mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wennes, je bent echt nog aan het verwerken. Misschien wel goed dat je in het ziekenhuis was. Kan je dat misschien ook een plekje gaan geven.

Ach, zo krijsen van het fruit? Hoop dat het door te stoppen weer veter gaat. Maar wel vervelend als het echt door het fruit blijkt te komen. Dan misschien wachten tot de zes maanden?

Heb even snel gelezen. Ben even met andere dingen bezig. Werken, van het weer genieten en natuurlijk heel erg van ons meissie. Morgen de fotoscan van d'r hoofdje in Rotterdam, om 10.30 uur. Manlief is lekker heel de dag vrij, dus we maken er een dagje uit van!
    Oh en ik zag net een pukkeltje op d'r kin. Van de aardbeien? Waterpokken? Of gewoon? Hopelijk worden het er niet meer.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mir en Josjo, thanks voor de bemoedigende woorden wat betreft groeicurve. Jullie hebben helemaal gelijk. Als iedereen zegt dat hij hard groeit.. dan moet ik dat misschien maar gaan geloven ;)

@Mir, hoe is het nu met je meisje? Niet ziek geworden hoop ik..

@Wennes, fijn dat echo goed was. Maar shit van gillen en krijsen. Kan inderdaad toch wel eens maar als het echt elke keer na het fruit is.. En ik heb even teruggezocht maar inderdaad een heftige bevalling heb jij gehad, niet zo gek dat je dat nog een plekje moet geven.

@Vlinder, zo zielig als kindjes hun eten echt niet willen.. mijn neefje van bijna 9 maanden kan dat ook hebben..

@Josjo, fijn van doorslapen tot 7 uur! Ook al zit je geen nachten lang met haar op, gewoon doorslapen is toch het prettigst :)

@Zeehondje, succes morgen! Krijg je meteen de uitslag?

Hier vanochtend dus weer babymassage. Deze keer was het ruim na de voeding en dat beviel hem beter denk ik. Hij was nog steeds wel erg bewegelijk in vergelijking met andere kindjes, maar hij heeft wel zowat de hele massage een brede glimlach op zijn gezichtje gehad :) Ik heb nu 3 lessen gehad en het is nog 2x.

Weer was echt weer super vandaag. Vanmiddag lekker bij hoogzwangere schoonzus thee gedronken en nog klein stukje gewandeld.

Mmh.. en het klinkt nu alsof hij echt niet meer gaat slapen.. dus ik ga 'm toch maar uit zijn bedje halen.

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, thanx voor het schema :)

nee ze wilt het echt niet, niet zo, niet met jam, niet meer smeerkaas, niet met boter en niet met leverworst ;)
    Joh ik wacht weer even een paar daagjes en anders haal ik Lu volkoren crackers die tip kreeg ik op het forum.

@Jessie, fijn dat hij zo genoot van de babymasage :)

@Zeehondje,veel succes morgen meid.
    Pukkeltje,tja S heeft er ook regelmatig 1....of meerdere maar hoeft niet altijd wat te betekenen. Hopelijk trekt het snel weg en is er gewoon niks aan het handje :)

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hoe is het eigenlijk met die koortslip afgelopen, Vlinder?

Jessie: nou als Tim zo beweeglijk is ben ik benieuwd naar zijn motorische ontwikkeling...! Ik vond de andere baby's altijd erg "lodderig" of sloom tijdens de lessen. Maar Fee was gewoon heel alert en helder toen ze nog zo heel jong was.... (trotse mama)...

Fee had gisteravond een beetje verhoging: 38 graden. Maar vanmorgen was ze weer gewoon vrolijk en tempte ik 36 graden, weer wat aan de lage kant juist. Maar vanmorgen op het kdv en ook vanmiddag (bij mij) was ze weer supervrolijk...! Dus wat het ook was, het is nu weer goed.

Ik heb vanmiddag eindelijk mijn auto door de wasstraat gedaan en de auto gestofzuigd.. was de eerste keer in tijden en tijden.... Eindelijk heb ik niet meer de meest vieze auto van heel nederland, haha... Heel veel vogelpoep maar verder ook echt heel heel vies! Tja als je hoogzwanger bent of een baby hebt zie je (ik) nogal wat reden om de boel de boel te houden :D. Had wel erg nesteldrang maar mijn auto hoorde daar niet bij...!

