Mijn ovutesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lovecouple, Sep 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden,

Check even mijn testen. Ik ben wel te vroeg begonnen maar dat komt omdat ik nog niet echt weet wat mijn cyclussen zijn aangezien ik nu pas 1 keer na het stoppen met de pil ongesteld ben geworden.
    En de eerste ronde had ik een cyclus van 29.

Zal mijn ei er aan komen of ??? Heb mijn ei nog nooit gevoeld dus heb een beetje hulp van jullie nodig.

2. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Zal jullie er meteen een verhaaltje bij vertellen.
    Weet niet of jullie gelovig zijn, maar ik geloof wel in "sommige " dingen.
    Hier me verhaaltje.

Toen ik zwanger wilde worden van ons 1e kindje, gebruikte ik ook ovutesten. Ik teste er wel 5 per dag maar niet op de manier hoe ik ze nu test. Toen deed ik maar wat en nu weet ik dat je van te voren 2 uur niks mag drinken, geen ochtend urine e.d.

Nu zijn we dus beland in de 2e ronde. Wij hebben samen afgesproken dat we zowieso om de dag OF sex hebben, Of mochten we er die dag even geen zin in hebben, dan doet mijn vriend wel zijn behoefte in de douche. Dit omdat ik heb gelezen dat als een man om de dag klaar komt, hij het beste zaad produceert.

Ook blijf ik nu even liggen na de sex met mijn benen omhoog.

En ik hou de ovu testen bij.

Nou zat ik van de week te denken in me zelf van, ja mischien als we nu gewoon even ervoor gaan, om de dag sex hebben of klaar komen, even blijven liggen na de sex, en de testen in de gaten houden, mischien is het dan wel raak deze ronde.

Toen vond ik opeens een witte veer.. Voor mij bekent dit een bevestiging van iets. (ben paranormaal, maar sta er niet voor open, ik hou me gesloten, maar mijn moeder is het wel 100% en voor mij komt dit op latere leeftijd)
    Ook een witte duif is voor mij een teken van bevestiging of van iemand die zich wil laten zien. (opa of oma)

Even later vond ik weer een witte veer, En daarna kwam ik buiten en liep er een witte duif voor mijn deur. Ik vond dit zoo apart.

Ik klamp me er niet aan vast want ik weet wat voor gevoel de teleurstellinge geven.

Nu ben ik Vorige week dinsdag tot vrijdags ongesteld geweest, zaterdag was het nog heel licht, meerendeels weg.
    Ik heb toen zondag avond sex gehad met mijn vriend, wel onder de douche en niet in mijn klaargekomen, en maandag ochtend weer en toen wel zoals het hoort. Ook blijven liggen.

Dus vanavond gaan we weer klussen.

Maar ik heb vandaag gewoon een apart gevoel. Beetje zenuwachtig in me lichaam en last van me rug, en ik moet best wel vaak plassen ook al drink ik niet echt veel, en ben savonds echt dood moe. Als ik ga liggen ben ik ook meestal vertrokken.

Ik heb een beetje een raar gevoel. ik weet het niet. Ik wil niet zeggen van oh ik ben zwanger want ik vind het zelf wel snel al in de 2e ronde terwijl ik van ons 1e kindje 1 jaar bezig ben geweest. Dat werd een MK en 2 maanden later kreeg ik me dochtertje. Ik moet wel zeggen dat ik met me 1e kindje HEEEELL erg bezig was. Echt met me gedachten zat ik de hele dag bij zwanger worden enzo dat was echt te erg.

Nu heb ik dat niet zo erg. Ben er natuurlijk wel mee bezig, gewoon opletten wanneer we sex hebben en die testen bij houden maar ben verder nu ook druk met me dochtertje dus denk er niet 24 uur per dag aan.

En me ovu testen vind ik ook al best wel snel donker van kleur. Heb er nog geen 1 gehad die wit was.

wat denken jullie ervan

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
  4. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

Sep 27, 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik denk dat je testen nog wel donkerder kunnen worden. Gewoon doortesten en doorklussen;)

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Ja volgens de calculator zou ik 2 okt een beetje vruchtbaar zijn, 3 okt iets meer, en 4 okt het vruchtbaarst. Ben eerder begonnen met testen omdat ik nog niet precies weet hoe me cyclussen zijn. Maar bij alle testen zie je meteen al een streep, dus ik blijf idd doortesten ;) en vooral om de dag klussen :D

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad, doorklussen en doortesten. Want ook al zie je een tweede streep, ze zijn zeker nog niet positief!

Sommige vrouwen hebben hun hele cyclus door LH in hun urine. Daardoor krijgen ze de hele cyclus een tweede streepje op een ovulatietest.

Maar wil een ovulatietest positief zijn, dan moet het teststreepje even donker of donkerder zijn dan de controlestreep.

Succes en ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn voor je.

Share This Page