alles goed, dat is het allerbelangrijkste!!! Je moet het nu maar een beetje proberen te vergeten en vanmiddag lekker gaan wandelen!!! En inderdaad heb toch ook een beetje het gevoel dat je s-ouders best een beetje egoistisch zijn, alles moet zo zijn zoals het hun uitkomt en zo werkt dat nou eenmaal niet!! En niet meer schuldig voelen hoor!! dikke knufffffff Mirrr, wat super van borstvoedingsproductie hopelijk kun je dit inderdaad volhouden tot 6 maanden!! Klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad! Wennes, jij ook al beetje ziekjes. Gelukkig niet meer overgeven, beterschap. Succes vanmiddag bij HA!! Liesben, bah jullie ook al ziek. Grrrrrrrr ben zoooo blij als het dadelijk lekker lente is en alle virusjes uit de lucht zijn. Hoe is het met zijn flesje gegaan vanmorgen? Voel me een beetje brak, heel slecht geslapen vannacht elk uur op de klok gezien. Stond al om 5 uur onder de douche . Meisje weggebracht naar mijn ouders en zit nu op mijn werk tot 17:00 uur pffff wordt een lange dag... Maar vanavond gaan we lekker bij mijn ouders eten dus hoef niet te koken, dat is wel luxe!!! Meisje gelukkig weer beter, alleen nog een beetje snotterig maar gaat goed met neusspray. Vond het zoooo zieliggg! Heeft sinds gisteren haar tong ontdekt hihihi steekt de tong uit en ligt dan in een deuk om zichzelf. Als ze in de box ligt gaat ze keihard gillen als ze geen aandacht krijgt en als we dan gaan kijken heeft ze een big smile op haar gezichtje. Zuchttt, zwijmel wat is het toch een heerlijk meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijne dag!
Mimiiirr, inderdaad schrijf ook in het babyrinth mee en klavertjevier is voor Sikki, die komt hier over een week of 10 ook maar gezellig meekletsen hihihi. Wij moeten over 2 weken naar het CB en gaan dan met vast voedsel beginnen, heb wel het plan om 'vers' eten te gaan maken, heb een babycook van mijn schoonzusje te leen. Ze moet alleen nog even komen om het uit te leggen. Iemand van jullie daar ervaring mee? En inderdaad over 4 weekjes alweer pasen en het goede weer komt ook al in zicht. Laat het voorjaar maar komen!!!!
Ik voel me nog steeds blegh, maar spuug niet meer. Mijn moeder is er om een beetje te helpen, maar die heeft ook een emmertje bij zich. Need is say more? Eelco vanmorgen nog beetje gespuugd, en net 150 gedronken. Hij is erg actief en lijkt zich prima te voelen. Alleen drinkt hij geen volledige flessen, maar 150 vind ik ook goed. Ik ga nu even slapen, oma heeft net even getukt
Dat is toevallig mmiir was me nog niet opgevallen. Ze is vd 18de dus zondag echt 4 maandjes. Vrijdag precies 17 weekjes oud. Ja ik vind t ook beetje onzin dat ik langs huisarts moet, want op cb zeiden ze al dat dr heupjes er goed lijken uit te zien maar omdat t zo dichtbij in familie voorkomt is t protocol altijd echo/röntgen laten maken. Vrijdag moeten we naar het cb voor prikjes en ga daar even vragen wat hun advies is qua vast voedsel. Ze lijkt wat eczeem te hebben op haar buik en mijn man heeft veel allergieën dus weet niet of ik beter kan wachten. Lees zoveel verschillende adviezen. Maar heb wel t idee dat ze er aan toe is. Wil dan ook beginnen met rijstebloem maar weet nog niet door laatste fles of 1 na laatste fles. Wat was jou reden mmiir om het door fles van 18 uur te geven? @liesben hoop dat je even klein dutje kan doen. Hier ook vaste meelezer van het babyrinth, wel beetje stilletjes de afgelopen tijd. @sabrien pfff dan wordt het idd lang dagje. Gelukkig vanaaf niet koken, scheelt toch weer... Hihi
Wennes: ik deed de rijstebloem de eerste paar keer door de fles van 22.30 ivm bv om 18.00 uur. Maar omdat het een keertje de bedoeling zal zijn dat die laatste voeding komt te vervallen, ben ik overgestapt naar de fles van 18.00 uur. Dit ook op advies van het cb... Nu dus om 18.00 eerst een driekwart bv en dan vervolgens nog een flesje pap na. Lekker omslachtig.. Sabrien: ja dat het geklaver voor Sikki was (en dat het ook nog gewerkt heeft!) had ik nog meegekregen! Toem bleek dat ze zwanger was, was ik echt zó blij!! Geen ervaring met de babycook. Nog nooit van gehoord zelfs hahaha! Ik kook altijd "gewoon" in een pan.. Je weet wel, op het gasfornuis, zoals het vroeger gebeurde... Ik warm hapjes en bv ook op in een bakje met kokend water, niet in de magnetron. Noem het overdreven en ouderwets (is het misschien wel) maar ik heb toch echt het idee dat er dan meer voedingsstoffen in blijven zitten. Bij bv opwarmen wordt sowieso geadviseerd om het au bain marie te doen, dus ik ben dat al gewend... Zeg, dat heerlijke meisje van jou, Sabrien, wanneer ga je daar meer foto's van in het album zetten? Ik ben KEI nieuwsgierig...!!
