mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Wennes, haha, wat voor een smaakje had je? Mooi dat ze het lekker vond.. ondanks dat het eigenlijk veel te snel gaat, vind ik dat wel dingen om naar uit te kijken.

@Slaapzakje, ja, ik ga komend weekend maar eens kijken voor eentje. Vandaag bij weeguurtje vond de verpleegkundige het ook wel een goed idee of anders toch weer terug naar het "inbakeren" en proberen met knuffeltjes en stand van het bedje de voorkeur op te heffen..

@Sabrien, als je bij Mir en Wennes klaar bent mag je ook hier langskomen ;) Maar zo te lezen poets je wel efficiënt, als je ook nog tijd hebt om te wandelen.. ik wou dat ik dat kon..

Hier dus weer gewogen vandaag, 4410 gram, prima dus. Het was erg rustig (er was 1 iemand voor mij geweest, maar die was al weg en na mij kwam er niemand meer) dus ook nog even het onrustig slapen en spugen kunnen bespreken, was wel prettig. Al met al valt het cb mij reuze mee en is het voor mij nog geen "consternatie"bureau gebleken gelukkig.

Voor de rest een mwah dag gehad.. mannetje erg onrustig, lijkt nu gelukkig even te slapen.. regeldagje misschien? En irritant gedoe met inloggen e-mail van het werk. Met teveel mensen aan de telefoon gezeten hiervoor en uiteindelijk werkt het nog niet echt want internet explorer is nu alweer 10 minuten de pagina aan het laden.. grr.. ik wil gewoon firefox gebruiken.. sorry even frustraties spuien ;)

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lig in bed met meisjedat niet wilt slapen.... Zodra ze in bed ligt raakt ze overstuur :( ze ligt nu klaarwakker

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    @ Poetsen, ja daaaaag ben blij dat ik de grote klussen er weer op heb zitten :D hahahaha...... Merk wel dat ik wat gemakkelijker moet worden en niet zo streng voor mezelf, ben iedere avond tot laat aan het poetsen.Hubbie zegt dat we nu niet meer in een soort van showroom kunnen leven hihihi..

Wennes, leuk eerste fruithapje!!!!! Gelukkig dronk ze al wat beter, zooo zielig die zieke kindjes.

Jessie, och germ een regeldagje dan zijn ze echt een beetje uit hun doen he? Enne nu al bezig met werkperikelen????!!! Lekker genieten van jullie mannetje hoor, dat werk komt later wel!!

Vlinder, jeetje, heb je wel een beetje geslapen vannacht?

Hier alles goed met ons meisje, nog een beetje verkouden en nu een beetje aan het hoesten. Zooo zieliggg, maar heb wel het idee dat het de goede kant op gaat. Toen ik haar vanmorgen bij het KDV had gebracht heeft ze de eerste keer een beetje gehuild toen ik weg ging, echt een pruillipje trok ze toen ik haar afgaf. Pfffffffff dan breekt je hart toch hoor......... Maar ja nog even bikkelen en om 17:00 uur halen we een lachend meisje weer op!!

Fijne dag!

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nee niet veel geslapen en ons meisje ook niet :(

We zijn om 2 uur nog naar de hap gereden omdat ze gewoon niet stil te krijgen was. Onderweg viel ze in slaap maar zodra we daar waren was het weer huilen.
    Ze had een rood oortje vanbinnen maar meer niet en binnen 1 minuut stonden we weer buiten.
    Eenmaal thuis en para gegeven en even rustig met haar rondgewandelt en toen ik bed gelegt waar ze na 5 minuten in slaap viel.
    Dit was om 3 uur vanacht.

Om 10 uur gisterenavond had ik haar ook een para gegeven omdat ik de indruk had dat ze ergens pijn had maar dat heeft toen niet geholpen....

Echt geen idee wat er nu was.
    Zodra we haar op bed legde was het krijsen en echt overstuur gelijk, ij oppakken werd ze alleen stil als we rond gingen wandelen anders was het gelijk weer overstuur.