Zeehondje: ben benieuwd naar hoe het morgen gaat!

Wennes: als je zo'n heftige bevalling hebt gehad snap ik je gevoel dat je in het ziekenhuis had heel goed... Ik had ook een emomomentje toen ik daar was voor de echofoto. Zo'n bevalling is best traumatisch, het is zó indrukwekkend en zwaar. Ook als je achteraf denk dat het "wel te doen was" zoals ik... Maar als ik de foto's terug kijk herken ik mezelf amper, zie eruit alsof ik ontsnapt ben uit de hel.....

Lijkt er inderdaad op dat je meisje nog niet klaar is voor fruit... Krampjes, gillen.... Geef je het gekookt of rauw? Ik heb in de eerste weken alles gekookt (zelfs de banaan) nu pas krijgt Fee af en toe ongekookte fruit. Ik ben zelf allergisch voor ongekookte fruit, vandaar.... Dat is ook waarom ik met groente ben begonnen...

Week mee stoppen vind ik wel verstandig van je. Misschien daarna advies vragen bij het cb of de voedingsdeskundigen hier op t forum?

Josjo: jeuj 7 uur... Wie weet geeft zomertijd de doorbraak. Wel goed van je (en fijn voor je) dat je er relaxed mee omgaat en dat ze zó weer rustig is.

Fee heeft vannacht wat onrustig geslapen. Ik was toch wel wat (over)bezorgd vanwege haar temp, dus ging liggen luisteren, was vervolgens klaarwakker en heb een boek liggen lezen.... Ach... Was best een leuk boek... ;)

Nou dames nog een fijne avond! Ben benieuwd hoe lang de weersomslag duurt... Ik hoop dat het snel weer net zo mooi is als de afgelopen week...!

5. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    [SIZE=+0][/SIZE]Goeie tip Jojo, de mamamazzeldagen. Heb net campingbedje besteld voor weinig.
    Maxi cosi 2011 versie kun je niet meer via de site bestellen toch?
    Bedankt voor de schema’s, super. Ook namens Pim ;)

Fijn dat de heupjesfoto goed was Wennes.
    Vervelend dat ze zo heftig lijkt te reageren op het fruit. Ik zou ook gewoon nog even wachten ermee. De adviezen varieren nogal over wanneer te beginnen maar rond 5 maanden beetje proeven en met 6 maanden echte fruithapjes is vroeg genoeg is mij verteld.
    Ik merk ook soms dat ik terugkijk naar alles rond de bevalling en daar emotioneel van kan worden. Het is ook nog al wat, zeker als het ook nog eens anders loopt dan verwacht of gehoopt. Ben benieuwd als Pim een jaar wordt. Ga ik dan ook elk jaar zeggen, net als mijn moeder; vorig jaar om deze tijd....

We gaan samen naar het ziekenhuis morgen Zeehondje, gezellig! Jullie alleen naar Rotterdam en wij naar Utrecht.

Jessie: Leuk, babymassage!

Mirr, hopen dat Feetje niet verder ziek wordt!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wie vroeg het ookal weer?
    Maar we weten al dat ze een helmpje krijgt. Ze gaan het helmpje morgen dus aanmeten en dat dien ze dmv een scan/foto's van het hoofd. Dan krijg je een soort 3D foto en kunnen ze het helmpje heel precies passend maken. Vroeger werd dat gedaan met gips.

Hier net gillend wakker om acht uur, na een uurtje geslapen te hebben. Fles gegeven, maar zelfs tijdens de fles soms huilen en daarna ook. Uiteindelijk gelukkig lekker in slaap gevallen.
    Had om 16.30 uur een fles gegeven en om 18.30 uur groente (voor het eerst bloemkool) en iets voor 19.00 uur naar bed. Of te vroeg na het eten in bed gelegd, of te vol (voor het eerst om deze tijd groente gegeven), of de bloemkool is verkeerd gevallen. In kan ook niet zo goed tegen kool. Kijken hoe het morgen gaat.
    Op werkdagen ongeveer om 17.45 uur thuis en wil haar dan eigenlijk vanaf nu groente gaan geven. Maar zelf eten we dan ook en moeten koken. Zou handig zijn als ze met de pot mee kan eten straks.

