peppers: heb je een vriendschapsverzoek gestuurd want ik kon nu niks zien. Ik denk dat je het vinkje prive dus aan hebt gezet? Ik had eerst alles openbaar maar heb dat nu toch maar op prive gezet. Liesben: aah lief! Vooral die waar hij zijn duim in de mond stopt, erg cute! Je bent overgestapt naar 5 flessen, maar dus niet meer om 23.00? Wat zijn dan de tijden? Wij moeten annelynn ook altijd wakker maken maar als ik haar dan niks geef komt ze snachts weer.... Vannacht heeft ze voor het eerst doorgeslapen! Eerst had ik een beetje spijt dat ik haar wakker had gemaakt, ze wilde na de fles niet meer slapen, huilde veel en kreeg weer heel veel last vd benauwdheid daardoor, maar uiteindelijk viel ze in mijn armen in slaap, heb ik 10 min met haar gezeten en haar toen in bed gelegd en ze bleef slapen, tot 6 uur dus! Ik denk dat ik voor het eerst nu ongeveer 7 uur slaap achter elkaar heb gehad in 4,5 maand, jeeej . Sjoerd ging wel gauw kijken of ze nog wel ademde, nu met die pseudokroep en voor het eerst doorslapen haha ik werd tenminste wakker toen ik haar hoorde kraaien en kletsen. Gaat dus gelukkig steeds beter met haar Vlinder sterkte vandaag!! Hoe is het met liefprinsesje eigenlijk? Al even niet meer gezien...?
Josjo, Eelco drinkt nu om rond 2 uur, 7 uur, 11.30 uur, 16 uur en 21 uur. Ik ben dus nog niet van de nachtvoeding af, maar ja..Eelco is ook net 7 weken. Hopelijk kan ik de loop der tijd de laatste voeding iets opschuiven zodat hij wel door slaapt. Maar ik moet de 13e toch naar het CB dan kan ik dat nog even bespreken.
Hi meiden! Gisteren inderdaad een heerlijke moeder en dochterdag! We hebben samen sint-inkopen gedaan in de stad en verder heel veel geknuffeld en gespeeld. Was heel gezellig. Vandaag ben ik weer naar kantoor, maar Fee is gezellig mee. Ben haar nu aan het voede. Fee is altijd een zonnetje op kantoor. Ze heeft zojuist echt wel een uur met haar babygym gespeeld (jaja alles gaat mee!) en rustig op de grond om zich heen liggen kijken. Mijn medewerkers zijn dol op haar (of ze snappen hoe ze moeten slijmen bij de baas!!! ) Over doorslapen: mijn meissie heeft eergisternacht doorgeslapen. Afgelopen nacht kwam ze om 5 uur, de nacht ervoor pas om 7! Ik geef haar nu ná de borstvoeding nog een flesvoeding (60+2). Omdat die zwaarder verteerbaar zijn kan ze op die combi war langer slapen. Ben het met jou eens Liesben: zo jong hoeven ze nog niet door te slapen, maar het is wel fijn als het zo nu en dan gebeurt! Kans is het grootst als ik de avonvoeding heel laat geef (na 23.00) en dus aanvul met een flesje: ze heeft nu in totaal 4 keer doorgeslapen de afgelopen weken. Toen ik haar niet wakker maakte voor de late avond, kwam Fee netyalls Eelco ook standaard om 2 uur. Wakker maken is dus misschien toch een goed idee Josjo! Vlinder: als jij dit leest ben je denk ik al behandeld aan je litteken. Ik hoop dat je snel en voorspoedig herstelt en dat het meegevallen is. Liesben: bij iedere foto van Eelco raak ik vertederd door zijn gave "kapsel" hahaha! Peppers: ik ga je even uitnodigen vriendjes te worden, ben benieuwd naar Pim!
