mmmama's

Discussie in 'De mama's' gestart door zeehondje, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1961 Vlinder3, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    Goedemorgen, mijn meisje ligt nog heerlijk te slapen.
    Mijn man gaat vandaag met een vriend op stap en hij moest dus om 5 uur zijn bed uit en ik kon niet meer slapen....

@Josjo, tja ik moet volgens hun eerst mijn ontslagbrief hebben en die moet ik dan naar hun opsturen met daarbij een brief waarin ik moet vermelden waarom ik het er niet mee eens ben.
    Dan pas gaan ze kijken wat ze kunnen doen.

Zo dat is indd onbeschoft zeg, maar misschien is de mail niet aangekomen ofzo? En dan die kijkers die wel zijn geweest, wie weet zijn hun de nieuwe eigenaren :D

@hier, nog steeds flinke luieruitslag. Het doet zo'n pijn bij het verschonen bij haar, echt zielig. We hebben haar gisteren s'middags een uurtje en heel de avond lekker in de blote bips laten spelen, vandaag laat ik haar ook veel in de blote bips en hopelijk trekt het dan iets weg.
    Als het dinsdag nog niet minder is ga ik eventjes langs de ha hoor.
    Ik heb nog van die matjes uit mijn kraampakket dus die leg ik eronder, ze zit ook graag op de bank dus zijn die matjes best handig :D

Volgens weeronline.nl blijft het hier droog vandaag dus dan gaan we lekker een stukje fiesten:)

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Zeehondje veel plezier vandaag in de dierentuin! En wat extra dekens scoren voor vannacht dan maar?

Vlinder maar in de tussentijd krijg je toch geen salaris? Lijkt mij meer dan voldoende aanleiding om actie te onderemen vanuit jouw rechtsbijstand??

Annelynn heeft het zelf staan echt ontdekt. Alleen ze zet haar benen nog zo ver uit elkaar, dat snapt ze nog niet dat het zo veel zwaarder is hihi. En de 'mama' klinkt ook steeds minder als wawa of baba hahaha kleine meisjes worden groot...

3. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1963 mmiiiiir, 29 apr 2012
    Laatst bewerkt: 29 apr 2012
    Vlinder: hier is de luieruitslag over...

Ik heb ook geen schone handdoeken meer, hihi...
    Geen idee wat nou heeft bijgedragen aan de genezing: in blote billen liggen, dik sudocreme, maizena 's nachts, vaker verschonen of gewoon de tijd. Donderdag was het heel erg, echt rauw. Gisteren al bijna over, vandaag nog wat kleine rode plekjes.... Ik hoop dat het bij jouw meisje ook snel over is...!

Zeehondje: jullie vermaken je wel, zo te horen!

Jessie: ja, shoppen voor je beeb is echt leuk hè? Ik ga morgen weer los op de koninginnemarkt... Hebben de mama's van de iets oudere beebs nog tips qua speelgoed? Of de andere mama's Fee heeft nu vooral nog veel aan de babygym en een leuke rammelaar... Tja eigenlijk moet ik nu een jaar vooruit denken, hè? Ik heb er inmiddels een sport van gemaakt om zo veel mogelijk tweedehands te kopen. Goedkoper en ook nog eens duurzaam...!

Wil kijken voor:
    -fietstoeltje voorop
    -loopfietsje
    -activity center of ander oorzaak - gevolg speelgoed
    -boekjes om samen te lezen
    -speelgoed voor buiten, bijv. in de zandbak of zo
    -badje voor in de tuin
    -kleertjes voor het komende jaar
    -autostoeltje

Josjo: tja je hebt maar één goede koper nodig, hè? Nèt zoals je maar één topcryo nodig hebt, hihihi... En dan ook nog dat aanbod van die baan, tjongejonge voor jou is het echt op alle fronten spannend, zeg!

Peppers: goed verhaal zeg, van die uien...! En, ook al wat minder verkouden? Gebruik jij ook een neusspray? Ik heb dat wél gedaan toen Fee laatst zo verkouden was... vooral ook omdat de kans op oorontsteking dan ook veel groter is....

