haha ik ben die vrouw die geen oppas kon krijgen en daarom de beeb meeneemt naar de kroeg! (heb trouwens een paar leuke fotootjes toegevoegd in album)
Hoi hoi! Zijn de zieke kindjes weer een beetje opgeknapt? Liesben veel plezier geniet ervan! Is wel goed er even lekker tussenuit te gaan! Hier gaat het al een stuk beter met Levi,Zie toch al erg snel een verschil nu we minder voeding geven zijn buikje is al een stuk minder opgezwollen en hij heeft ook niet veel krampjes meer en spugen en benauwdheid is ook al minder.Gelukkig! Hij slaapt ook weer stukken beter! Ben zo blij dat ik naar de ha ben gegaan! Jullie nog plannen voor het weekend?
Char, wat fijn dat het alweer een stuk beter gaat met Levi!!! Toch een stuk meer genieten nu denk ik. Miirrr, leuke foto's weer. Echt een schatje. Heb gelijk ook maar weer wat foto's geplaatst (als trotse moeders hè, wil haar wel aan iedereen showen)
@ Miirrr en Zeehondje,ik heb jullie een vriendschapsverzoek gestuurd want ben ook wel benieuwd naar de foto's van jullie schatjes! Ik heb ook een paar nieuwe foto's in mijn album gezet.
Wat een prachtige foto's weer. Zo leuk om steeds weer nieuwe te zien. En wat is Levi dan toch klein hè, of die van ons alweer zo groot Ga zo ook weer wat fotootjes plaatsen, eerst kijken of mijn meisje zin heeft om te gaan slapen
Oh, nog meer mooie foto's!!! Even opmerking/vraag tussendoor; Gister mango een beetje grof gepureerd. Hierbij keek ze zuur en kokhalsde ze veel. Na een paar happen weer kokhalzen en spuugde ze heel veel weer uit. Toen fijner gepureerd, maar toen wilde ze niet. Vandaag gelijk bijna helemaal glad gemaakt en een beetje pruim erdoor gedaan en kon ze er geen genoeg van krijgen. Zou het door het fijn pureren komen of door de pruimensmaak er doorheen? Ze zou nu toch wel een beetje minder gepureerd moeten kunnen eten?
Zeehondje: de beste manier om daarachter te komen: neem een ander stuk fruit dat ze wel eet en zorg dat daar stukjes in zitten. Als ze dat gewoon eet ligt het aan de smaak van de mango. Eet ze het niet, dan moet ze wennen aan de stukjes. Fee, even oud, wel stukjes. Rijst doe ik ongepureerd door de groente, bijvoorbeeld. Ook erwten laat ik één kwart heel, de rest gepureerd. En laatst de courgette ook met stukjes. Het zou moeten kunnen. Bedankt voor jullie lieve commentaar bij de foto's dames! Leuk vooral om Char en Levi te leren kennen. En Zeehondje: niet een hele duidelijke foto inderdaad maar het tandje is duidelijk zichtbaar!
Hee meiden, hier ben ik weer maar even snel. Druk dagje vandaag en moet alles nog wegwassen. Het was heerlijk om er even tussenuit te zijn. Stacey werd helaas de 2e dag ziek en had s'nachts koorts van 39 graden. Ze is veel wakker geweest en ik heb 3 nachten bijna heel de nacht met haar rondgewandelt door het huisje om haar rustig te houden. Als ze dan eindelijk in slaap viel werd ze natuurlijk wakker toen ik haar in haar bedje legde en kon ik weer van voor af aan beginnen. Ze heeft misschien de 3 nachten totaal 10 uur geslapen. Gelukkig was de laatste dag de koorts weg maar ze was (is nog steeds) flink verkouden. Haar neusje zit iedere keer potdicht en als ze niest komen er flinke snottebellen uit. Soms hangen ze tot op haar kinnetje. Ik wilde haar niet te lang laten huilen, de huisjes zijn heel gehorig en die kleine van zwager wilde ik niet wakker maken. Ze kreeg natuurlijk alles tegelijk, verkouden, koorts, nieuwe omgeving en 3 tandjes. De tandjes zijn er nu wel door trouwens, ze heeft nu dus al 6 tandjes Jammer genoeg wad de sfeer soms te snijden want hun zaten iedere ochtend met een chago hoofd aan tafel en liepen hele dagen op elkaar te snauwen. Ik heb vaak opmerkingen in moeten slikken om het een beetje gezellig te houden. Maar ondanks dit hebben mijn man en ik lekker genoten en hebben we lekker gezwommen (behalve op de hoge koortsdag) en lekker gegeten en gek gedaan. Ik kom snel bijlezen en kletsen hoor!!
