Twee weken geleden voelden we ineens een puntje in E's mond en een dag later was het puntje echt een streepje tand. Heel snel, we hadden niks in de gaten. Maar nu twee weken laten is het nog steeds hetzelfde streepje.. Is dat normaal? Of hoort dat sneller te gaan?
hier ook al een paar weken een puntje.. ik volg het topic dus even want vind het ook lang duren voor het puntje wat verder gaat
Hier precies hetzelfde! Dochter 1 2,5 week geleden en puntje door en dochter 2 1,5 week gelden. De eerste heeft nu een streepje de tweede een iets groter puntje. En het is hier op wat tussenpozen na niet gezellig.... Ik hou mezelf maar voor dat het voor hun veeeeeeel erger is. Zou blij zijn als hij echt goed door is en ze er geen last meer van hebben. Maar ja: het is de eerste pas haha.
Pfff succes mijn zoontje van 13 maanden heeft inmiddels 8 tanden en nu zijn er kiezen op komst... Gevolg: paar keer per nacht huilend wakker worden, chagarijnig, slecht eten/slapen. Hier is het echt een ramp die tanden en kiezen. Bij mijn zoontje staan ze opeens door, zo is het een puntje en zo zie ik opeens de tand. Hier gaat de vlag uit als hij heel z'n gebit heeft...
mijn meisje haar ondertandjes waren er in een nacht en zijn nu twee weken later aardig duidelijk zichtbaar. haar kies (ja ze kreeg als eerse een kies) is nu anderhalve maand begonnen met een puntje en dat puntje is nog steeds een puntje...heel irri..
Hier met 6 maanden de eerste tandjes, 2 boven en 2 onder binnen 2 weken waren ze door maar pas rond 7 en een halve maand a 8 maanden waren het hele tanden zeg maar.. dus ongeveer 4 weken over heen gegaan
De ondertandjes waren hier in een week of 5 compleet door, maar de bovenlanden duren hier nu al weken.. Zie ze groeien maar heeeeel langzaam..