En ja heb meteen naar je geluisterd en een paar foto's gemaakt op de Iphone erop gezet (zijn niet zo van super kwaliteit, sorry), deze week zal ik nog een paar van de fotocamera spammen!! Wennes ben nu ook vriendjes met jou, ga zo jullie meisje ook eens even bewonderen!!!
Wat een prachtig meisje Sabrien. Onze dametjes schelen maar 1 dagje, Die van mij is 18 nov geboren @mmiiir nou hier ook echt voor niks naar huisarts hoor. Ze heeft niet gekeken want ze zei als de cb arts niets vind zal ik ook niets vinden. Dus ze heeft verhaaltje in de pc gezet en een verwijzing voor echo geschreven. Wel vroeg ze netjes hoe het verder met dr ging maar eigenlijk dus verspilde moeite. Ze had dan ook net zo goed meteen verwijzing kunnen schrijven. 27 maart hebben we de echo staan.
Wennes, jullie hebben ook een prachtig meisje, heerlijk wat een leuke foto's!!!!!!!!! Dank je wel voor de complimenten bij onze fototjes . Het had niet veel gescheeld of ze was ook op de 18e geboren toen rond middernacht kreeg ik persdrang hihihi, ze is om 02:48 uur geboren. Maar ik lag al van woensdag de 17e met weeën pffff.... heeft lang geduurd. Wat raar eigenlijk dus voor niks naar de HA geweest, die verwijzing had dus ook met de post gekund :x. Hopelijk alles goed met de echo de 27e, ik duim in ieder geval!! Nog een half uurtje en dan lekker naar mijn meisje toe en lekker bij opa en oma eten mmmmmmmm..... papa komt ook die richting op, gezellig!!
Wat een mooi meisje Sabrien! Wennes: Das ook niet fijn, ziek zijn met dat mooie weer! Gelukkig gaat het nu beter. Dus jij ook al een heupecho? Nouja, goed dat ze even checken toch? Inderdaad wel belachelijk dat je met haar naar de huisarts moest. Vlinder: je weekend begon zo vrolijk en positief en dan gebeuren er ineens nare dingen! Kan ons echt allemaal gebeuren denk ik. Je staat er gewoon niet bij stil hoe snel zoiets gebeurd is. Maar nu het gebeurd is en goed is afgelopen hoop ik dat het je lukt om het los te laten. Straf jezelf niet te hard af! Gaat goed met de groenten en het fruit he Mirr! Super! En inderdaad wordt het wel weer even kijken hoe en wat als de zon warmer wordt. Ik merk nu al dat het best een gedoe is met zon parasolletje op de kinderwagen. De klok horen luiden en de klepel zien hangen vwb het ding voor in het bedje? Lief heeft het vanochtend nog met CB over gehad. Ze zeiden dat er niet veel aan te doen valt, hij kan nu eenmaal draaien. LOSLATEN dus maar..... Liesben: ach jee, nu ben jij ziek! De een na de ander wordt geveld door dat stomme virus, bizar! Maar bij jullie is het wel echt een ziekenboeg. Beterschap! Vanochtend dus CB. Lief is geweest met Pim omdat ik moest werken. Lengte: 70 cm, gewicht 7800 gram. Gaat prima. We moeten wel wat met het eetschema. Meneer moet van de 4 flessen af. Advies is: s ochtends pap en in de loop van de ochtend fruit Rond middaguur brood en beker melk (minder dan hij nu krijgt) In de loop van de middag sap/water met rijstwafel oid (ipv fles melk) 17:00 warm eten en een toetje Voor het slapen gaan: fles [SIZE=+0][/SIZE] Ik ga maar even met kdv overleggen welke fles we eerst gaan afbouwen.
Hier even snel. Het gaat nog steeds goed met mijn meisje dus gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ze heeft alleen een blauwe streep op haar voorhoofd. Ik denk dat ze niet op hoofdje terecht is gekomen met de val maar langs mijn nachtkastje gegleden is met haar hoofje want ik zag haar op haar rug terecht komen. Ze is zo vrolijk en eet super dus dat is ook helemaal goed. Verder kan ik het maar niet van me afzetten, ik zie haar iedere keer vallen en op de grond smakken (gelukkig dikke vloerbedekking). Hopelijk kan ik vanacht een beetje slapen want ik ben echt gebroken....