Vanaf een dat mijn zoontje een maand of 2 was draag ik heb regelmatig in een draagdoek. Het meeste in de trico slen. Maar vind deze doek behoorlijk warm en mijn zoontje is nogal bewegelijk als ik te lang stilsta probeert hij zich eruit te wurmen en vind dat hij dan wat losser gaat zitten. Ook wil ik hem op mijn rug gaan dragen en dat word afgereden met de tricoslen. Ben nu aan het kijken voor nog een draagdoek en zit er te twijfelen tussen en geweven of de mei tai. Nou mijn vraag of jullie een voorkeur hebben. Hoop dat ik dan een besluit kan maken.
Ik zou je een mei-tai aanraden. Zelf vind ik dat veel makkelijker rugdragen dan een doek! Je knoopt de mei-tai om, kleine op je rug (ik doe de supermanzwaai) en dan de mei-tai eroverheen en vastknopen. Je hoeft niet zoals met een doek een zitje te maken, want dat is er al! Voor buikdragen is de mei-tai ook prima geschikt. Er zijn mei-tai's in allerlei prijsklassen en op mp komen ze ook regelmatig voorbij. Ik heb er 1 van mister mirko, hele simpele, geen gevulde banden enzo maar hij bevalt super
Ik zou gaan voor een mei tai van draagdoekenstof, dat draagt heerlijk en is makkelijk. Moet je even wat verder voor zoeken denk ik of zelf maken. Zoiets als dit: SlingoMama: Girasol MySol
bedankt dames. ik ga voor de mei tai. Waarschijnlijk 1 van mister mirko. Dan wel met verlengde banden voor meer steun. Dus nog wel meer knopen maar dat vind ik niet erg. Zitje is er dan in ieder geval al. Nu nog een mooi stofje uitzoeken. Die ik mooi vind zijn al uitverkocht (jammer)
hihi mag geen reclame maken, maar op t juli mama forum maakt iemand ook mei tai's met leuke stofjes en ook evt met langere banden als dat nodig is.