Heb de vriendschapsverzoekjes geaccepteerd en de anderen hier een verzoekje gestuurd. Ik heb inderdaad het album op prive staan. Vind ik toch een wat prettiger idee dan dat iedereen er bij kan. Ik heb net foto's gekeken van Annelynn, Eelco en Fee. Wat leuk ook om te zien! Fee heeft al aardig wat haar zo te zien, of lijkt dat maar zo? En op een foto vind ik haar erg op jouw lijken Mirr. Hoor je dat vaker? En wat een schatje die Annelynn. Heerlijk he die lachjes! En het slapen bij papa en mama, wij doen ook regelmatig even een tukje met Pim naast ons. Heerlijk toch zolang het nog kan? Voor je het weet zijn ze 18... En Eelco heeft ook al zoveel haar! Wat een grappig kuifje heeft hij al. We hebben hetzelfde boxkleed zie ik Liesben! Ik vind die foto waarop hij met zijn buikje op jouw arm ligt helemaal super. Ideaal dat Fee mee kan naar kantoor Mirr! Ze klinkt als een makkelijke, flexibele dame. Weinig kdvdagen hier zeg. Fijn als je het met opa en oma kan regelen. Dat ligt hier wat lastiger vanwege de afstand waar ze wonen en gezondheid van hen. Pim gaat dus eerst twee en daarna drie dagen. Wel fijn om te merken dat hij het erg naar zijn zin heeft. heb wel echt het gevoel dat er goed voor hem wordt gezorgd. Gek is het wel dat ik zelf thuis ben nu en dat Pim op de kdv is. Maargoed, dat zijn de omstandigheden van mijn gezondheid en het is na alles wat er de afgelopen maanden is gebeurd met mij ook wel even fijn om twee dagen in de week alleen te zijn. Vijf flessen met 7 weken vind ik al erg netjes hoor Liesben! Volgens mij zaten wij toen nog op zes. Grappig hoe snel je dat ook weer lijkt te vergeten. Ik wil eigenlijk nog wel het een en ander gaan opschrijven voor mezelf en voor later over hoe alles is gegaan rond bevalling en de eerste tijd erna. Kom er alleen steeds niet toe....
peppers wat n cutie is pimmetje zeg!! Echt wat n scheet! En op 2 foto's als hij lacht, moet ik aan Annelynn denken, ik dacht, het konden wel broertje en zusje zijn, precies zo'n lachje, grappig! Al moet ik zeggen dat ik vaak bij baby's gelijkenissen zie hoor, het zal wel dat oerhollandse zijn wat sommige baby's hebben haha. Maar echt super foto's! miir: ja, toch wel lekker he, dat doorslapen? Het is grappig, toevallig gisteren vergeten rijstebloem bij de laatste voeding te doen en ze sliep gewoon door voor het eerst! misschien dan toch nog maar een paar keer zonder proberen en kijken hoe dat werkt...? Lekker hoor trouwens dat je haar mee kan nemen naar je werk! Dat is dan weer het voordeel van eigen baas zijn en die medewerkers slijmen niet hoor, feetje is gewoon echt n schattie! liesben: blijft zoeken he, met schema's en verschillende tijdstippen...? Hier ben ik op zich wel tevreden al denk ik dat ik wel binnenkort wat moet wijzigen. Ze drinkt om 8 uur smorgens vaak best weinig, terwijl ze dan toch de hele nacht al niks heeft gehad. Ik ga denk ik maar eens proberen om ergens rond 8.30/9.00 te voeden, alleen dan kom ik dus niet uit met steeds 4 uur, want dan krijg je 12.30, 16.30, 20.30. Eigenlijk wat jij doet ongeveer... ,maar ze gaat wel rond 19.00 uur slapen dus is half negen of negen uur echt niet handig vind ik.. mmmm misschien de vraag maar aan de voedingsdeskundige stellen...
Ja, er zit toch iets universeels in die blikken van baby's he? Zo mooi als ze zo hard willen lachen dat het gezichtje echt in de uiterste lachstand komt te staan. Sinds wanneer doe jij rijstebloem bij de laatste fles? Ik twijfel nog een beetje. Het gaat net weer wat beter met de darmpjes en ik geloof dat rijstebloem daar ook weer wat op werkt. En op zich slaapt Pim goed. Echt nodig is het niet dan toch? Het is wel een fotokijkochtendje: ook de foto's van Sophie net gekeken. Wat een geweldige badderfoto zit daartussen Zeehondje! En de mobile herken ik. Woezel en Pip doen het goed hier volgens mij!