Voorstelling gisteren was leuk, hoewel de poezen als publiek totaal niet geschikt zijn hebben Fee en ik twee reprises gegeven. Gewoon omdat het leuk was...
    Fee vindt het op de grond steeds leuker en gymt wat af: terwijl ze op haar buik ligt armen en benen gesterkt de lucht in. Ik heb het geprobeerd na te doen: Pfew dat is echt wél zwaar zeg! En een goede training voor je rug...!

Josjo: staan, WOW! Echt knap, hoor, van Annelyn. Feetje staat echt nooit. Als ze op schoot is, zit ze wél heel graag op haar knietjes... En al bijna mama zeggen, ook al zo knap....
    Ik vind dat Fee al zo snel groot wordt dat ik het bijna niet kan bijhouden, maar als ik dan lees wat de oudere kindjes allemaal al kunnen (in een fietsstoel zitten, in de handen klappen, staan) dan kan ik weer bijna niet wachten.....!

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Goedemorgen mmiir en Feetje! Lekker geslapen? Knap acrobaatje dus, als ik Annelynn vanuit zitpositie de split zie maken om zo op haar buik te gaan liggen dan denk ik trouwens niet: dat zal ik eens even proberen :D

Tips qua speelgoed, ik wil nu graag een bak duplo, dat vindt ze sinds een paar weken op het kdv en bij oma fantastisch. Little people is ook leuk en verder probeer ik het wel wat meer in hout te houden, zeker de dingen die na haar bedtijd blijven staan in de woonkamer :)

Enne geniet nou nog maar dat feetje een beetje baby is, vind het echt super hoor, de ontwikkeling te zien maar mis soms het babietje in m'n armen wel:)

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wow wat goed zeg, al zo zelf staan :)
    Haha joh ze wilt gewoon haar beenspietjes trainen :D
    Nog ff en ze staat gewoon netjes met de voetjes naast elkaar.
    Stacey begint zich soms al aan mijn handen op te trekken, als ze op schoot zit en ik pak haar handjes en houd ze iets hoger dan trekt ze zichzelf recht. :)

Het gaan zitten is ook sterk hier. Als ze op haar rug ligt en je houd haar beentjes vast dan komt ze zo omhoog en dan zit ze, ook best zwaar als je dat na doet :D

@Mir, haha ik zie jullie helemaal voor me :D
    Echt zo leuk om te lezen hoe jullie altijd lekker saampies bezig zijn :)
    Qua speelgoed, niet echt tips. Hier zijn de rammelaars, rolbal (bal die zelf rolt en liedjes zingt), afstandsbediening en telefoon nog steeds favoriet :)

Ik weet niet welke maat Feetje nu heeft? Ik heb aardig wat kleertjes die voor mijn meisje te klein zijn en die ze misschien 1a2 keer gedragen heeft....dat is maat 62, 68 en ook 74.

Ik moet zeggen dat de uitslag vandaag al wat minder lijkt dus vanmiddag (na de poepbroek :D ) weer lekker in de blote bips :D
    Als ze ligt draait ze alle kanten op en ligt ze dus zo naast het matje haha maar ze speelt nu heel veel zittend dus dan blijft ze er mooi opzitten ;)

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zo grote poepbroek is geweest en nu zit gezellig naast me in de bank met de blote billen op een matje :D

7. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Feetje heeft maat 68, Vlinder. Maar qua kleertjes zit ik goed: ben geabonneerd op een "vriendinnen doorgeefsysteem" namelijk. Ik koop alleen af en toe kleertjes voor de leuk... ;)

Josjo: wel genieten, maar ook heel (leuk) nieuwsgierig naar de komende tijd...!
    Haha split zou ik ook niet zo snel uitproberen trouwens!
    Vlinder matjes moet ik onthouden voor de volgende keer luieruitslag (die hopelijk niet komt).