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Ja Zeehondje: tegenwoordig eten Fee en ik samen, on 6 uur, zij in de kinderstoel ook aan tafel, groente. Ze vindt het heel interessant dat ik niet alleen in haar, maar ook in mijn eigen mond eten stop.

Heel gezellig!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Mir, het is goed opgedroogd en het korstje is er gisteren afgevallen. Nu alleen nog een rood plekje mar dat trekt ook wel weg.

Toch wat verhoging gehad? Misschien de reden dat ze jengelig was op kdv. Gelukkig nu geen koorts meer.

Haha samen eten, als wij samen aan tafel zitten dan vind S ons eten veel leuker :D Ze strekt dan echt haar armpjes uit om het te willen pakken :)

@Hier, vandaag gaan we lekker wat met drietjes doen.
    Wat weten we nog niet zeker maar denk dat het de kinderboerderij gaat worden :) even lekker met drietjes op stap.

9. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de kinderarts. Meting voor het helmpje was 109,8 (tussen 100 en 104 is gemiddeld, vanaf 108 is een 'probleem' en een indicatie voor een helmpje). Vandaag was het 106,1! Best netjes voor 7 weken, waarvan de laatste twee weken alleen overdag, toch?

Hoe was het bij jou Zeehondje? Mooi printje uitgezocht?
    Vandaag in de wachtkamer zaten in totaal 3 kindjes met een helmpje. Twee meisjes, die er echt schattig uitzagen met helmpje. En ew\en jongetje van een jaar of 8 vroeg zich hardop af waarom al die kinderen toch een helmpje op hadden. Na uitleg zei hij: ach ja, zo hebben we allemaal wel wat. Ik heb ADHD en dat geeft ook niks!

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    dat van het fruit koken is een goede tip ja, dat wordt vaak geadviseerd ter voorkoming van allergieen bij die kleintjes.. wel veel werk maar ach.. het is niet voor eeuwig gelukkig he ;)

graag gedaan met het schema, zo kan je nog eens wat delen met elkaar he? :)

peppers, wat goed, al zo'n afname door het helmpje! Fijn zeg!

Zeehondje, een pukkel heeft A ook weleens, als het er nou ineens meer worden zou ik even kijken wat het kan zijn maar bij eentje niet hoor ;). Dat gillend wakker worden had A gisteren ook 2 keer. Ze is dan echt overstuur en tegen alle adviezen in haal ik haar dan even uit bed en aangezien ze erg wakker oogde, ook mee naar beneden. 5 minuutjes en dan vertel ik haar dat het weer tijd is om naar bed te gaan en dan laat ze zich zonder mopperen op bed leggen. Tja wat het dan is? Even uit bed helpt in elk geval wel altijd hier..

mmiiir: fijn, autootje ook gewassen haha. Vooral met het zonnetje er op valt het wel heeel erg op he dat ie dan vies is :D

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Peppers, wat een goede vooruitgang al zeg! Super.
    Hoe doen ze die meting bij jullie? Met zo'n kunststof bandje dat hard wordt?
    En een hele wijze uitspraak van dat jongetje!

Vanmorgen dus voor het aanmeten van het helmpje naar Rotterdam. Eerst met een schuifmaat alles opgemeten en daarna kreeg ze een mooi mutsje op met allemaal stippen. In een stoeltje met speeltjes mocht ze zitten en toen werden er heel veel foto's gemaakt. Je zag gelijk haar koppie op het computerscherm. Gelukkig hoefde ze niet stil te zitten. Als ik heel eerlijk ben zag ik de afplatting niet echt heel duidelijk. Maar ze heeft het dan ook niet echt goed laten zien. Deze scan gaat naar de helmenmaker en die gaat er een mooi helmpje van maken, met hartjes. Zo moeilijk kiezen!
    Daarna zijn we naar Utrecht gereden en lekker geluncht en gewinkeld. Ben er wel moe van geworden, haha.

Pukkeltje is trouwens alweer verdwenen.
    Gisteravond om 23.30 uur was het ook weer opeens gillen. Maar toen ik naar d'r toe liep deed ze het met haar ogen dicht. Speentje gegeven en stil. Vandaag niks meer aan de hand. Straks weer bloemkool geven. Kunnen we gelijk kijken of het daarvan kwam.

12. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1572 Peppers, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    Tja, tegen alle adviezen in Jojo.....Als je gevoel je ingeeft dat dit het beste is dan is dat het gerwoon. Maar volgens mij sta jij daar ook wel zo in. Als Pim erg hard huilt haal ik hem er toch echt ook even uit. Zo'n moeder wil ik gewoon zelf ook zijn.

Zeehondje: meting is met zo'n gehoekte meetlat en dan volgen wat ingewikkelde rekensommetjes en komen daar getallen uit. Bij Pim gaat het alleen om de ODDI, die andere is gewoon binnen het normale.
    Dus bij jullie is de keuze gemaakt. Hoe voelt dat nu?

Hier ook af en toe zo'n gil. Vreemd he? Dromen zouden iets later komen qua leeftijd maar toch denk je dat wel eens.
    Hier gaat vooral het gekreun 's nachts maar door. Vannacht lag hij daarbij toch ook veel op zijn rug dus lijkt toch niet aan het buikliggen te liggen (hmm, vreemde zin). Hij lijkt wel echt ongemak of last ergens van te hebben, maar dan wel alleen ;s nachts en dan nadat hij een paar uur gelegen heeft (meestal vanaf 22:30 en dan zo de nacht door tot de ochtend). Misschien komen er dan toch weer tandjes aan? Lastig als je het niet weet, kun je ook niet echt iets doen. Als ik echt zeker zou weten dat het tandjes zijn dan heb ik daar wel een homeopatisch middeltje voor en desnoods gaat er een paracetamol in. Maarja, als je het niet weet???
    Wel ineens wat rode billetjes trouwens, heeft hij normaal nooit.

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Rode billetjes? Hm misschien toch tandjes??
    Vreemd dat hij het indd alleen s'nachts lijkt hebben, het ongemak. Misschien toch veel verwerken in zijn slaap??
    Tja is altijd vissen he bij die kleintjes wat het nou precies is.

@Josjo,als jij het fijn vind om haar op dat moment bij je te pakken moet je dat gewoon doen,advies of geen advies ;)

@Zeehondje, oooh met hartjes,leuk! :)
    Hopelijk heeft het snel resultaat straks!

@Hier, veel plannen maar uiteindelijk niks gedaan :D
    We zijn wel eventjes gaan wandelen maar niet naar kinderboerderij ofzo geweest haha. Hebben lekker een hangdagje gehad met drietjes.
    Zo trots weer, ons meisje kan zo goed zitten :) Ze zit nu echt tussen ons in op de bank met haar voetjes te spelen of met een speeltje. Op het kleed op de grond durf ik het nog niet want ze gooit zichzelf soms ineens achterover en dan lijkt me dat nogal hard....Papa was ook helemaal trots,ze lag op haar rug naast hem en ze wilde gaan zitten dus papa hield haar beentjes vast en toen kwam ze zelf omhoog om te gaan zitten :D Hij riep gelijk "Lief, kijk nou!!" :D
    Ook begint ze ons nu echt na te doen, wij doen bv "la la la la la" en dan doet ze het na maar klint meer als "Dla dla dla dla dla" :D en dan dat bekkie wat ze trekt, echt zo schattig.

We hebben vandaag volkoren Crackottes gekocht omdat brood echt een groot drama is sinds een week maar de crackers gaan super. Ze heeft er vanmiddag zonder moeite 1 op gegeten :)

Morgenochtend gaan we weer lekker spetteren en zingen tijden de zwemles hihi. S spetterd altijd iedereen nat :D

Zaterdag komen haar oom en tante met haar grote neef, nou grote neef hij is 2 weekjes ouder, dan gaan we bespreken voor ons weekje weg. Nog iets meer dan 2 weken en dan even lekker weg :)
    Bespreken voor de boodschapjes enzo,oftewel 5 minuten bespreken en de rest lekker keten met de kids haha :D

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ja is ook, ik wil ook zo'n moeder zijn dus doe gewoon wat goed voelt :). Trouwens zeiden ze bij het cb wel dat dromen nu al kan zijn, dus wie weet?

