Hi,' Plaats dit onderwerp even op twee plaatsen (als dat mag, hope so!). We zijn voor onze vakantie in September op zoek naar een leuke kindvriendelijke accomodatie in Menorca. Zit al dagen internet af te struinen maar kom HET de hele tijd net niet tegen. Oh ja, kindjes zijn nu 3 en 1 dus dan paar maandjes ouder. We willen eigenlijk (en misschien zijn het wel teveel eisen.. ) *kindvriendelijk *leuk peuter/babyzwembad *liefste ook dichtbij het strand of centrum *3 kamerappartement of bungalow (liever nog bungalow want ben erg gevoelig voor geluid en kan me nu al druk gaan maken over het 'lawaai' in een appartment. Als het een appartement is dus niet (erg) gehorig *halfpension of all inclusive *budget max 2000 euro (liefst nog iets goedkoper) Hoor jullie tips/suggesties graag!
Wij gaan dit jaar voor de 3de keer naar Menorca! Echt geweldig met kleine kids. Onze kids hebben dezelfde leeftijd als bij jou. Voorgaande jaren gingen we naar Tamariscos in Cala n Bosch maar die is helaas niet meer op de nl markt ( alleen scandinavie zoals ik begreep) we gaan nu naar Aldea. Deze ligt tegenover Tamariscos. Aan het strand en een paar minuten van het centrum. We wilden dit jaar ook een 3 k appartement maar is zowiezo moeilijk te verkrijgen en erg duur! We zitten al aan bouwvak dus zijn nu al een hoop geld kwijt voor 12 dagen. Een goedkoop appartement is Roc lago en is er ook in 3 kamer ( goedkoper als nu 2 kamer) ligt in haven met zwembad op dak maar wij willen daar liever niet zitten. Maar zal echt niet verkeerd zijn. De app waar wij zitten loop je via paadje in 1 min aar strand dus zo op en neer en effe wat halen. T is toch maar voor even steeds. Ben benieuwd wat t gaat worden
Zie nu je onderschrift dat je all in of hp wilt. Wij gaan liefst alleen logies. Je kunt daar goed met kids uiteten en erg leuk. Ook niet duur! Speciale kindermenu kaarten en overal zijn kids dus je zit echt geen uren aan tafel.
Verplaatst naar vakantie. Heb overigens je andere topic gesloten. Er is maar 1 topic per onderwerp toegestaan. Groet, Babii
Vorig jaar zijn we naar tamariscos geweest, niet doen. Wij hadden heel veel last van lawaai, het is er erg gehorig. De bedden worden net tijdens het middagslaapje van je kind verschoond en dat maakte me toch een potje herrie! Nee, ik vond het echt een tegenvaller. Overigens vond ik Cala 'bosch ook tegenvallen hoor...er is weinig te beleven. Wel veel restaurantjes, maar geen één lekker aan het water, allemaal in de (ongezellige) haven...en kindvriendelijk? Mwah... Ik had er meer van verwacht, zowel van Menorca als van het appartement. Misschien een ander eiland?
Royal Son bou.......plaatsje zelf is niet zo heel veel te doen, maar als je een keer een auto huurt kan je het eiland rond. Echt top accomodatie maar daar betaal je dan ook wel voor.
Ah, grappig! Ik stuur TS net een mailtje dat wij daar in sept naar toe gaan. Alleen maar goede recensies op zoover. Ik ben benieuwd!