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    haha ok,nou goed toch ;)
    Hier geen vriendinnen met een ouder dochtertje, alleen maar jonger haha. Die krijgen dan kleertjes van mij, er zijn wel kleertjes waar ik gewoon nog geen afstand van kan doen dus die hou ik lekker bij :)

Ja ik zag de matjes ineens liggen en vond dat wel makkelijk ;)

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden,
    Gister een druk dagje gehad...maar wel gezellig...
    Dus vandaag even de tijd voor jullie...
    Dopen en vliegen stellen we toch maar even uit...denk dat we het nu November doen...dan zijn ze ruim een half jaar...kan ook nog best vind ik...Nu dus een lekkere rustige zomer...nou ja...manlief begint een nieuwe baan en we willen verhuizen...dus al best wel druk...en zag de doop eerlijk gezegd ook niet zitten hoor tussen deze 2 grote plannen door, maar manlief wilde erg graag...maar nu wachten we dus toch maar even..

Mmiiiir, ik wil ook naar buiten en de zon in...zon hebben we vandaag hier, maar het waait en is nog fris buiten...wat klinkt dat lief zeg die voorstelling van Feetje en jouw...zou ook graag in het publiek hebben gezeten...;)

Vlinder...lekker aan het cruisen dus op je nieuwe fiets...
    En als de tijden rot zijn van de nieuwe baan heb je groot gelijk dat je het niet doet...

Peppers, klopt ja van het speentje en vliegen...al eens meer gelezen...
    haha, wat grappig de buurt afstruinen voor een ui...volgens mij deden mijn ouders dat ook...een halve ui op een bordje naast het bed ofzoeits...

Jessie, idd. de bak met water en zeep goed schoon gekregen, alleen ging de geur er niet zo goed uit...dus maar even Febrèze gekocht...

Josjo...ja precies...zag het ook niet zitten 2 dagen auto...zeker niet omdat we van te voren niet uit kunnen probere hoe het gaat een langere reis...maar nu is dus alles eerst even op de lange baan...Spannend van de kijkers...en idd. onbeschoft dat mensen niet af bellen...is toch maar een kwestie van een minuutje...
    Wat leuk dat Annelynn kan staan...is redelijk snel, of niet?

Zeehondje....wat leuk de dierentuin...is het de eerste keer met Sophie??

Vlinder...tegen luieruitslag hielp hier dus heel erg goed de billencréme van Weleda en een poeder dat we in water hebben opeglost om de billetjes mee te wassen, als je wilt zoek ik even de naam uit...

Zo, het is nog rustig in de babykamer...en ga de brunch tafel maar eens dekken...mijn zusje komt op bezoek voor een paar dagen...ze woont in Londen dus het is de eerste keer dat ze Niki en Romi ziet...vanmiddag misschien nog even een ijsje eten bij de haven, en dan morgen lekker winkelen...hier is het dus geen koniginnedag...maar dinsdag is 1 Mei en iedereen lekker vrij...( behalve manlief die moet werken, maar met mijn zusje vinden we wel iets leuks om te doen...)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Meiden wat een heerlijk weertje was het vandaag zeg! Arnhem 20 graden :)

Nikita, verstandig, joh met een half jaar is vroeg zat toch?

Staan, weet niet of het vroeg is, maar vandaag was haar nichtje van twee maanden ouder ook op de verjaardag en die kan andere dingen, zoals in de handjes klappen, wel goed mama zeggen (als ik mama zeg, zegt Annelynn papa haha :p). Annelynn tijgert als een formule-1 coureur door de kamer en vandaag over het gras (bye bye lief mooi mexx jurkje ;)) dus tja..Ieder kind z'n eigen ritme hè...

Morgen lekker de stad in, biertje voor de laatste keer, althans, daar moet ik vanuit gaan hè... Zou leuk zijn :) dinsdagmiddag al vrij genomen. Tussen 10-12 word ik gebeld hoe laat ik in Utrecht moet zijn...

Trusten verder allemaal zo.

En hoe zou het met liesben zijn??

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, jij drinkt er geen op de koningin maar op een geslaagde TP ;) :D Veel plezier!!