Zometeen naar het cb en dan zeg ik het daar ook eventjes.

Ik ben iig even helemaal op nu, heb 4 uurtjes geslapen en nu natuurlijk hoofdpijn :(

Vandaag eventjes gaan werken maar de fysio bel ik af voor vandaag , vanmiddag even rustig doen en proberen lekker uit te rusten.

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heb de fysio niet af hoeven bellen, ze belden zelf af want mijn fysiot. was ziek.

Net naar het cb geweest en ze waren weer heel tevreden.
    De ka was er vandaag en die heeft S goed nagekeken en kon niks bijzonders vinden.

Nog steeds geen idee wat het was vanacht maar nu slaapt ze gewoon en huilt ze niet als we haar neerleggen....
    Afwachten wat het vanavond/vanacht gaat doen.

6. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, waar was ik gebleven....Pagina 143...
    Ik ga jullie vast waarschuwen: dit wordt een lang verhaal!;)

De uien vliegen er hier ook doorheen Josjo. Heb toch wel het idee dat het wat lucht geeft (en ook een vieze trouwens;)).

En ik zie dat Feetje jarig is geweest. Gefeliciteerd meid, met je 5 maanden! Een mooie leeftijd!
    Handig he, die gewelde abrikozen. Ik maak ze met appeltjes: even alles koken, pureren en klaar! En het ruikt ook zo lekker!
    Zoete aardappelen klinkt ook goed. Ken ik niet, komt niet uit de Opperdepop toch?
    En zo’n slaapzak helpt niet echt tegen het verplaatsen in bed he. Ze gaan toch aan de wandel.
    [SIZE=+0][/SIZE]
    Liesben: vermoeiende nachten lees ik. Pittig soms he, zeker als alles we gewoon doorgaat. Lijkt me ook lastig met onregelmatige diensten zoals jij volgens mij hebt. Wel lekker genoten van je 5 vrije dagen? Het was er wel weer voor!

Wennes: weer goede berichten van het CB lees ik. Blijft toch apart die verschillende adviezen over de rijstebloem.
    Over lengte: ben ook benieuwd of de lengte op deze leeftijd iets zegt over hoe lang ze uiteindelijk worden. Iemand een idee? Lief en ik zijn allebei best lang: 1,77 en 1,93. Maar Pim zit zo’n beetje op de –1 lijn. Ben dus benieuwd.
    Gefeliciteerd trouwens met het feit dat jouw meisje alweer 4 maanden is! Je bent vlot met de hapjes, kon je niet meer wachten?
    [SIZE=+0][/SIZE]
    Vlinder: fijn dat alles goed was bij de gyn.
    Wat naar dat ze zo moest huilen gisterenavond en vannacht. Zeker als je gewoon niet weet wat er aan de hand is. Wel fijn dat het over lijkt te zijn, wat het ook was. Goed dat ze vandaag bij het CB ook nog een keer is nagekeken.
    En ook Stacey is jarig geweest. De beste wensen voor deze mooie 7 maanden mijlpaal!
    [SIZE=+0][/SIZE]
    Jessie: best knap als je een tv programma helemaal uit kunt kijken met een baby van 5 weken! He, waarom ben je aan het inloggen op je werk? Hier klopt iets niet:(!
    Hier ook al snel een slaapzak. Eerst de puckababy en daarna gewone slaapzak, eerst met mouwen maar inmiddels zijn de mouwen eraf. Ikea slaapzakjes bevallen hier ook goed, al zijn ze best warm voor de lente/zomer denk ik. Nu: rompertje met korte mouw en pyama erbij aan en dun lakentje erover.

Zeehondje: klinkt als een heerlijk weekendje weg in Eurodisney. Fijn dat het zo goed is gegaan. Blijft toch altijd spannend.

