Er werd net gebeld en ik kreeg een plat pakket waar ik voor moest tekenen... En wat zat er in een schoudertas van moeders voor moeders?? Heeft iemand dit weleens gehad?
Toevallig heeft Mariska van dit forum er ook 1 ontvangen! Helaas hadden ze ze nog niet toen ik meedeed...haha
klopt. dat is vanaf december iedere deelneemster krijgt een ketting of een armband en als dank als je een langere periode hebt mee gedaan krijg je nog een tas. aangezien er een achterstand was met de productie hebben ze dit nu pas gedaan omdat ze bij de laatste afhaald nog geen tassen hadden.
Ik heb tot december meegedaan.. Het is wel een leuke tas maar hij stinkt echt giga naar plastic Wel grappig dat ze dat doen ben benieuwd of meer mensen hem gaan ontvangen
waarschijnlijk iedereen die langer als 8 weken heeft mee gedaan. ben wel benieuwd naar de tas eigenlijk moet een leuk ding zijn wat ze mij vertelde
heb m ook ontvangen.. Stinkt enorm hahaha VInd het wel super dat ze iedereen zo bedanken! Ik moest nog een tas hebben voor mn knipspullen kan ik meteen reclame maken!
ik heb 'm nog niet....doe toch al vanaf week 5,5 mee met MVM ik wacht dus geduldig af....want gelukkig heb ik nog niet zoveel tassen
ik was eigenlijk wel voort helemaal klaar met dat gepis in een kannetje heb veel last van mn bekken en niet altijd zin om zo omhandig te gaan hangen om in dat ding te pissen maar bedacht me vanmorgen dat ik nog maar 2 keer een krat buiten hoef te zetten....dus ik bijt ( en zeik ) nog even door
Hier ook net de tas gekregen! Ze had er ook niks van gezegd tegen mij dus een erg leuke verrassing! Ik vind hem naar dat plastic van nieuwe zwembadopblaasdingen ruiken ruikt lekker...
Ik ga eens onderzoeken of hij geschikt is als toekomstige luiertas hihi. Was ook blij verrast want had de tas niet verwacht!
Jaaaaa Elmooo hier ben ik. Ik heb hem ook gisteren gekregen, van een heel chagerijnige chauffeur haha Hij stinkt idd aardig, maar zie me er zelf nog niet mee lopen.
Hier vanmorgen ook de tas gekregen. Of eigenlijk nog niet echt gekregen. Gister zijn ze langs geweest maar aangezien ik gewoon werk was ik dus niet thuis. Er lag een briefje in de bus dat ik moest bellen voor een afspraak. Ik dus netjes gedaan en afgesproken dat ze vanmorgen tussen 9 en 11 zouden komen. Ging vanmorgen nadat ik om half zes eindelijk in slaap was gevallen om half 8!!!!! de bel om het pakje af te leveren. Zijn ze helemaal gek geworden zo vroeg?! Ik heb dus ook niet open gedaan en nog niks ontvangen.
Ik heb net ook de tas gekregen en hij ruikt..... flink zeg maar (nieuwe plastic lucht), dus maar even luchten . Ik had eigenlijk niets meer verwacht van Moeders voor Moeders, dus toch wel een leuke verrassing. Ik denk dat de tas goed van pas kan komen.
Eerder kwamen ze toch persoonlijk langs en kreeg je direct een kado? Hier kreeg ik toen een groot dik boek, maar kon ook nog uit een dvd kiezen.