Zeehondje, leuk, met hartjes! Heb je een voorbeeldfoto? Ben benieuwd!

Vlinder, leuk hè, dat zitten! Over een paar weekjes kan ze vast al los zitten. Tot die tijd zou je wat kussens om haar heen op de grond kunnen leggen? In de box wordt hier nu ook zittend met haar activity center gespeeld :D, nu ook zonder kussens..

Peppers, had jij uiteindelijk dat houten activity center nog gekocht?

Heb wat spullen op mp gezet. Had van de Sint een plastic Loopwagen/activity center, zelf uitgezocht maar djeeez dat ding is lelijk! Dus op mp, met babyschaal voor in fietskar, kan niet in onze kar, speelmat, vond ik ook niet zooo mooi en ze speelt daar niet meer mee, kruipt liever het hele huis door :D en de wipstoel, die is mooi maar amper gebruikt (nuna leaf). Van het geld wat het opbrengt krijgt ze een mooi houten poppenwagentje, kan ook als Loopkar fungeren of de wheely bug. Kennen jullie die? Ik twijfel tussen de muis en het lieveheersbeestje. Welke vinden jullie het mooist?

Verder n serieuze kijker voor ons huis, zal toch niet zo maar hupsakee in n paar weken verkocht zijn??:$

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1575 Vlinder3, 30 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
    Dat zou indd wel heeeeeel snel zijn,zeker in deze tijd.Huizen staan zo lang te koop tegenwoordig.
    Ik hoop het voor jullie!

Ja ik dacht eraan om het voedingskussen weer naar beneden te halen zodat ze daar tussen kan zitten, als ze dan omvalt dan valt ze iig zacht.

Die wipstoel, hoeveel kilo kan die hebben?
    Die van ons is tot 9 kilo maar dat weegt ze al bijna maar ze vind het soms heerlijk om lekker even te chillen erin :)

Ik vind het lievenheersbeestje zo leuk :) maar het varkentje vind ik ook wel leuk en tja de muis eigenlijk ook :D
    Haha heb je niet veel aan he....

Wat is het trouwens gezellig in het "Baby's en technologie" forum;)

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Vlinder, de nuna leaf is tot 15 kilo. Nog geen bod, was nl best duur dus wil er min 100 voor hebben en anders houden we hem gewoon zelf :)

Ja dat forum, tjonge, werd ook al aangevallen op 1 woord dat n beetje uit z'n verband werd getrokken haha het zal wel...

En nee aan jou heb ik niet veel :D:D hahaha

Lekker zwemmen vandaag? Wij ook, is alleen soms rot tijdstip. Ze was vandaag om half zeven wakker en we vertrekken om half tien, zijn om elf thuis. Dus nu nog maar om half negen in bed gelegd en ze is zowaar gaan slapen... Zo wakker maken en gaan maar eerst fietskar opzetten, het is n hele klus haha.

Vanmiddag en vanavond huis aan kant maken en poetsen voor de open dag morgen, ben benieuwd hoor!

Fijne dag meiden, waar is de zon? Mmmm jammer hè?

17. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus misschien toch dromen? Zou wel logich zijn als verklaring....
    Hier een erg snotterig, hoestend mannetje. Wel redelijk geslapen vannacht, na een onrustige avond. Maar wel helaas vanaf 05:20 wakker. Nog even in bed genomen na een uurtje maar dat zag meneer niet zo zitten. Ligt nu al wel weer vanaf 09:30 te slapen dus dat is wel even goed. Hij zag er ook echt een beetje moe uit.

Veel plezier met zwemmen Vlinder!
    Wij wilden ook weer eens gaan zwemmen vandaag maar toch maar niet. Verkoudheid even niet erger maken.

Josjo: alweer een hoop spullen aan het verkopen?
    Spannend de open dag morgen. Bak nog even een appeltaart 's ochtends zou ik zeggen...
    Je maakt geen vrienden op de andere fora geloof ik;). Wij vinden je best leuk hoor!