Sabrien: wat grappig dat je zo’n poetsfanaat bent. Maar iedere avond tot laat moet je niet doen hoor! Is toch zonde. Al druk genoeg met zo’n kleintje en dan mag je zelf ook wel even rustig gaan zitten toch?
    Vervelend he, die verkoudheden. En ze duren zo lang bij die kleintjes!
    Lastig soms he, om ze achter te laten op het KDV.
    En nog een jarige: hiep hiep hoera!

[SIZE=+0][/SIZE]Weet niet of ik iedereen heb gehad, zo niet; mijn excuses....
    Met Pim gaat alles super. Heb een leuke ontdekking gedaan. Heb namelijk eindelijk door dat hij gewoon een maximaal aantal uren slaapt, zowel ‘s nachts als overdag. ‘s nachts slaapt hij 10,5 uur, niet meer en niet minder. Overdag in totaal 2,5 uur, soms over 2 slaapjes van 5 kwartier verdeeld en soms over 3 iets kortere slaapjes. Maar nooit meer dan 2,5 uur in totaal. Grappig he? Vandaar dat hij altijd om 05:15 wakker werd. Hij ging al om 18:45 naar bed. Nu gaat hij om 19:45 slapen en slaapt hij tot 06:15. Het is wel echt heel handig om dit te weten omdat ik nu wat meer kan spelen met de tijdstippen waarop hij gaat slapen. Het is bv niet handig als hij al om 13:30 zijn 2,5 uur erop heeft zitten want dan trekt hij het niet tot 19:45 maar hij wil dan ook niet in de middag meer slapen. Middagslaapje moet dus iets later en dan gaat het prima.
    Het is echt een man van de klok. Vind het wel apart dat hij in totaal maar 13 uur per dag slaapt, maar blijkbaar heeft hij daar genoeg aan. Hij doet het er in ieder geval goed op. Zijn schema nu:
    06:15 wakker en kletsen in bed (en draaien, draaien, draaien....)
    06:45 granenpap
    09:15 fruit en drinken
    09:30-10:45 slapen
    12:00 brood en 120/4 melk
    14:30-15:45 slapen
    16:00 120/4 melk (moet nog verder afgebouwd)
    17:30 avondeten
    19:15 200/6 melk
    19:45 slapen

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Peppers, Josjo, Liesben....

Waar zijn jullie? Joehoe!

Sabrien: oeh een huilend kind achterlaten, geen ervaring mee, lijkt me zwaar!
    En, kun je het poetsen een beetje loslaten?
    Vlinder: misschien een tandje of zo?

Jessie: jochie alweer wat lekkerder in zijn velletje? Rond de 6 weken huilen ze het meest, zeggen ze. Bij Fee klopte het. Ennuh... Hoe gaat het kolven?

8. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier!!!!

9. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hihi Peppers, je was me net voor.... Ben vandaag onderweg naar klanten dus langzame verbinding....

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Liesje is hier. Beetje druk geweest en dus weinig tot niet bijgelezen. Alles gaat goed, nieuwe schema is volledig ingeburgerd. Vandaag naar het CB. Eelco weegt nu 8015 gram en is 67 cm lang. Hij volgt keurig de middellijn. Tenminste, van de gewone curve. Op de Down-curve volgt hij de + 2,5 lijn :D

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi....

Sorry sorry sorry ben hier echt te weinig ik weet het,Maar heb het zo enorm druk met Levi en kraamvisite ect. ect.
    Levi krijgt ook nog 7 voedingen omdat hij nog steeds niet drinkt wat hij hoort te krijgen en heeft nu ook nog eens super veel last van krampjes en is zo snel moe van het drinken....Dus iedere voeding is anders. Vandaag bij de GGD geweest en nu was hij maar 15 gram aangekomen best weinig dus maar weegt nu 3830 dus echt weinig weegt hij gelukkig ook niet. Heb nu andere voeding voor krampjes en geef hem voor iedere voeding infacol helpt ook goed voor krampjes en zorgt ervoor dat hij beter kan boertjes laten. Ook komt er deze week een weekverpleegkundige om te laten zien hoe we hem het beste kunnen inbakeren.Levi is namelijk erg druk en bewegelijk en houdt zichzelf wakker en dat vermoeid hem nog meer,en hij heeft juist zijn energie hard nodig om goed te drinken.Ook is Levi graag bij mij hij wil alleen bij mij drinken door mij getroost en geknuffelt worden,vind dit heel rot voor de papa.Maar volgens de artsen komt dit omdat hij zo ziek is geweest en voor zn leven heeft moeten vechten en van mij weg moest hij heeft me dus zo erg gemist dat hij me nu extra hard nodig heeft.Baby's hebben hun mama altijd hard nodig in het begin maar Levi nu extra.Gelukkig is hij verder een tevreden en sterk mannetje maar vergt het allemaal wel veel energie van me maar geniet enorm van hem!

