Voor voor 5- deurs auto rijd jij?? Past er een kinderwagen in de kofferbak (onderstel + buggyinzet). Mijn uitlaat is kapot en zit er nu sterk over te denken om een nieuwe 2e hands auto te kopen. (deze mag max. 2500 euro kosten.
Ik lees even met je mee, ben op dit moment ook aan het kijken naar een nieuwe auto in dezelfde prijsklasse.
Ik rijd in een heeeeeeeeerlijke renault espace met 7 zitplaatsen, mijn kinderwagen past er in zijn geheel in, + 2 honden. I Love him! Hij was overigens 2100 euro, en is uit het jaar 2000.
Een Renault Mégane Scenic. Hij is heel ruim, kinderwagen past er met gemak in. Achterin zijn 3 volwaardige zitplaatsen waar ook volwassenen fatsoenlijk kunnen zitten zonder dat ze hun benen in hun nek hoeven te leggen Ik weet even niet meer uit welk jaar, wel wat ouder. Hij kostte rond de 2500 euro. Oh en hij rijdt ook prima
Volkswagen Golf 4.. Kinderwagen past er prima in.. Best ruime kofferbak! Sowieso vind ik het voor een niet zo'n grote auto wel ruim. Maar alleen beetje buiten je budget. Wij hebben 'm in maart 2009 gekocht voor 6500 euro. In hele goede staat, nog origineel en niet gek veel km'ers.
Dames, alvast bedankt voor alle reacties!! Weet iemand of dat een bugaboo cameleon in de kofferbak van een daewoo matiz past.. (evt. alleen het onderstel?)
Hier ook een Renault Megane Scenic. Is nu 8jaar oud. Rijd heerlijk. Echt heel veel ruimte, en een HELEBOEL vakjes overal voor speelgoed,spullen etc.
Ik heb een opel Zafira daar past als je de achterste banken niet uitklapt met gemak een kinderwagen in en boodschappen en de spullen die je in de stad hebt gehaald. En hij zal er best wel zijn voor 2500 maar dan is hij niet uit 2005 ofzo.
ik heb zelf een fiat marea weekend die was 4 jaar trug 5000 en zijn er nu vast ook wle goedkoper de kofferbak is goed ruim onze grote wagen past er perfect in. nnu is die van ons wel kleiner geworden want hebben meteen een gasinsalatie er ingebouwt toen we hem kochten. we hebben nu ook nog een auto voor manlief das een kia c`eed sw van vorig jaar maar die is denk ii boven je budget maar das echt een ruime auto hoor. we zijn er mee naar disney geweest en dus veel spullen mee waaronder 2 wagen en campingbedje maar je kon niet zien dat we op vakantie waren want de hoedeplank zeg maar die kon nog gewoon dicht. matiz heb ik ook eens voor gekeken maar die zijn klein hoor.
Ik heb een Citroen Saxo 5 deurs uit 2000. Heb 'm in 2006 gekocht voor 3250 dacht ik. Dus moet nu kunnen voor zo'n 2500 euro . Wij hebben een Quinny Speedi, onderstel en bak passen achterin (hoedenplank er dan wel af). Bij de Quinny zit de wandelwageninzet aan de wagen vast en dat past dus ook. Mijn vriend heeft een Ford Focus station en daar past van alles met gemak in, maar is een beetje boven je budget.
hier een VW Touran.. Passen 2 kinderwagens in als het moet.. Denk alleen iets buiten het budget.. Geloof dat we zo'n 3500 euro hebben beetaald (tweedehands)
Een vw touran voor 3500 euro Dat is weinig geld of hebben jullie andere auto's ingeruild? Ik zat pas te kijken voor een vw touran maar de meeste zijn allemaal boven de 10.000 euro.
ik rijd bewust een kleine auto, een nieuwe peugeot 107 XS 5 deurs van 2010... erg zuinig, geen belasting en rijd met een volle tank zo'n 700 km... de kofferbak (als je het nog zo mag noemen) is enorm klein en er past nog geen doos in... de buggy past er met moeite in over dwars.... maar daarintegen is de auto zelf met de zitplaatsen weer erg ruim... om volwassenen achterin te zetten moet je korte benen hebben anders zit je klem ik heb 2 autostoeltjes achterin staan waar dus alleen mijn dochters zitten dus het is voor ons een perfect autootje!!! rijd heerlijk! heb hem gekocht zodat ik er boodschappen mee kan doen en mijn dochter naar school kan brengen met dit koude weer... dus meer een voor dr bij auto.... mijn man rijd al járen een volvo 940 automaat op gas/benzine als je daar lange afstanden mee rijd is ie wel goedkoop... als deze kapot gaat wat er dus aan zit te komen wil hij een nieuwe volvo v40? weet t niet zeker meer wat voor 1....
Wij rijden een fiat panda.Alles past erin.Toen de tweelingkinderwagen mee moest ging dat ook prima.Een auto hoeft niet heel groot te zijn om veel ruimte te hebben.
Rijden hier in een Seat Toledo V5 en een VW Golf Variant Station....beide auto's liggen wat boven jou budget denk ik.