@ Vlinder, Welkom terug! Wat vervelend dat ze nog zo ziek is geweest! En jammer dat de sfeer dan minder is maar hun kindje zal dat vast ook weleens hebben hoor dit is gewoon onmacht! Jullie kleine meid had zich liever ook beter gevoeld,gelukkig dat jullie ook hebben kunnen genieten en alsnog lekker hebben kunnen zwemmen! Leuk al die foto's krijg je tenminste een beter beeld van jullie en wat een knappe kindjes allemaal! Bedankt voor jullie reactie's trouwens op mijn foto's! Jullie nog plannen vandaag? Wij krijgen vanmiddag visite en zouden vanavond naar een verjaardag moeten,en aangezien geen oppas kunnen krijgen denk ik dat het slimmer is als ik met Levi thuis blijf.
@Char, jeetje wat heftig dat Levi overvoed is/was.. geen wonder dat hij last had van zijn buikje. Ik heb je inmiddels gemaild, ik hoop dat je er iets mee kunt?! Super dat het minder voeding geven werkt! @Josjo, dat laten huilen is naar hè? Maar als ze na 10 minuten in slaap valt is het wel de beste manier denk ik. Tim moet bij sommige slaapjes ook standaard zichzelf in slaap huilen, terwijl op andere momenten hij wel meteen inslaapt.. ach ja.. Hoe was avondje stappen? @Sabrien, respect voor half 6 opstaan! Ik mag gelukkig zelf weten hoe laat ik op het werk kom en ben nu aan het bedenken of ik ga voor 8 uur (dan moet Tim om half 8 bij de opvang zijn) of half 9. Gelukkig heb ik weinig moeite met het loslaten van het huishouden, maar kan me voorstellen dat als je daar wel heel precies in bent het heel vermoeiend kan zijn. Is een hulp voor 1 dag in de week niks voor jullie? Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! @Liesben, ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben, waarin het opknappen van Eelco nu echt doorzet en jullie ook een beetje rust krijgen nu oma mee is! @Zeehondje, gaat wel echt snel dan zeg met bijvoeding en flessen laten vervallen. Als ik het schema van het cb bekijk krijg ik dat idee ook altijd, maar goed, tegen die tijd komt het vast goed.. Maar kan me indenken dat je het wel fijn vindt om die overgang te plannen wanneer je vakantie hebt. Veel plezier bij de Bingo morgen @Peppers, da's wel jammer ja, dat Pim wel slaapt maar jij niet.. Veel plezier dit weekend! Nijmegen is leuk (heb er 3 jaar gewoond), mijn collega heeft eens over de DJ bij Van Buren gezegd dat de muziek meer kapot maakte dan drank goed kon maken! @Wennes, en vanochtend weer uit kunnen slapen? @Mir, leuke foto's! @Vlinder, welkom terug en wat jammer dat je meisje ziek werd. En zielig ook vooral! Gelukkig tussendoor toch genoten. Hopelijk knapt ze snel op! Ik ga even snel de sperziebonen klaarmaken.. en dan Tim wakker maken, voeden, zelf eten en naar mijn zusje. Daar Tim op bed en dan naar nieuwe huisje van mam, vandaag grote verhuisdag!
Vlinder, wat jammer dat het niet altijd even gezellig was de afgelopen dagen. En wat sneu dat de kleine meid ziek was. Maar gelukkig ook nog genoeg leuke momenten gehad en leuke dingen gedaan!!!
Hi allemaal! Moet zo nog even foto's kijken... Avondje stappen was leuk maar biertjes vielen niet zo dus ik was n beetje dronken haha. Was net na twaalf uur al thuis dus dat scheelt... Annelynn was om half acht pas wakker dus heb nog zeven uur geslapen hihi. Peppers, was het bij jou ook leuk? Mmiiir ik wil wel een keertje op feetje passen hoor, breng haar maar hier Vlinder wat balen dat S ziek was en dat de sfeer niet zo was... Char, fijn dat het beter gaat! Is toch fijn dat je eindelijk weet wat er was en dat je dat nu dus op hebt kunnen lossen. Iets heel anders, met de aug mama's gaan we in juli een keertje meeten met alle mama's en kids. En toen dacht ik dat ik het eigenlijk ook wel heel leuk zou vinden om dat hier te organiseren, misschien ook met de aanstaande mama's er bij? Weet niet hoe jullie daar tegenover staan, maar lijkt mij echt leuk om een keertje af te spreken....? Dus bij deze gooi ik het maar in de groep
Mooooooie foto's mmmiiir! En Char, heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ik dacht dat ik dat al had gedaan maar blijkbaar niet... Ben benieuwd naar je foto's!
