Goedemorgen, In november en begin januari helaas een miskraam gehad. Gisteravond hebben we besloten om het nog een keer te proberen. Deze maand even aankijken wat mijn lichaam doet en vanaf volgende maand weer proberen. Zojuist een ovulatietest gedaan, vraag me niet waarom. Misschien zijn het de kriebels om weer bezig te zijn met zwanger worden, en die is gewoon hartstikke positief! En nu twijfel ik.. Gaan we er voor of is het beter om een maand te wachten? Wat zouden jullie doen? Liefs
Het rechterlijntje is dus de controle streep toch of niet? Want dan is hij namelijk positief. Gewoon ervoor gaan hoor. Kan prima!
Ik zou ook zeggen: volg je gevoel. Als je je klaar voelt, doen. Je zwangerschapstest was inderdaad bijna wit - maar je zou nog kunnen overwegen om er nu nog eentje te doen. Dat om te zien dat hij ECHT wit is, mocht je dan over 2 weken een tuurstreepje hebben, ga je niet twijfelen. Alle succés!!
Vind ik geen goed idee. Poolvos weet waarschijnlijk niet dat een zwangerschapstest ook op een ovulatie kan reageren middels een licht streepje! Vooral Kruidvattesten zijn hier goed in. Sterker nog, lid Jane had zelfs een CB Digitaal 1-2 weken welke 100% op haar eisprong reageerde! Dus allicht zal er nu een licht streepje op een zwangerschapstest kunnen verschijnen welke niet op HCG reageert, maar op je eisprong. ..... Zou er van uitgaan dat dit inderdaad je LH-PIEK is. En dan is het aan jullie of jullie er gebruik van willen maken of niet.....
Als je een positieve test hebt als deze mag je eevanuitgaan dat je hcg zo goed als uit je lichaam is anders heb je geen eisprong! Als je er klaar voor bent dan voor gaan . Wat een mooie test!! Succes!
ik zou zeggen ga ervoor. Je bent extra vruchtbaar na een miskraam dus ik zou de kans zeker pakken. Ik heb in april een miskraam gehad en in mei was ik weer zwanger en nu ondertussen alweer 40 weken ver.