Hey meiden, Ben zo boos en verdrietig tegelijk, heb gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet word verlengd :'( ... Het is niet omdat het aan mij ligt maar omdat het bedrijf meer in de min draait dan in de plus en is het dus ( logische ) zo dat de mensen die een half jaar / jaar contract hebben er uit gepleurd worden waaronder ik dus :'( ... zit de hele dag te janken, mijn manager vertelde het gisteren met tranen in dr ogen en heeft wel honderd keer gezegd dat het echt niet aan mij lag want zij had zelfs de papieren al ingevuld ( heb ik zelf gezien ) waarin staat dat ze mijn contract mogen verlengen, maar omdat de hoge baas heeft besloten om ons eruit te gooien heeft zij verder neits te zeggen ... En het leuke ( NOT ) is nog dat het al per 1 feb is dus ik heb nog maar anderhalve week werk ... Wat moet ik nu ? HELP ! Weer dat hele riedeltje met die klote UWV en CWI.. :'( Sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar ik moest het ff van me afschrijven...
jeetje meid wat vervelend voor je ! je hoort het nu zo vaak dat dit gebeurd.. ik hoop voor je dat je snel weer werk hebt! ik dacht trouwens dat voor hun ook een maand opzegtermijn geld? dus dan zouden ze het 1 januari moeten zeggen tegen je volgens mij
Wat rot! Dat wordt idd weer zoeken naar een nieuwe baan. Vraag je baas of je hun wel mag gebruiken als referentie en of hij dan ook een goed woordje voor je wil doen. Ze zijn tenslotte heel tevreden over je! Succes met het zoeken naar een nieuwe baan en het invullen van alle papieren bij dat CWI enzo.
Je had toch na lang zoeken DE baan gevonden op een reisbureau? *(%#&*& voor je.. Hopelijk heb je snel weer een net zo leuke baan!
heh meis wat shit, vooral omdat je zo blij was met de baan. Bij ons gaat het ook allemaal wat minder, er gingen al veel ontslagen vallen, dus heb ik een andere baan gevonden( wat erg snel ging voor mij een verrassing) Hoop dat je ook zo snel weer werk zult vinden
meis idd erg balen zeg.. je had net dat leuke baantje wat je wilde. misschien een ander reisburaeeau in de buurt? ik zeg maar wat? vind het erg sneu voor je. mij contract lopopt af in mei. maar ik werk er al3 jaar. dus vrees niet zo erg. succes meid!
Ja het was ook DE baan die ik wilde hebben, we hadden een leuk team, het werk was leuk maar ja mensen boeken tegenwoordig geen reizen meer ( geef ze eens ongelijk ) ... maar daar ben ik de dupe van ... @mamavesmee: Ik had idd na lang zoeken en solliciteren eindelijk de baan gevonden die ik wilde hebben... :'( ... Ik zit hier ( weer ) te janken, weet echt niet wat ik allemaal moet doen, lijkt wel alsof ik weer last heb van hormonen dan blijf ie ook zo janken
ik heb net ff het UWV gebeld om wat info te vragen over of ik recht heb op een uitkering, krijg ik iemand aan de lijn en die vraagt waarom ik niet in de periode van 1998 - 2001 heb gewerkt ... ik weet niet of ze niet kunnen tellen maar ik ben in 1984 geboren dus volgens mij was ik toen nog leer plichtig, was nog niet eens 18 .... Ik lach wel maar ondertussen irriteer ik me nu al aan het feit dat er nu alweer zo dom word gedaan
Ja, (ik hoop niet dat ik nu iemand ga beledigen) bereid je maar weer voor want het is altijd een en al ellende bij dit soort instanties! Je hebt er haast een dagtaak aan om dat allemaal aan te kunnen
Balen meid! Echt een PIEP situatie! Ik weet precies waar je in zit! Bij mijn man in het bedrijf hebben ze vorige week, meer dan de helft van de mensen op straat gezet ivm die stomme kridiet crisis! Mijn man heeft geluk gehad, en mocht blijven, maar hij is wel al zijn maatjes kwijt, en moet nu 10 keer zo hard werken en de meest vreemde klusjes doen! Jouw werkgever is verplicht om jullie te helpen met het uit zoeken van jullie rechten. Dit hoort bij het sociaal werkplan wat door de overheid is geregeld nu. Ik zal dit eens navragen! En over het per direct op straat staan...wanneer loopt officieel jouw contract af? Als je ontslag neemt, hoeveel opzegtermijn heb je dan? Volgens mij is het namelijk zo dat als ze je eruit gooien ivm reorganisatie dat ze je dat sowiezo je opzegtermijn in geld mee moeten geven! Maar ik weet niet precies hoe het zit met tijdelijke contracten! Zal het goed uitzoeken, zodat je niet met niks komt te zitten! suc6 en sterkte kus miek
ze kunnen je toch niet op straat zetten als je een contract heb? of is die afgeloepn? of zie ik het verkeerd? kan je gewoon op straat gezet worden als je een contract heb?
Ik heb een half jaar contract en die loopt tot 1 februari 2009 ... volgende week dus ... vind het beetje aso van ze dat ze dat zo kort van te voren zeggen ... als ik mijn contract wil stoppen dan moet ik dat doen met een maand opzeg termijn maar hun kunnen het gewoon zo kort voor dat je contract afloopt zeggen
Misschien bedoel je t niet zo maar; Als je contract afloopt, loopt ie af en als t niet zo best gaat maakt t niet uit hoelang je er al zit dan hoeven ze t niet te verlengen. Als je na drie jaar nog geen contract onbepaalde tijd hebt werk je ms wel in een onzekere branche of niet?
Jeetje wat naar zeg. Het is niet alleen in die branche helaas overal. Alle tijdelijke contracten gaan er als eerst uit. Ik hoop dat je snel wat anders vind
hoever van te voren moeten ze eigenlijk opzeggen. mijne loopt nl 1 maart af. en als ik nu niks hoor... ik bedoel ik zit in meverlof dus ben niet meer op me werk? chantal in ieder geval sterkte ermee en hopelijk heb je snel weer een leuke baan!
Niet, een aflopend contract is een aflopend contract en hoeven ze dus niet op te zeggen. Het stopt namelijk van rechtswege op de vervaldatum.