is dit eczeem of allergie(foto)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door namy, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namy

namy Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    leidster
    den haag
    hallo mijn dochtertje is nu 3 weken geef borstvoeding ze had vorige week al heel wat pukkeltjes op gezicht maar nu is haar hele gezichtje onder en ook rood

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi Namy,

Onze dochter heeft dit ook gehad, ze had er verder geen last van. Heb je het idee dat het jeukt, dat het blaasjes zijn, de huid eromheen droog en schilferig is?

Bij Lynn was het gewoon baby-acné. Was zo weer verdwenen en kwam ook zo weer even terug. Nu heeft ze het enkel nog een keertje.

Liefs

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    denk baby acne. mijn dochter heel de koppie stond der vol mee :(. borstvoeding kindjes hebben dit vaker door de hormonen van moeder

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Het kan ook keratosis pilaris zijn. Mijn dochter heeft dat ook al vanaf haar geboorte. Het komt vooral voor in het gezicht en op armen en benen.

5. namy

namy Lid

14 apr 2008
    43
    0
    0
    leidster
    den haag
    ik heb niet het idee dat ze jeuk heeft wel is haar huidje een beetje droog vooral haar voorhoofd
    ik heb haar wel 2 dagen geleden eenflesje kunstvoeding gegeven omdat ze snachts bleef huilen
    maar zoals ik al eerder zei ze had de pukkeltjes al eerder
    maar nu lijkt het erger geworden
    ik wilde graag jullie reactie omdat ik pas maandag met haar naar het cb ga da kunnen ze daar ook eens kijken

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Als het niet jeukt etc. kan het best babyacne zijn. Aaron heeft het ook heel lichtjes gehad (kreeg FV). Je kunt er het beste niks opsmeren als het dat is.
    Voor de droge huis gebruikte ik wel Balneum olie. Dan depte ik de droge plekjes met een washandje gedoopt in water met wat Balneum er in.

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is het ook Baby-acne. Ben vrijdag bij het CB geweest met ons meisje van bijna 4 weken, en die zei dat ook. Haar hele gezicht, hals en nek zitten onder, en ook wat bovenop haar hoofd (maar vooral gezicht). Op sommige plaatsen echt pukkeltjes, op andere meer rode vlekjes. Ik smeer ook een beetje Balneum creme op de echt droge plaatsen (vooral voorhoofd idd, bij haargrens), maar een droge huid heeft ze ook op armen en benen, dus of dat samenhangt? Het is het ergst tussen 2 en 4 weken geloof ik en zou dan vanzelf weg moeten gaan. Als het CB iets anders zegt, lees ik het graag!

8. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Wij zijn geen dokters hier en kunnen wel van alles gaan zeggen wat wij denken dat het is, dus ga gewoon langs de dokter even kan geen kwaad toch

Deel Deze Pagina