mn dochtertertje van 10 weken slaapt niet overdag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mariella1983, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn dochtertje is 10 weken
    maar ze slaapt helemaal niet meer overdag ze krijgt rond 23 uur dr laatste fles dan komt ze pas om 6 uur en slaapt dan weer tot 10 uur soms ook al eerder daarna is ze wakker tot 21 uur savonds
    maar overdag gaapt ze niet huilt niet ligt gewoon te kijken in de box ze is niet vervelend en het consulatie bureau zegt gewoon als ze niet lastig is is er niks aan de hand maar dit lijkt me toch niet goed ze moet toch meer slapen als ik haar dan in bed leg overdag ligt ze gewoon 3 uur wakker in dr bedje of het is krijsen
    ze drinkt ook dr fles binnen 7min leeg maar daar heeft ze ook geen last van en dan krijgt ze al omneo voeding die is wat dikker dan andere voeding
    snap er niks van en dan zegt het cb ook weer hetzelfde

hebben jullie hier evaringen mee?

gr mariella

2. MiSe

MiSe Niet meer actief

Heb wel ervaring met mijn dochter, zij sliep ook niet overdag in het begin. Eigenlijk alleen maar als ik haar in de draagdoek nam. Maar zij was wel moe en jij dochter niet echt zeg je? Tja, als ze het zelf prima vind en niet begint te 'jengelen' of zo.. wat moet je dan? haha

3. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Hadden wij ook hier, Zoƫ sliep ook niet overdag, tja een beetje van die hazenslaapjes, alleen als ik ging wandelen. Dan sliep ze wel, maar niet in haar eigen bed of iets. Sinds een maand of 2 doet ze nu overdag een lange dut van ong. 3 uur in haar eigen bed. Daarvoor deed ze wel wat dutjes in de box bijvoorbeeld. Komt vanzelf wel goed. CB kan denk ik ook niets anders zeggen...Ik dacht ook altijd dat het niet goed was, maar het is vanzelf goed gekomen (gelukkig, want nu kan ik overdag ook nog wat dingetjes doen).

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    sja ik zou denken, een baby moet meer slapen. Mijn dochter sliep bijna van voeding tot voeding, die was net 10 minuutjes wakker na een fles. Mijn zoon is wel iets meer wakker, maar een uur na de fles leg ik hem gewoon in bed. Hij is daaraan gewend en valt dan in slaap (11 weken overigens)

5. ik heb van alles al geprobeert wandelen help ook nier en een draag doek ook niet in de maxicosi schommel wel dus moet denk zon schommel kopen maar dan is ze wel bekaf ze is pas moe rond 19 uur savonds dan word ze verevelnd en wil ze ook niet in slaap vallen maar na een uurt je huilen dan gaat ze eindelijk slapen maar als ze gaapt leg ik dr nu ook in bed soms gaat ze slapen maar meestal maar 15 min en dan is ze weer klaar wakker hoop dat ze snel wat meer gaat slapen want volgende week gaat ze naar de creche weet niet hoe ze dat daar gaan doen daar ben ik het meeste bang voor dat ze de hele dag gaat huilen daar omdat ze gewoon in bed wod gelegd of ze leert michien daardoor wel slapen

bedankt voor jullie antwoorden

Share This Page