M'n Contract word niet verlengd

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja dat klopt. maar mijn is al twee keer verlengd en nu moeten ze me na 1 maart een vast contract geven. of maakt dat dan niet uit.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Helaas niet...

3. Wat balen meid, ze hebben het wel laat vermeld. Hopen dat je snel wat anders vindt. Heeft natuurlijk nu alles te maken met de kredietcrisis, dat ze in de min draaien.

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik ben nu ook werkloos,
    ik heb hier eerder ook al een heel verhaal geschreven in de lounge.
    OMdat ik nu 3 jaar bij dat bedrijf was moest ik er 3 maand tussen uit zodat je dan geen vast contract hoeft!
    Dit is al eerder gebeurd bij mij, ben toen wel terug gegaan, dus ik werk er eigenlijks al 6 jaar.
    Ik mag dus weer terug komen, maar ik wil dat niet!
    Ze willen geen vaste werkdagen aanhouden want dat kan niet volgens hun! Dikke onzin!

Ben nu ook werk aan het zoeken en heb een uitkering aangvraagd, nou dat loopt natuurlijk ook niet in 1 keer goed. Zijn ze mijn papieren daar kwijt! AAHH ik haat dit

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier mijn man wiens contract niet is verlengd en dus nu ook geen baan heeft.

En AARGGHH wat is het moeilijk werk te vinden in het noorden van het land :( :(

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou hier in het zuiden is het ook niet makkelijk hoor, denk dat overal nu in ned moeilijk een baan te vinden is ... :(

Heb wel al mijn eerste sollicitatie de deur uit maar ach ben nu zo depri dat ik alleen maar in mijn Pyama kan zitten en denken over hoe en wat .. :(

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ja, mijn man heeft ook al heel veel solicitaties achter de rug.
    Allemaal recruteman bureau's.
    Maar toch ziet ie dat als ie zoekt op internet, ICT software ontwikkelaar dat dan een heleboel hits komen voor het zuiden en het middan van het land ( 50 tot 90 vacatures ) en Groningen, Drenthe, Friesland : 4 vacatures :(

Mijn man is nu gelukkig wel lekker actief bezig :) De hele zolder heeft ie al opgeruimd. Alle dozen uitgezocht enzo. Slaapkamer van de kleine opnieuw ingericht ( meubeltjes schuiven ;) ) en dingetjes ophangen.
    Dus dat is tenminste 1 voordeel van die werkeloosheid. Ons huisje komt zo mooi op orde :D

En nu maar hopen dat we dan ons netjes opgeruimde huisje kunnen blijven :(

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ga zelf ontslag indienen.... Dit omdat mijn partner werk heeft aan de andere kant van NL..en ja, ik hier alleen achterblijven? Lijkt me niet...

Ik ben nu al flink aan het solliciteren via uitzendbureaus, je kunt daar online solliciteren.
    Ben nog maar 1x gebeld of ik interesse had in de Gehandicaptenzorg, maar ik zie die nacht- en slaapdiensten niet zitten! En het is niet echt mijn richting..

Dus nu weer aan het solliciteren. Maar ondanks mijn HBO opleiding word ik ook maar bar weinig teruggebeld.
    Ok, ben nog maar een week echt bezig dus even geduld.

Maar het is echt iets om van te stressen!
    Gelukkig heb ik nu nog een baan, maar wegens omstandigheden kan ik hier niet lang blijven.
    Het is van belang dat ik snel iets anders vind (desnoods beneden mijn niveau!) want mijn buik groeit door, he...

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ook mijn contract word niet verlengd.... vanaf 11 maart heb ik verlof en daarna kom ik dus niet meer terug :( en moet dus vlug een baan vinden want anders zijn er geen pampers voor de kleine...

10. sinada

sinada Niet meer actief

Jeetje wat een rot situatie zeg.
    Een aflopend contract is altijd even knuipen natuurlijk maar als deze niet verlengt word is het helemaal balen. Kan me voorstellen dat je depri bent hoor meid.

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Het voordeel nu wel is dat mijn huis nu echt sterriel is :) ... heb plekken schoon gemaakt die ik nooit eerder schoon gemaakt hebt hahahahaha geweldig ...

Ik blijf uiteraard wel gewoon solliciteren ;) ..

gisteren was mijn laatste werkdag :'( ... heb wel een mooi afscheidskado gehad, lekkere douglas bon, wat zijn het toch schatten ...

Deel Deze Pagina