Volgende week wordt onze dochter 4 jaar We zijn al weken aan het bedenken wat een leuk en geschikt cadeau voor haar is, maar kunnen niets bedenken (erg he!?). Wat hebben jullie gegeven, of heeft jullie dochter/zoon gekregen toen hij/zij 4 jaar werd?
Een fiets. 16 inch geloof ik. Om naar school te fietsen ( zodra het lukt). ( die gaan we geven als ze 4 wordt)
Ooooh, ik vind kado's ook altijd zò moeilijk Ik ga maar even meelezen, met het oog op sinterklaas en in maart haar 4e verjaardag..Fiets hebben al gegeven toen ze 3 werd.. Oh, bedenk me ineens......Misschien een hele leuke schoolset. Gave tas, broodtrommel en beker? Nah, bij nader inzien is het mss leuker om dat bijvoorbeeld aan familie te vragen
Een fiets heeft ze al....En spulletjes voor school krijgt ze van opa/oma. Ik vind het zo moeilijk! Een vriendin zei dat een DS ms wel iets is, maar wil niet dat ze continue computerspelletjes aan het doen is... Ms. wel een idee, maar dan wel een tijdslimiet instellen... wat een lastig, luxe probleem he!?
Onze dochter heeft van de week rolschaatsen en beschermers gekregen voor haar 4e verjaardag en ze is er helemaal blij mee Een 16 inch fiets is ze nog net te klein voor dus dat wordt een kado voor Sinterklaas denk ik... bij een kleuter die zonder zijwieltjes fietst is die 12,5 inch echt geen gezicht meer vind ik. Maar aangezen we owat op het schoolplein wonen heeft ze hem voor school niet nodig