Peppers, wat een lekker ventje zeg! Het is inderdaad wel leuk om wat dingetjes op te schrijven. Ik merk nu al hoeveel ik al ben vergeten. Ben pas na drie weken wat dingen gaan opschrijven (de bevalling al wel eerder). Nu typ ik soms wat op de computer in word en schrijf ik wat in het babyboek dat ik van m'n ouders heb gekregen. Woezen en Pip, tja, hier erg veel aanwezig ja! Vind ze zo schattig, universeel (jongen/meisje) en tijdloos. Vlinder, heel veel sterkte nu/vandaag! Josjo, wat heerlijk. En de benauwdheid gaat dus een stuk beter en voor het eerst zo lang geslapen! Ppppffff...moet er niet aan denken. Hier dus al met 1,5 maand een doorslaper. Liesben, het is inderdaad maar net wanneer hij voor de avondvoeding komt. Hier is dat nu zo rond 22.00 uur. Steeds een beetje proberen te rekken misschien. Maar ach, die nachtvoeding heeft ook wel wat. Hier dus al een tijdje niet meer gehad. Miiirrr, wat heerlijk zo'n dagje met je meisje en nu mee naar kantoor. Wat fijn dat dat zo goed gaat. Doorgeslapen, wat goed! Als ze overdag genoeg drinken, kunnen ze daar inderdaad de nacht mee doen. Hier vaak de fles van zeven uur niet op, maar die van 22.00 uur dan wel. En daar slaapt ze dan de nacht op. Ik hoef haar trouwens nooit wakker te maken, want ze heeft haar huiluurtje(s) tussen 20.00 en 22.00 uur Ga hier even m'n meissie vertroetelen. Begint te pruttelen onder haar speelboog.
Vlinder, Kan me voorstellen dat je baalt van je ongipijn. Dat lijkt me echt niet leuk. Heel veel succes vandaag kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Josjo, Pff lijkt me ook eng zeg, voor benauwdheid ben ik tegenwoordig echt panisch. Ohhh ik zou doodsbang zijn, ik kan het me helemaal voorstellen brrrr. Dikke knuf voor jullie! Peppers, Ahhh wat een lekker kereltje! Hij is al lekker vrolijk. Goed idee van de ID-kaart ik ga binnenkort ook eens op pad. L zit 1 dag op het kdv, ze zit in de babygroep een hele leuke groep. Zeehondje, Balen dat ze zoveel spuugt, ik herken het niet wat je omschrijft. Liesben, Wat een geweldige foto!! Haha echt een lekker ventje. Oh ja dat wennen is zeker voor mama het ergst Mmiirr, Ohh lekker zo'n dagje knuffelen en tutten. Wel erg makkelijk dat je haar vandaag kon meenemen. Hier, Gisteren een lekker dagje gehad. In de ochtend zwemmen en ze hadden daar sinterklaasviering. Super leuk, de hele boel was versierd en allemaal zwarte pieten. Ze vond ze niet eng eigenlijk negeerde ze de zwarte pieten maar de versiering en de balonnen vond ze geweldig. En smiddags hadden we sinterklaasviering bij mijn man op het werk. Was ook heel leuk.
Liesben, ha wat een leuke foto zeg! Ik zit ook heel vaak met Sophie zo schuin tegen mijn benen aan. Heerlijk brabbelen tegen elkaar. Kaaat, leuk al die sinterklaasvieringen. En al die gekleurde vlaggen en ballonnen zijn natuurlijk veel interessanter dan die saaie zwart gekleurde pieten! Nog leuke cadeautjes gekregen op het werk? Het is echt prutweer hier. Maar gelukkig hoef ik niks te doen. Lekker met m'n meisje tutten en beetje tv kijken (had concert van Nick&Simon opgenomen) en computeren. Kaartjes verstuurd net naar collega die bij de derde ivf poging zwanger is geraakt van een tweeling!!!