Sorry voor mijn lange ego verhaal! Ik lees nog wel mee sorry dat ik niet veel mee klets...

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Joehoe, ook ik hier :D. Had vandaag cursus, gisteren een mama-dochterdagje en zondag wel gelezen maar geen tijd om te reageren... Annelynn werd 8 maanden op de dag dat papa eigenlijk jarig was en 65 zou zijn geworden...mijn moeder vond het wel leuk dat we die dag hebben omgedoopt tot annelynns 8 maanden verjaardag en vond dat ook n taartje waard :)(je kan maar n excuus hebben voor n taartje he:p)

Zijn de zieke ukjes alweer opgeknapt? Knuffel!

Liesben, is daar een aparte curve voor? Ja misschien wel logisch, nooit over nagedacht..Eelco wel weer goed geslapen?

Zo'n nieuw schema heeft altijd een paar dagen nodig hè? Heb het weleens gezegd dat we niet te snel resultaat moeten verwachten maar ik betrapte mezelf er op dat ik nu ook na een paar dagen alweer dacht dat het nieuwe schema niet hielp ;). Maar hier dus ook na de week resultaat, vannacht pas echt een geweeeeldige nacht gehad--> ze werd pas wakker toen wij al op waren, jippie!!

Peppers, wat een lief berichtje aan ons allemaal, gezellig toch, zo'n lang verhaal met allemaal gezellige lieve woordjes :D

Morgen heb ik denk ik weer wat meer tijd.. Nu ga ik in bad!

Toedels!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh ik vind het erg van mezelf dat ik de laatste tijd biet echt reageer op jullie verhalen. Lees wel mee, maar heb het druk. Vanavond rapportgesprekken gehad. Hopelijk morgen of donderdag weer even tijd om goed te reageren.
    Morgen trouwens naar de helmenpoli. Ben zo benieuwd. Manlief denkt dat het niet nodig is. Maar ik wel en ik wil het zekere voor het onzekere nemen en er niet vanuit gaan dat het vanzelf wel goed komt. Want als dat biet zo is kan je niet meer terug. We zullen zien morgen...

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Succes morgenzeehondje! Ik zou ook liever wel een helmpje kiezen dan er later spijt van te hebben... Leuke vakantie gehad lees ik, fijn! Enne, ik heb soms ook weinig tijd en dan wil ik alles lezen en reageren en soms lukt dat gewoon niet. Geeft niks hoor meis...

Trusten!

Enne miiir, thx voor je woorden over het lijstje in het andere topic. Joekie had me er afgehaald en ze zei dus ook dat ze het stom vond dat ik er nog op stond. Sorry? Vond dat echt gek. Heb ook gezegd dat ik er dit jaar misschien nog wel n keer op wil haha ;):p:D

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo Levy :D

16. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd Zeehondje!
    Hier nog steeds helmloze nachten: vanochtend vond ik meneer omgedraaid, achterstevoren, op handen en voeten stralend lachend in zijn bed.....Wel na een keurig nachtje van 19:30 tot 06:00 dus dat gaat super!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Char, geeft toch helemaal niks meid. We begrijpen het allemaal hoor :)
    Infacol hielp ij S in het begin ook heel erg goed voor boeren en krampjes maar na een tijdje ging ze ervan spugen dus zijn we ermee gestopt maar gelukkig waren toen de krampjes ook weg.
    Welke voeding geef je nu?

