Heb ik het nu zo mis of.. verdwijnen sommige topics gewoon. Ik dacht dat je berichten die je hier geplaatst hebt niet kunt verwijderen. Ik had vandaag in een bepaald topic wat geplaats, iemand wilde heel veel geld uitgeven voor een jas (250euro) terwijl uit een ander topic van haar bleek dat ze ging scheiden en bijstand ging aanvragen.. Ik heb daar op gereageerd, en na mij nog behoorlijk wat mensen, en niet alle reacties waren even leuk had ik het idee. Nu wou ik even kijken wat er ts zelf nog gereageerd had, maar ik kan het nergens meer vinden. Beide topics niet.. Ligt dit nu aan mij, of kan je alles maar zo weer verwijderen als het je te heet onder de voeten wordt
Zocht heb ook al.. Maar deze zal ook snel geloten worden denk.. Was vorige keer ook zo toen iemand vroeg waar een bepaald topic was gebleven
Vind het erg raar, je weet dat als je hier iets plaats, wat eigenlijk niet samengaat met een ander topic dat je opent, dat je commentaar kunt verwachten toch
Het beheer is vrij om topics te verwijderen. Als een topic uit de hand loopt, wordt deze gesloten en soms verwijderd. Je kunt dit soort vragen beter bij "over deze site" stellen. Feit blijft dat ze geen verantwoording schuldig zijn. Als zij beslissen dat het te veel onrust veroorzaakt (wat vaak ook zo is) dan is dat zo. Elmo
volgens mij kan je als ts een moderator vragen om het topic te sluiten en verwijderen. misschien dat ze dat gedaan heeft. zover ik weet kun je dit niet zelf doen
Ik was ook al op zoek. Ik heb nog nooit eerder gezien dat een topic in z'n geheel verwijderd werd, in plaats van gewoon gesloten. Is TS nog wel lid?
Ts gaat bij man weg en wou haar man kaal plukken allementatie etc etc... Vind ik dan hè.. Hihih ze kwam in bijstand terecht maar wou peilen wat iemand nog 2de hands zou geven voor een jasje die nieuw 220 euro kosten.. Want die wou ze graag kopen voor haar 8 maanden oude zoontje..