mijn schoonmama heeft ook 2 keer een 2ling gehad, ik vind dat heel bijzonder. mijn man is 1 van de 2ling
Hey wat leuk om te horen dat het goed met je gaat en heel fijn dat je nichtje toch is overgekomen. Veel sterkte nog met de laatste loodjes straks!
Hej die motormuisje Fijn dat je ondanks je dipje toch weer op n roze wolk zit. Heb bewondering voor je hoor...zeker nu in de vakantie nu ik die 2 drukte makers van mij thuis heb en met n dikke buik loop
ik kan niet geloven dat je zo'n prachtig figuur heb na die tweelingen! ongelooflijk! je hele verhaal is ongelooflijk!
Goh, wat leuk om weer even wat van je te lezen. Meid, ik heb alle bewondering voor je. Straks 7 kindertjes. Het is niet zo heel gek dat je even in de put hebt gezeten, maar fijn dat je het weer helemaal ziet zitten en dat je zo'n goede hulp hebt aan je nichtje. En dan je mannetje dadelijk ook voor 4 maanden thuis. Heerlijk. Geniet nog even van die roze wolk de laatste weken, een voorspoedige bevalling en een fijne kraamtijd straks! We zullen het tegen die tijd wel horen als de kleintjes er zijn.
Mooi dat het goed gaat! Ik zei laatst nog tegen iemand dat hier iemand was die voor de derde keer een 2ling kreeg,jij dus! Dat vergeet je niet zo snel!
WOW wat super zegt Ongelovelijk 3keer een 2ling wat een wonder en dat jij dat mag krijgen super joh ik wens je heel veel geluk en gezondheid en natuurlijk voor je kids
Goed te horen dat het nu goed met je gaat! En wát een prachtige kids heb je al, deze twee zullen wederom beauty's zijn!
je wordt vanzelf slank als je achter 5 kids moet aan rennen hahaha das wel een voordeel. en daarnaast trainde ik ook nog veel. nu ff niet de trap op lopen is al een hele opgave maar ezra helpt gelukkig die voelt zich echt een grote broer en natuurlijk mn nichtje das echt een engel die neemt me zoveel uit handen en de kids zijn zo gek op haar, en andersom! ik lig nu uitgeteld op de bank, ik kwam thuis van mn werk en was echt een bende in huis. mn zusje is voor een week hier in huis weekje vakantie in nl.en ezra had er een knutseldag van gemaakt overal tekeningen en knutselwerkjes voor de baby's zei hij heel lief met andere woorden dan vind mama het wel goed. maar ff puinruimen met z'n allen en alles op bed en ik heb weer rust. nou ja rust staat dagje pretpark op het programma. jeeeej zie er zo tegen op heb al een week nachtmerrie's dat ik daar sta en mn vliezen breken, heb het al vaker op gekke plaatsen mee gemaakt hahaha laatste keer stond ik in de praxis hahaha nog ff snel een lamp halen. maar ik voel nog niks behalve dat ze nu lekker aan het ruzie maken zijn in mn buik... zo ff lekker douchen en het uur van de waarheid DE WEEGSCHAAL.. ik mis mn badje zo, kom er met geen mogelijkheid meer uit dan maar de douche en lekker mn bedje in nachtmerrie tegemoed hahaha
Hey die Motormuis. Oh, dus je bent inmiddels alweer bijna aan het eind (tweelingen komen meestal eerder, toch?) Fijn dat je het weer helemaal ziet zitten, ik weet nog dat je hier net je berichtje opende dat je alweer zwanger was van een tweeling. Heerlijk dat je man straks een poosje thuis is. Wel oppassen he, anders zit je volgend jaar met de vierde tweeling, hihihi. Groetjes, Janet
@janet er gaat een dubbel knoop in 1 met een strikje erop! 7 is de max hahaha en bij mn andere 2lingen zat ik keurig op 38 en ruim 39 weken dus laat nog maar ff zitten!
Motormuisje: in 1 woord RESPECT! Ik begrijp dat je man er ook vaak niet is en je ook nog werkt EN traint? Hoeveel kan een mens hebben? Altijd al een energiek persoontje geweest zeker? R-E-S-P-E-C-T
het lijkt me zo leuk om meerdere tweelingen te krijgen.Als wij ooit nog voor een 3e gaan dan hoop ik dat het er twee zullen zijn. Was je niet door de pil heen zwanger geworden of haal ik nu verhalen door elkaar.Lijkt me dan wel een schok. succes met de laatste lootjes Groetjes Jo