liesben wat n prachtig ventje haha, echt n grappige foto kaat. leuk zwemmen! Ik wil morgen wel gaan maar nu ze zo verkouden is... en ze had vanmorgen nog verhoging dus dan kan het sowieso niet.. wel leuk dat ze daar ook sinterklaas vieren! zeehondje klinkt als n heerlijk dagje! En dat opschrijven, oh ik neem het me ook steeds voor maar het komt er niet van.. al ben ik al wel begonnen met het fotoboek, heb de eerste 3 maanden er in zitten met ook al tekst er bij (ingeplakt, vond ik wel zo leuk) Heb een fotootje van Annelynn haar eerste hapjes in het fotoalbum gezet. Wilde hem ook hier wel plaatsen maar hij is te groot voor in een bericht, maar kon wel in het album Hier de kans om mijn carriere een draai te geven en te gaan werken als schuldhulpverlener / budgetcoach. Wel gewoon bij de organisatie waar ik al werk. Het wordt een nieuwe functie, die enerzijds preventief gaat werken in de zin van voorlichting geven aan nieuwe medewerkers en anderzijds hulp bieden aan mensen die in de problemen zitten maar nog niet in een schuldsanering zitten (want dan kan je niet meer veel doen). Lijkt me een enorme uitdaging. Ik mis in mijn huidige functie ook wel een beetje dat ik wat voor mensen kan betekenen, wat ik in mijn vorige functie weer wel meer had. Ik moet er nog serieus over nadenken hoor, maar het zou best wat kunnen zijn denk ik. Leuk om over na te denken in elk geval! Bijna weekend! Mag ook wel, want al die klussen die ik heb gekregen zijn alweer voor 90% klaar.... ik werk te snel haha
Het is hier voor mij nog meer lezen dan schrijven.. maar deze foto toverde zo'n grote glimlach op mijn gezicht dat ik wel even moest reageren. Wat een schatje Liesben!!
Dank je lieverds. Even snel: De echo was goed,geen cysten te zien, alleen blijft mijn baarmoeder en eierstokken wel werken aan menstruatie ondanks het doorslikken vd pil.... Het snijden....de verdoving werkte wel maar was toch nog pijnlijk, hij moest veel druk uitoefenen om goed bij het bindweefsel te komen omdat het in mijn vagina zat. Na het snijden voelde ik het bloed gewoon lopen en de gyn probeerde met een soort stiftjes mijn aders dicht te krijgen om het bloeden wat te minderen. Ik moest een uur blijven om te kijken of het bloeden minder werd, als dit niet het geval zou zijn had hij alsnog gehecht. Gelukkig werd het minder en mocht ik naar huis. Het ging weer opnieuw bloeden maar ben erop gaan zitten zodat er druk op kwam en toen werd het minder. Om 9 uur s'avonds mocht ik het gaas eruit halen en natuurlijk begon het toen weer hevig te bloeden. Ik ben toen op bed gaan zitten en had nog zo'n matje uit mijn kraampakket zodat daar het bloed op zou komen ipv op bed Na een half uur werd het weer minder dus we hoefden niet naar het zh te bellen om het alsnog te hechten. Nu is het natuurlijk allemaal weer flink pijnlijk maar ja wat wil je met een open wond in je vagina.... Over 4 weken moet ik terug komen om te checken of het goed genezen is. Nu bloed het nog een klein beetje maar maak me er niet zo druk om, het is een flinke open wond en zal dus wel even duren. Ik vind het nu wel erg jammer dat ik vandaag niet met mijn meisje mag gaan zwemmen maar volgende week gaan we zeker weer.
Klinkt inderdaad erg pijnlijk, maar gelukkig hoefde het niet alsnog gehecht te worden. Sterkte. Vooral het plassen zal wel weer erg branderig zijn. Hier vanmiddag toch een afspraak gemaakt bij de huisarts voor Sophie. Wil gewoon wat dingetjes met hem bespreken (verborgen reflux, druk na de fles, hoofd stijf naar achter bij uitrekken, enz.). Zo ook een afspraak maken bij de kinderfysio voor de voorkeurshouding. Ik wacht altijd voor mezelf ook heel lang voordat ik de dokter bel, moet echt heel erg zijn. Maar bij haar weet ik het niet zo goed. Dus voor de zekerheid toch maar gebeld. Net gebeld, lekker zeg, bij ons in de wijk zitten ze vol qua kinderfysio. Nu word ik teruggebeld door iemand uit een andere wijk (10 minuten met de auto). En alweer teruggebeld ook. Afspraak gemaakt voor a.s. maandagmiddag, ben benieuwd.
