Motormuisje, Wat ben jij een optimist zeg! maar ook een teken dat de angst voor het onbekende vaak erger is dan de realiteit. Jullie hebben het wel geod geregeld dat er de hele dag door hulp in huis is. En dan nog wel een nichtje. Echt super zeg! Ik hoop dat die twee daar nu in je buik ook makkelijke meissies zullen blijken. Veel succes de laatste (letterlijk en figuurlijk) zware weken!
zo optimistisch ben ik niet hoor, het regelt zichzelf allemaal. ik kan wel in een hoekje zielig gaan huilen maar daar heeft niemand wat ook aan. en voor iedereen die denkt dat ik het zwaar heb, nog niet! straks als die kleintjes er zijn dan begint de hectiek pas dan bestaan mn dagen uit flesjes en poepluiers! maar nu heb ik het niet zwaarder dan iedere andere moeder. en weet uit ervaring dat iemand met een gehandicapt kindje het zwaarder heeft dan mij! we zijn met z'n allen een goed ge-oliede machine. iedereen helpt elkaar en wacht op z'n beurt. maar zal aan de ene kant blij zijn als het erop zit en de meiden er lekker zijn. het wordt me iets te zwaar ik ben al ruim anderhalf keer mezelf en het einde is nog niet in zicht ben ik bang wat de kg's betreft. maar dat is over een aantal maandjes ook weer over hoop ik! ik hobbel nu al achter de meiden aan die gaan beginnen te staan. en als ze zijn zoals de jongens dan kan ik mn sportschoenen uit de kast gaan halen hahahaha