@Josjo, oooh wat goed zeg zo lekker slapen.
    Welk schema heb je nu als ik vragen mag?

@Zeehondje, succes vandaag bij de helmpoli.

@Peppers, ooh de deugeniet :D
    Ook al zo goed geslapen, super!

@Hier, tja beetje druk maarrrrrr vandaag en morgen vrij!! :D
    Normal moest ik vandaag maar ze heeft iemand geregeld zodat ik lekker vrij ben en van het mooie weer kan genieten :)
    Op donderdag zijn we altijd gesloten dus ben lekker 2 daagjes vrij.
    Ik ga straks samen met S naar de gastouder en blijven we daar saampies. Als ze dan moe wordt leg ik haar daar in bed, misschien dat ze zo dan over de drempel komt om daar ook te slapen want dat is het grootste probleem ze wilt daar echt niet gaan slapen. Wie weet helpt het als ik haar een paar keer daar op bed leg. ;)
    Als we daar zijn kan ik natuurlijk gelijk het eea vragen aan de gastouder over de opleiding en de telefonische intake enzo. ;)
    Ze zou de koffie klaarzetten dus dat komt wel goed :)

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    char. begrijpelijk hoor dat je hier niet zo veel bent... komt wel weer dat je meer tijd krijgt voor andere dingen... hij doet het hartstikke goed, zeker gezien dat hij ziek is geweest.. hier de eerste 6 weken was A ook heel snel moe, borstvoeding lukte ook pas na 4/5 weken, maar uiteindelijk pakken ze het op en groeien ze als kool, let maar op :)

Vlinder, vannacht was ze helaas vanaf 4 keer weer een paar keer wakker haha maar ons schema is nu (volgens standaard vh CB ongeveer):
    7.00 fles (soms wel een uur eerder hoor)
    ts 9.00-10.00 fruit (soms met liga of yoghurt)
    daarna slapen
    12.00/30 1 boterham + 180/6 fles
    daarna slapen (niet altijd meteen)
    15.00 tussendoortje (soepstengel, rijstwafel, halve boterham, fruit etc)
    17.30 warm eten + yoghurt
    19.00 180/6 fles + rijstebloem 2,5 schepje.

Over dat slapen: hier ook moeilijk op kdv, dus had ik gisteren haar knuffeldoekjes meegegeven waar ze hier ook mee slaapt en warempel, ze sliep net zo goed als thuis! Toeval? Misschien helpt het wel, iets wat naar thuis ruikt..?

peppers, wat grappig over dat slapen...? Ik zal hier ook eens gaan timen, maar volgens mij is het steeds erg verschillend. Maar als een uurtje later naar bed betekent dat ze beter doorslaapt... dan zeg ik doen! :D

Heb weer wat nieuwe foto's geplaatst :)

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Wennes: hoe gaat het met de fruithapjes? Schattig hé, zo’n happend kindje…

Vlinder: jij kiest ook de beste dagen uit qua weer, om vrij te zijn…! Ik ook vanmiddag vrij en ook morgen… Heerlijk he, met dat weertje?
    Wat een goed idee om bij de gastouder te blijven en samen te werken, echt een goede oplossing! Nu maar hopen dat het ook wat oplevert natuurlijk…

Josjo: tja ik vond het een beetje … raar … dat je in het andere topic zomaar van de lijst was afgehaald, zonder overleg. Gelukkig blijken jij en ik niet de enigen te zijn, gezien de reacties…. Ben wel benieuwd of degene die die lijst zo graag kort wilde hebben, nog actief gaat worden daar…

Zeehondje: succes op de poli. Natuurlijk is het te hopen dat een helmpje niet nodig is, maar ik zou er inderdaad ook vanuit gaan, dan valt het alleen maar mee… En als ik zo lees over Pim is het eigenlijk ook niet zo erg toch? En Peppers kan je mooi adviezen geven!
    Vind het trouwens wel leuk om te lezen dat wij allemaal iedere maand een feestje vieren als ons kindje weer een maandje ouder wordt...