Hier was het niet mooi gisteren, heel de dag miezer en s'avonds na het eten ging de zon schijnen, bah.
    Maarrrrrr vandaag....Heerlijk,zonnetje schijnt en vogeltjes fluiten.
    Stacey krijgt vandaag haar mooie vrolijke jurkje aan en we gaan natuurlijk lekker fietsen.
    De mannen zijn gaan paintballen vandaag dus ik ga straks bij een vriendin op de koffie :D
    Oja meiden, herinneren jullie het verhaal van die kleine die vanaf 1e maand aan de sonde voeding zit door het RS virus en nog virussen erbovenop?? Nou ze is eindelijk van de sonde af!! :) Ze is nu 6,5 maand.

Zo wij gaan ons even aankleden nu :)
    Ze was vanmorgen om kwart over 9 wakker haha. Maar is wel gisteren pas om 10 uur gaan slapen, ze was niet moe. Ze had haar middagslaapje te laat gedaan en dan is ze s'avonds niet moe haha, deugnietje.

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, en smaken de biertjes?? :D

Zo wat een heerlijk weertje he?
    Jullie zijn vast allemaal koningendag aan het vieren en lekker van het weer aan het genieten :)

Vanmorgen lekker een stukje gaan fietsen en een bakkie gedaan bij een vriendin, daar heeft ze lekker in het gras gespeeld.
    Daarna lekker flesje en slapie doen.
    Toen ze wakker was even in het bos gaan wandelen en naar de eendjes geweest en daarna lekker in de tuin gespeeld tot 10 minuten geleden.
    Nu lekker kletsen op de bank en wachten tot papa uitgedouchd is zodat we even kunnen kijken wat we gaan eten.
    Zal wel bestellen worden want heb lekker niks in huis en de winkels zijn dicht hier :D :D

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo meiden, iedereen van het mooie weer aan het genieten:cool: en op de queen aan het proosten? Heb net een leuk fotootje gepost op fb, hier nog meiden die willen fb-en? Stuur me dan een pbtje:)

Ik ben een klein beetje zenuwachtig voor morgen... Whaaaa zit nu aan een wiekse rosé 0% om alvast in de stemming te komen:D haha

Geniet er nog maar even van allemaal, wij gaan lekker BBQ-en :)

14. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ohw heerlijk bbq- en.
    Wat is het toch genieten met zon prachtig weer.
    Hier vandaag naar de Beekse bergen geweest, heerlijk gewandeld tussen de dieren door:)

Vlinder wat een weer om te fietsen hè, kan niet wachten totdat we dat ok mogen.

Dat word voorlopig voor het laatst drinken josjo...spannend
    Ga je bericht sturen ik heb ook facebook:)

Hihi lees nu dat je aan 0% alcohol zit. Idd om alvast te wennen;)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

___(\____ Haaaaai meiden :)

Ik leef nog hoor! Maar ja, vakantie gehad en druk enzo..Je kent het wel. Morgen begint het werkende leven weer. Helaas!
    Vakantie was super. Heerlijk even bijgetankt.
    Ik heb inmiddels de verwijsbrief voor de psycholoog in huis, ik ga van de week een afspraak maken. Verder gaat alles goed hier. Ik heb weinig tot niets teruggelezen, sorry! En nu ga ik even een speen terugstoppen...mannetje vond het veeeeels te gezellig en wil niet slapen.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Deze wil ik jullie niet onthouden...dikke pret in de wandelwagen tijdens Koninginnedag :D

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Whaaa liesben, wat een heeeeerlijke foto!! Ge-wel-dig! :D

Heb jullie toegevoeg op fb, behalve wennes, jij hebt teveel naamgenootjes hihi, geloof wel meer dan 15! :):D

Nu lekker aan een bakkie, mocht de poging slagen dan weet ik dat ik dat voorlopig ook vieieies vindt haha :D

18. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom morgen even uitgebreid reageren maar voor nu vast heel veel succes voor morgen Josjo!!!!!

19. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wat een toepasselijke pet liesben...hihi. Zo te zien heeft Eelco een gezellige queensday gehad:)

Josjo jij hebt 2 naamgenootjes dus je hebt mailtje terug gehad;)

Wie nog meer fb????

Hoe laat morgen naar zh josjo? Heel erg veel succes.

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ik word tussen 10-12 gebeld of en hoe laat.. Spannend!

Enne, niks daarover op fb he? Verder weet niemand het nog namelijk :)

Deel Deze Pagina