Huisarts heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts. Vooral ook omdat ze pas zolang na de fles spuugt. Maandag 12 december om 10.00 uur en dan krijgt ze diezelfde dag ook haar eerste vaccinaties
Zei de huisarts nog wat hij zelf dacht zeehondje? Wel fijn dat je snel terecht kan. Oef..Net kleine aanvaring met schoonpapa en vriendin. Eelco was al de hele dag wakker, en heel moe. Maar hij houdt zichzelf gewoon tegen soms. "Oma" staat bij de box en zegt ik pak hem wel, bij mij slaapt hij wel.. Nee, zeg ik, ik wil hem dus niet aanleren dat hij alleen maar op de arm gaat slapen. Waarop ze tegen hem zegt: Ach, ik laat je maar en pak je niet op, je moeder wil dat je gaat slapen. Ga maar slapen om je moeder een plezier te doen... *zucht* Ik doe het niet voor mijzelf! Soms word je echt gek van alle commentaar en betweters. Hij moet naar bed, hij moet in de box, overdag moeten de gordijnen dicht, overdag moeten ze open...soms loopt dus bij mij de emmer even over..... Maar nu slaapt hij, in zijn bedje, met de gordijnen dicht
Wat een vervelende ingreep Vlinder. Zit je niet op te wachten na een bevalling. Hopenlijk is het hiermee klaar en ben je van de pijn af. Zeehondje: het verhaal over het spugen klinkt mij erg bekend, ook juist dat pas melk spugen een poos na de fles, soms pas 2/3 uur later. Het was bij hem dus verborgen reflux. Denk je dat het bij Sophie ook zoiets is? Wat een verhaal Liesben. Ik kan me je irritatie voorstellen. Wat goed dat je wel gewoon doet wat jij het beste vindt. En laat de rest maar kletsen. Volgens mij is dat een van de eerste grote lessen als je een baby hebt: weerstand bieden tegen al die mensen die ook een mening hebben over wat voor jouw kind het beste is. Ik loop daar zelf tegenaan omdat ik noodgedwongen met schoonmoeder en anderen te maken heb die een soort medeverzorger zijn geworden van Pim omdat we daar zo vaak zijn (omdat ik dus Pim niet kan dragen vanwege de hernia en operatie). Als ik dan vraag of ze Pim willen oppakken en aan mij willen geven of naar een andere plek (box, bed, babygym, mijn schoot etc) willen verplaatsen hoor ik soms: 'nee laat hem naar gewoon hier liggen' of als hij huilend in zijn bedje ligt en ik vraag of ze hem eruit willen halen 'hij mag best even huilen' . Ahhhh! Ik wil dat graag zelf als moeder bepalen. Sorry Liesben, maak er beetje egoverhaal van maar jouw verhaal roept nogal wat frustratie bij me op. Vergeef me.... Leuker: na enthousiast te zijn geworden van de verhalen hier over babyzwemmen zijn we dit vanochtend met zijn drieen gaan doen. Was superleuk! Pim keek even een beetje angstig, met grote ogen, maar al snel ontspande hij en ging hij steeds meer lachen. Heeft het 40 minuten volgehouden, super! En daarna heerlijk geslapen. Het was baby en peuterzwemmen maar Pim was de enige baby. Spelletjes waren iets te hoog gegrepen voor hem dus we zijn een beetje ons eigen gang gegaan. Volgende keer kunnen we volgens mij ook gewoon zelf gaan, dus niet perse naar zo'n les. Een mooie foto van de eerste hapje van Annelynn Josjo! Een memorabel moment! Klinkt als een interessante carriereswitch trouwens. Wanneer ga je beslissen en wat zijn de afwegingen?
Liesben, super dat je je eigen gevoel volgt! Peppers, lijkt me soms inderdaad wel frustrerend als ze niet doen wat jij vraagt en graag wil. Hopelijk kan je snel weer volledig voor hem zorgen. Klinkt erg leuk dat zwemmen, ook goed voor jou denk ik (je rug)? Josjo, klinkt als een leuke baan. Echt een uitdaging. Ben benieuwd wat je beslist. Ik denk ook aan verborgen reflux ja. Weet alleen niet of ik er eventueel medicijnen voor wil gaan geven als ze dat voorstellen. Ze huilt namelijk niet hierom, kijkt altijd alleen een beetje zielig als het omhoog komt. Huisarts had het over het maagklepje dat niet helemaal sluit en over nog een 'aandoening' waarbij het voedsel niet doorgaat naar de maag ofzo.