Annelyn ook weer een maandje ouder. Wat is er veranderd in haar schema, Josjo?

Char: vervelend dat Levi niet zo goed drinkt… Inbakeren heb ik trouwens ook gedaan, tot een maand of drie. Fee sliep daardoor veel beter en langer (daarvan heb ik lekker geprofiteerd…!). Klinkt trouwens logisch dat hij veel bij mama wil zijn. Wat vervelend toch dat hij een moeilijke start heeft zeg… Je wil natuurlijk alleen maar een blije baby. Maar gelukkig is hij nu gezond en lekker thuis, stapje voor stapje dan maar toch?

Lies: die Eelco blijft maar “gewoon” doen hahaha! Weet je wel zeker dat hij Down heeft?? Echt gaaf dat het zo’n toppertje is en dat hij zich eigenlijk precies zo ontwikkelt als alle leeftijdsgenootjes. Hoe gaat het met op het buikje liggen?

Peppers: dus Pim aan het brood lees ik! Hoe doe je dat? Eet hij zelf of voer je hem? Pff kan me er nog niet zo veel bij voorstellen dat Fee dat over een paar maanden al brood eet. Maar tja, zo snel gaat het dus! Ik kon me er ook niet zo veel bij voorstellen dat ze nu al kan zitten in een kinderstoel en bloemkool eet… Zoete aardappelen inderdaad niet uit opperdepop: ik wilde het voor mezelf klaarmaken en gewoon wat meer gemaakt, gepureerd en ingevroren…
    Grappig dat je ontdekt hebt dat Pim “gewoon” een aantal uren slaapt per etmaal. Ik heb vanmorgen een soortgelijke ontdekking gedaan. Vind het altijd zo’n gedoe, de laatste voeding om 22.00 uur. Dus gisteravond dacht ik: “ik doe het gewoon niet, en wacht af”. En tot mijn grote verbazing heeft mevrouwtje gewoon doorgeslapen en werd vanmorgen vrolijk en gezellig op hetzelfde moment wakker als anders, zonder vreselijke hongerhuil dus (had ik wel verwacht…). En dat terwijl die laatste flesjes er gewoon altijd helemaal in gaan. Ik was wel al aan het afbouwen naar 150 en 120 ml, maar tja niet nodig meer dus??! Morgen nog maar eens opnieuw zien…

Josjo: is er een CB-standaard??? Wis tik nie... :(
    Fee slaapt ook lang niet altijd even goed in het kdv. Maar gisteren opeens gewoon 2 uur achter elkaar. Het lijkt alsof ze daar buiten beter slaapt dan binnen.

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Josjo, hier hetzelfde schema nu qua eten :)
    Gisteren voor het eerst rijstenwafeltje en die heeft ze helemaal zelf goed opgegeten :)
    Ze krijgt haar eigen knufje mee waar ze thuis ook mee slaapt.

@Mir, ja lekker he :D

Geen succes met slapen bij de gastouder :(
    Maar denk dat ik wel weet waarom, ze heeft een campingbedje met alleen de bodem erin (snappen jullie wat ik bedoel) dus geen campingmatrasje of iets erop.... Volgende keer ga ik weer samen met S en dan neem ik het campingmatrasje mee om te kijken of dat werkt. Ze krijst echt alles bij elkaar zodra je haar in bed legt daar.
    Het is dan ook zo dat ze niet slaapt daar en dus de hele tijd eigenlijk aan het huilen is als ze daar is omdat ze moe is.
    Nu net thuis en ze ligt nu heerlijk te slapen :)

Als ze straks wakker is lekker haar flesje en dan heeeeeeerlijk wandelen in het bos :)

Deel Deze Pagina