mn 3e 2ling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door motormuisje, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    zijn we dan paar maanden verder, drukker en veel dikker hahaha.

ik kreeg een mailtje dat mensen benieuwd waren hoe het was met me. nou bij deze ik voel me prima. geniet met volle teugen samen met mn andere kindjes en mn mannetje en natuurlijk mn mega toeter.

ik heb wel ff in de put gezeten, over hoe ik het allemaal rond ging krijgen met 7 kids en een man ver van huis maar mn nichtje is mn reddende engel die is als au pair bij me in huis en blijft nog minimaal een jaar! heerlijk! ik krijg nu lichamelijke klachtjes. last van mn rug (ook niet gek met 28kg extra) last van mn enkels (ik zie ze niet meer hahaha)

maar ik ben nog lekker aan het werk wel rustig aan, maar wel lekker bezig. en thuis is het ook een heerlijke bende.
    meiden gaan staan en de ene gaat links en de ander rechts. mannetje komt eind volgende week voor 4 maanden thuis. zooooooooooooo heerlijk
    kan hij thuis orde houden.

de oudste vind het nu helemaal prachtig hij krijgt dan wel weer 2 zusjes maar iedereen moet weten dat ie weer grote broer wordt en dat mama 2 baby's in de buik heeft. het huis is nu helemaal baby klaar aan de ene kant zijn ze nu heel erg welkom maar laat nog maar een weekje of 3 a 4 zitten.

ben net lekker naar het zwembad geweest met ezra ff een ezra-mama uurtje,dan voel ik die 28 kg niet. ik rol lekker mn bedje in morgen weer dagje werken

liefs tat

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :confused: :confused: gefeliciteerd met je zwangerschap dat moet volgens mij een schok geweest zijn
    3de 2ling bij jullie pfff moest er echt niet aan denken om al 2 2lingen te hebben maar goed de natuur heeft bij jullie anders beslis het is een geschenk uit de hemel geniet ervan.
    :) :) :)

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    whaa! dat ga je niet menen, 3 tweelingen?! wat cool!

pff jeetje zeg, wat heftig (vind ik danhaha)

maar super dat het goed gaat met jou en de babies, mag ik vargen of dit komt door medicijnen of ben je van nature zo vruchtbaar?

4. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    Ik heb pas iets in de krant gelezen over een vrouw in Belgie met 3 keer een tweeling. Dat ben niet toevallig jij?!
    Bizar maar geweldig :)

5. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Hoi, heb vaak aan je gedacht de laatste maanden. Dacht eerlijk gezegd dat iets misgegaan was. Verwacht natuurlijk niet dat je regelmatig op de tweelingforum komt - je hebt het echt wel druk genoeg. Fijn om te weten dat het goed met je gaat.

De fotos zijn prachtig, leuk om te zien.

6. bouchere

bouchere Niet meer actief

Wauw........wel druk in huis misschien met 3 tweelingen.
    maar wat zijn jullie rijk ,met dat geluk!
    succes met de laatste loodjes meis.
    en geniet lekker van je mannetje als hij straks lekker 4 maanden thuis is.

groetjes

diana

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik vroeg me al een tijdje af hoe het ging. Ik kan me je topic nog herinneren dat de schrik er flink inzat :)

Wat fijn dat het goed gaat! Succes nog met de laatste loodjes!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    waaauw wat apart zeg en je bent nog maar4 27 en dan al 7 kids pfffffffffff petje af voor jou, :thumup:

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jij daar, ik weet het nog heel goed dat je in begin van de zwangerschap hier kwam plaatsen hoe je moest redden en bang was, maar nu is alles opgelost, 7 kids en slanke jonge moeder daar mag je zeer trots op zijn!

Zo te lezen gaat het nog goed? Ik ben blij voor je!

10. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    @Motormuisje: wat geweldig om van je te horen! Ik heb de afgelopen tijd regelmatig aan je gedacht, was heel benieuwd hoe het nu met je was! Blij te horen dat jullie van de schrik bekomen zijn, blij te horen dat je een nichtje hebt wat kan helpen en nog blijer te horen dat je mannetje binnenkort vier maanden thuis is! Je verhaal had enorm indruk op me gemaakt, hihi, en ik moet nog beginnen aan de eerste tweeling ;)! Mag ik je af en toe mailen als ik denk dat ik het druk heb ;)! Kun jij relativeren :)! HAHAHAHA!

Ik wens jullie enorm veel plezier samen, sterkte, kracht en geluk! Zet hem op, je bent mijn grote voorbeeld ;)!

11. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Motormuis,

Wat leuk dat je nog even een bericht post, heb idd ook wel eens gedacht hoe het nu met je zou zijn. Wat heerlijk dat je je zo goed voelt en dat je nichtje over is gekomen om je een heel jaar te ondersteunen!

En wat een mooie foto's van al je kddies. Heb je nu 1 jongen/meisje tweeling en 1 meisjes tweeling? en ne weer twee meiden erbij, super hoor!

Geniet ervan,
    Groet Snoozie

12. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    nee ik ben niet belgisch en heb ook niet in de krant gestaan..

en het is ook allemaal puur natuur, mannetje is scherpschutter

hebben en paar maanden in san diego gezeten was ik iets dichter bij mn mannetje en familie daar, heb echt een flinke dip gehad vandaar dat ik ook een tijd niet op het forum ben geweest en met al mn kleintjes heb ik er ook niet echt tijd voor gehad.maar ben uit de put en zie het helemaal zitten, zit heerlijk op mn roze wolk..

ik ga lekker dagje werken en houd jullie op de hoogte

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jemig he, en dan ben je ook nog eens zo slank na 3 zwangerschappen :p Echt bizar hoor 3 tweelingen! Zal wel een gezellige boel zijn bij jullie thuis ;) Veel succes met de laatste loodjes!

14. motormuisje

motormuisje Actief lid

8 aug 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    @ licrys

mail maar hoor hahaha. iedereen riep dat ik zwanger was van mn eerste 2ling oooh je gaat het druk krijgen. maar alles gaat vanzelf ik kan in record tempo luiers verschonen en flesjes geven (cosi's op de grond zelf op de bank flessen erin en drinken maar jongens!) hahaha

ik heb 1 zoon van 7 een 1 eiige 2ling 2 jongens en dan een 2eiige 2ling meiden en dit is weer een 1 eiige maar dan meiden

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    WOwww :) wel druk maar prachtig echt super joh :)

16. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    jij krijgt ze per paar :) lijk me super leuk maar wel mega zwaar veel succes met de laatste loodjes en geniet lekker van je kindjes

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wauw en jeetje zeg... 3de 2ling en nog zo jong.... 7 kinderen intotaal zo. Wil je een groot gezin?
    Ik wil er 5 maar mijn man wil er maar 2....

Gefeliciteerd trouwens en succes met de bavalling die er snel aan zit te komen..

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wow voor de 3e keer een tweeling wat super bijzonder! Is dat al weleens eerder voorgekomen in NL?

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    mijn moeder zei dat het bijgeloof was in turkije dat als je 3 tweelingen hebt gekregen dat je dan rechtstreeks naar de hemel gaat. (niet dat je dood gaat ofzo) Maar bij ons is het geloof dat iedereen naar de hemel gaat maar niet voordat je voor je zonden die je hebt gemaakt eerst verbrand in de hel. Daarna gaat iedereen naar de hemel. Maar een vrouw die drie tweelingen heeft gekregen die gaat gewoon rechtstreeks naar de hemel. Dusssss. Heb jij geluk!

Heel veel geluk met je kindjes en succes met de bevalling.

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    geweldig ! en dan je lijf, whaa om stikjaloers op te zijn, hoe die je dat?! ;)

Ik heb bij tweelingen van die horrorbeelden at je lijf helemaal naar de haien i, 1tje is al heftig, maar 2 in je buik, fantastisch om te zie dat het ook anders kan, zo wil ik er ook wel 2 haha ;)

Deel Deze Pagina