@ Zeehondje: ik ben benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen... Fee spuugt ook: best veel en zowel meteen na het drinken als uren later... Ik denk dan steeds dat bijna iedere baby spuugt en dat, zolang ik niet het idee heb dat ze pijn heeft of zo, het geen reden is om me zorgen te maken. Wat maakt dat jij besloten hebt er toch werk van te maken? Moet ik dan misschien toch ook maar naar de huisarts gaan?? Ben benieuwd wat de kinderfysio voor tips heeft over de vorkeurshouding, laat je het hier even weten? Wie weet hebben wij er nog wat aan! @ Peppers: heb je foto's bekeken, wat een heerlijk jochie heb je! Wat een lekker bolle wangen op die foto met de pet! En wat was hij nog klein toen hij net geboren was!!! Babyzwemmen... Goh ik word daar toch steeds nieuwsgieriger naar! Maar ik ben nu net begonnen met babymassage, dat wil ik eerst afmaken, dus misschien in het nieuwe jaar...! 40 minuten is superlang voor zo'n kleintje... DAt belooft wat... Olymische spelen zwemmen, over een jaartje of 20?? Verder vind ik het echt bizár dat mensen denken dat ze meer over jouw kind, met wie je 24/7 samen bent, denken te weten dan jijzelf. Ik heb dit zelf nog niet aan de hand gehad, misschien straal ik wel uit dat ik dan hun hoofd afbijt hahaha! Mijn moeder past één of twee dagen in de week op Fee. Ze heeft natuurlijk ervaring met baby's aangezien ze vier kinderen heeft opgevoed en ook regelmatig op neefjes van Fee past, maar toch vraagt ze mij toch echt wat ik wil hoe ze met Fee omgaat. Als ik jouw verhaal en dat van Liesben lees, besef ik dat ik daar héél blij om moet zijn! @ Liesben: ik kan me je irritatie héél goed voorstellen...! Maar... gewoon assertief blijven hoor! Onze kindjes kunnen niet voor zichzelf opkomen, dat moeten wij voor ze doen. En ik denk dat veel volwassenen niet snappen dat ook baby's respect verdienen. Dat gesol met die kleintjes, daar doe ik ook mooi niet aan mee! Ik zeg altijd: mijn kind is geen handtas die je door kunt geven... Wat ik vandaag bij de babymassage ook nog geleerd heb, is dat het helemaal niet raar is om aan je kindje te zeggen: "Fee, dit is je tante M##. Ze wil je graag even vasthouden. Vind je dat goed?" Alleen al door het zó aan te pakken, maak je al die grijpgrage mensen erop attent dat je kindje een persoon is! Ik ga dat vanaf nu ook echt zo doen...! Ik vind die foto van Eelco echt gaaf! Het is mij nog niet gelukt om Fee vast te leggen terwijl ze lacht, dus ik ben best jaloers op die foto (maar gun het je van harte hoor!). Fee lijkt op haar mama, een beetje cameraschuw... Hoewel.. ik heb al hele leuke foto's van haar, maar word altijd zo blij van haar gelach dat ik dan vergeet er een camera bij te pakken hahaha! Mooie spreuk heb je trouwens, als onderschrift... @ Vlinder: veel aan je gedacht afgelopen donderdag... Na al het hechtingengedoe moet ik er niet aan dénken, en ik hoop dan ook echt voor je dat je nu wèl mooi en goed geneest!! Ik vind dat je er vrij nonchalant over kunt praten, knap hoor! Fijn ook dat de echo goed was. Wat zei de gyn over dat je eierstokken door blijven werken ondanks het doorslikken van de pil? @ Josjo: klinkt als een leuke baan! Weet natuurlijk niet wat je nú precies doet, behalve je af en toe behoorlijk vervelen ... en benieuwd wat je gaat kiezen! Vandaag voor het eerst een les babymassage. Het was leuk én leerzaam. Naast het masseren hebben we ook veel tips gekregen over bijv. het oppakken en vasthouden van je kindje (nóóit onder de oksels, altijd het kontje ondersteunen). Het belangrijkste was eigenlijk het goed observeren en respecteren van je kindje. Bijvoorbeeld niet druk tegen haar gaan praten als ze van je weg kijkt. De les duurde twee uur en we waren met zes mamma's met baby. Fee was natúúrlijk de mooiste en de leukste hahaha!! Ze was in ieder geval wél de baby die het minste huilde en het meest nieuwsgierig om zich heen keek! Vond het ook wel erg fijn om te horen dat ze zo op mij lijkt... Tja omdat Fee een donorkind is, voel ik me toch extra verbonden met haar als ik dingen van mezelf in haar herken en als mensen dat vervolgens bevestigen.... Hoewel ik haar véél mooier vind dan dat ik zelf ben!