Breek even in in dit topic Waar kan je op YouTube goede core oefeningen vinden?? Ik ben sinds een maand ongeveer beginnen met fitnessblender. Wat raad jij aan/af? Er staat zo oneindig veel op maar niet alles komt even deskundig over. En gezien ik nogal blessure gevoelig ben wil ik graag èn fanatiek èn voorzichtig doen. Trouwens respect voor jou en Imensa ook. Echt prachtig! En dit geeft mij ontzettend veel moed en motivatie om door te gaan! Sorry ts! Wellicht heb je wat aan als tips. En onzeker over je figuur is niet nodig joh. Je bent prachtig. Ms met de juiste voeding en oefeningen nog even de puntjes op de i zetten. Succes!
oa deadlift ( hiermee train je heel veel spiergroepen als rug, buik, billen, benen en hamstrings) planken, hiervan heb je diverse variaties maar begin met de gewone. uiteraard de squat. ook hiervan heb je verschillende. allemaal goed, soms net even een andere spier die je traint bij een variatie. supermans opdrukken v-ups leg raises. wat ik wel adviseer is zeker bij deadlift en squats deze wel goed uit te voeren. beste een keer onder begeleiding van een trainer. als je deze niet goed uitvoert kan je vervelende blessures krijgen.
Wat een lichaam😱 Prachtig. Maar jij hebt toch geen last van overtollig huid? Bij mij is het heel slapjes.. Als ik buk hangt er gewoon een lap zeg maar haha
bovenin is het idd redelijk strak maar aan de onderkant heb ik ook last van een flubbertje hoor. al trekt het wel bij. heb dit wel op andere fotos maar die plaats ik hier maar niet zijn minder verhullend zeg maar
Vergeet niet dat Imensa al heel lang traint...en dat het echt wel even duurt voordat je zo'n lichaam hebt...verkijk je er niet op. Ik doe zelf heel veel bodyweight oefeningen. Pull ups, push ups ( favoriet is de hindu push up) ..balans oefeningen, cardio zoals hardlopen, fietsen, sprinten en basketballen Op dit moment heb ik dit als doel: https://www.youtube.com/watch?v=CGAF0Ulvo2w De handstand kan ik al wel..en ook lang vasthouden. Maar ik heb vroeger geturnd dus dat was niet moeilijk. Nu de rest nog...
Jeetje jullie voorbeelden zorgen er voor dat ik toch meer wil trainen ik dacht echt niet dat vel nog goed kon komen Ik ben 59 kilo maar man man wat een ravage die buik!!
Een diastase? Die heb ik volgens mij niet.. Dat is een scheiding tussen de buikspieren toch? Dan zou ik ook een bollere bovenbuik moeten hebben Mijn man vind me mooi. Dat zegt hij heel vaak, maar ik kam er zelf niet bij dat hij dat zo vind
O zeker wel...dat kan echt goed komen. Ik geloofde er ook niet in maar zelfs met mijn 37 jaar lukt het gewoon nog...ook het vel weer netjes op de plaats
Saar je ziet er al erg goed uit! En je bent al zo goed op weg naar je streefdoel, geef het de tijd. Hier ook nog steeds niet tevreden met m'n lichaam, ben dus weer druk begonnen met trainen, de knop is om. Wauw tinateenslipper wat wen prachtig figuur! Ik doe dezelfde oefeningen als dat jij z'n beetje doet. Met hoeveel herhalingen per oefening ben jij begonnen en hoe heb jij dit opgebouwd? Jongste zoontje is nu 10 maand en zo ziet m'n buik er nu uit.
Ik heb ongeveer iedere 6/8 weken een ander schema. Maar ben begonnen met de meeste oefeningen 3 sets van 15. Maar ook schema's van 1 x 15 1x 12 en 1x 8 en schema's met 3 x 8, 10 zijn voorbijgekomen. Het is maar net wat je doelen zijn voor dat moment. Eerst was het voor mij afvallen. Toen spiermassa kweken en nu de zomer train ik op onderhoud. Vanaf oktober gooi ik er weer een bulk tegenaan. Punt alleen bij mij is, ik heb vormen van reuma en mn lijf aat me , helaas steeds vaker in de steek. Op het moment kan ik totaal niet zwaar, wat straks voor de bulk wel eigenlijk nodig is. Dus wie weet moet ik m'n plannen wel bijstellen, maar goed dat is dan niet anders. Op een andere weg kom ik er ook wel alleen dan duurt het wel langer. Ach ik heb de tijd. Ik vind het leuk, het is m'n uitlaatklep. Das het belangrijkste. Vergeet ook niet dat voeding eigenlijk het belangrijkste is. ABS are made in the kitchen
Fruit in de ochtend met yoghurt en dan niet van dat 0% vet vol met suiker troep maar gewoon yoghurt met wat vet erin.. wat flax of lijnzaad oid. En als je het niet wil eten dan pureer je het plat.. Ik dacht ook dat ik er iets aan wilde doen, tot ik opzocht wat dat inhoudt en ik wilde al geen keizersnee nevermind een buikwand operatie om het strak te trekken.. Het enige wat ik wel echt wil is mijn striae laten weglazeren.. Mee omdat ik echt helemaal gestoord wordt van de jeuk en het bij mijn niet een klein zebra pad is maar een hele wereld kaart.. Van mijn navel tot m'n poes! En wat detox tea maar niet van dat gekke teatox.. Gewoon iets met venkel en zoethout.. En wat fennel..
Ik vind jou buik reuze meevallen, ben er wel jaloers op hoor, het ziet r mooier uit als bij mij🙂
Ssaarr, mijn buik lijkt veel op de jouwe. Ik heb het gekregen in de eerste zwangerschap bijna 7 jaar geleden. Bij mij is het zo dat hoe slanker ik word hoe meer mijn vel gaat rimpelen. Als bij een oud vrouwtje. Ik fiets veel, eet gezond en zwem elke week. Zo intensief sporten als Imensa en Tina past niet bij mij. Evt kan je googlen op PlexR. Heb er zelf pas wat over gelezen, misschien is het wat voor jou?