Zitten: hier nog een behoorlijk slappe zit. Kan nog zeker niet zonder steun zitten. Ben benieuwd wanneer dat beter gaat. Laat hem intussen lekker trainen op zijn manier en soms even tegen mijn benen aan. Vooral niet teveel pushen.
    Ik krijg steeds meer de indruk dat het vooral de grove motoriek is die wat minder snel is. Fijne motoriek is stukken beter. Hij kan bv wel echt heel goed klappen. Hij laat echt zijn handjes op elkaar en niet langs elkaar. Ook is hij heel gericht met de bewegingen van zijn handjes, heel gecontroleerd eigenlijk. Grappig...

Zeehondje: ook benieuwd naar het printje. Foto?

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1578 Vlinder3, 30 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
    Zo weer lekker gezwommen en ze heeft weer al haar medezwemmertjes nagespetterd :D ze is altijd heel de les aan het spetteren :)
    Ook weer 2x kopje onder geweest en ging weer goed :)

Nu ligt ze na het fruitje lekker te slapen.

Indd geen zonnetje vandaag en toen we net naar huis reden was het zelfs even een beetje aan het regenen.....

@Peppers,achos Pimmetje verkouden,hopelijk blijft het bij verkoudheid en wordt het geen griep.Beterschap.

Ik heb gisteren een cd besteld met Kinderliedjes uit grootmoeders tijd. Alle liedjes staan erop, er staan er geloof ik 70 op en de cd kosten 8 euro. Vandaag komt hij al via de post.:)

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hmm ik was misschien iets te optimistisch met het opruimen van de winterjassen... :cool:

Vlinder:heb ook een paar van de cd's... Erfenisje van zus met grote kinderen. Ik hoop dat je niet die mierzoete hebt, die vind ik echt niet om aan te horen, echt niet... En ik kan best wat hebben....! Voedingskussen doe ik ook achter / om Fee als ze zit. (zie foto-album). Goed idee dus... Hier zakt ze er al snel tegenaan, maar ze is ook wel nog erg klein om te zitten.

Peppers: ik kan me er echt niets bij voorstellen dat Fee over één paar maandjes in haar handen kan klappen.... Vind het echt heel knap van Pim... Of is da "normaal" voor een beeb van die leeftijd?

Josjo: bijeffect van huis te koop: de boel lekker op orde.... Maar... Waarom willen jullie verkopen? Huis te klein? Te groot? Te ver? Ben wel benieuwd....

Hier is het weekend al begonnen! Wel jammer van het weer, heb meteen geen zin en inspiratie om wat-dan-ook te doen... Straks maar wat stofzuig- en andere acties.... Dan heb ik nog wat aan mijn weekend....
    Zometeen naar de biologische super en slager. En verder.... Mmmm niet echt wandelweer hè? Het miezert hier.....

(heb een afspraak bij de kliniek om tp-procedure te starten van de cryo's. Afspraak is pas half mei dus dat duurt nog effe...).

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Peppers, beterschap... Maar klappen, knap hoor! Hier gaan wel de handjes open als ik klap eens in de handjes zing maar zelf klappen niet hoor..

Vlinder, heb van kraamvisite ook van die liedjes cds gehad, sommige liedjes zijn idd erg zoet (drie kleine kleutertjes, echt die is vreeeeselijk haha) maar verder is het superleuk ja!

Mmiiiir we willen wat groter, hebben nu drie slaapkamers maar geen zolder en ik zou ook graag een wat grotere woonkamer willen, al is die van ons niet eens zo iniemini hoor... Tuin gaan we wel op achteruit ws maar die is nu ook wel heel groot dus dat geeft niet (300 nog wat ). En dat met t oog op een groter gezin. Geen haast want n tweede uk kan hier best nog komen maar gezien de markt maar wel vast te koop gezet...

Whaaaa mmiiiir, half mei een afspraak, spannend!!!! Dan durf ik ook wel te vertellen dat ik 23/4 ook een afspraak heb:) haha. Weet niet of ik dan meteen de eerstvolgende cyclus wil beginnen hoor, ligt er aan hoe het zal gaan. Nu natuurlijk geen eitjes kweken want liggen er nog vier. Weet jij hoe dat gaat? Leggen ze dan weer je cyclus plat met de pil ofzo, en dan? En 1 of 2 terugplaatsen, weet niet of ik keuze heb maar anders misschien wel 2... Spannend hè? Wil je ook snel tp of is het een oriënterend gesprek eerst?

Deel Deze Pagina