Dankjewel! En wat hebben jullie een mooi meisje zeg! Enne ik ben wel voor hoor voor een meeting altijd gezellig!
Ik vind meeting ook wel gezellig Thnx voor de reacties bij mijn fotos @josjo dan was je weer op tijd thuis...hihi. Fijn dat ze mama heeft laten uitslapen. Vanmorgen nergens last van? Hier was t vanmorgen 8 uur, heerlijk. Alleen vanaaf kwam ons meisje als een kacheltje uit bed en ja hoor 39 gr koorts. Meteen gevoeld in dr mondje maar voel echt nog niets. Wel knort ze wat. Pfff is ze net weer weekje opgeknapt van buikgriep zal toch niet het volgende virussen al op de stoep staan. Misschien doet een goede nachtrust wonderen. Ze was gelukkig wel gewoon vrolijk dus dat scheelt. Net wel even huilend wakker, even beneden geweest maar ligt nu weer lekker te slapen.
Goedemorgen....Het was hier kwart over 5. Normaal als ze zo vroeg komt dan geef ik een klein flesje met meer water dan voeding en dan gaat ze gelijk weer slapen maar vanmorgen dacht ze "Ja dag, ik wil spelen" Nu dus beneden en ze zit in de box te spelen. Straks om 8 uur krijgt ze gewoon haar ochtendfles. Ze komt sinds 2 weken ineens weer rond 5 uur en wil dan echt een flesje. Geen idee hoe het kan maar zal wel een periode zijn ofzo?? @Wennes, eh bah koorts Hopelijk zet het niet door want net opgeknapt van de buikgriep, misschien is het nog een nasleep ervan? @Char, ik stuur je even een vriendschapje Ik mag woensdag mijn fiets op gaan halen S kan nu ook lekker lang alleen zitten dus als het weer meezit gaan we volgende week een klein blokje fietsen
Wat leuk om al jullie complimenten te lezen bij de nieuwe foto's! Thanks... Vlinder: Fee is ook een paar ochtenden on 5 uur wakker geworden. Nu niet meer. Ik denk dat ze last had van die verkoudheid. Het is nog niet helemaal over, maar wel grotendeels. En ze slaapt nu ook weer door tot half 7. Jammer van de chago gezichten... Was dat echt vanwege je onrustige meisje 's nachts, of was er meer aan de hand...? Vannacht om drie uur effe alarm, lag ze overdwars "klem" in haar bedje, kleine draaikont... Heb haar weer recht gelegd en toen sliep ze verder.... (en ik ook!) Pfff Wennes, ik hoop dat ze niet weer ziek wordt! Hihi Josjo dronken geweest... Ook een kater gehad? (Pfff voor mij is dat heel lang geleden!). Peppers niet meer tegengekomen? Char: hoe gaat het nu met Levi? Nikita? Oh ik hoop zó dat Eelco helemaal opgeknapt is en dat Liesben geniet, dit weekend en haar zorgen van zich af kan zetten....! Meeten: kleine aarzeling, maar niet meteen een "nee".... In mijn zoektocht naar een papa / man dat voorafging aan mijn besluit om BAM te worden heb ik geleerd dat mensen die je online leert kennen, in het echt een beetje tegenvallen.... Maar wil eigenlijk niet zo'n nega kijk hebben daarop...
@ Vlinder,We zijn vriendjes hoor! Watvoor fiets heb je een mamafiets? Leuk straks met het lekkere weer! @ Mmiiir, Het gaat al een stuk beter met hem gelukkig! Nog wel af en toe last van krampjes maar al stukken minder! Hij slaapt ook weer veel beter vanochtend werd hij pas om 7.00 uur wakker en was vannacht ook niet wakker geweest! Jippie! Over de meeting,Snap wat je bedoeld hoor maar het kan twee kanten op of het valt erg tegen of heel erg mee en dat het dan super gezellig is...En als je al een keer een slechte ervaring ermee hebt gehad snap ik dat je aarzelt! Jou kleine meid is dus wel erg een draaikontje als je klem komt te zitten...Gelukkig konden jullie daarna weer lekker verder slapen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Eelco is en met Liesben natuurlijk...