helaas is het voor mij mis gegaan met 16 weken het is nog steeds niet te geloven... mn buik is weer plat... ze wilde me niet eens vertellen of het een jongetje of meisje was... hoewel ik bijna zeker weet dat het een jongetje was... wilde mn engeltje een naam geven maar hoe die je zoeits.. het is erg moeilijk te geloven elke dag mis ik mn engeltje weer... mqar moet het een plekje geven.. maar ben toch blij dat ik mn engeltje 16 weken heb mogen dragen.. het is moeilijk positief te denken.. maar moet toch verder.. en mn engeltje elke dag bij me... die over mn kleine meisje waakt ons bescherm engeltje
sterkte meid, kan je het niet een naam geven die zowel voor een jongen als meisje kan. Ik kan me voorstellen datje dat wel prettig zou vinden dat het een naam heeft.
hi, nee en als ze het dan al wel zeggen dat er wat mis is.. maar met 12 weken was alles perfect en ik was al zo blij om uit de eerste 3 maanden te zijn.. maarja het is toch gebeurd...
cristel , veel sterkte meis, je engeltje zal altijd bij je blijven, vergeten doe je haar nooit in je leven. Maak een mooi plaatsje in je tuin dat je aan haar kan spenderen als herrinering, waar je bloempjes kunt zetten, doet veel in je verwerkingsprocess.
heel veel sterkte meid. neem de tijd om t een plekje te geven. misschien kom je dan vanzelf de naam tegen die bij jullie engeltje hoort liefs kristy
Heel veel sterkte meid! Neem er de tijd voor om het een plekje te geven en een mooie naam voor jullie bescherm engeltje. Dikke knuff
Veel sterkte met dit grote verlies! Wat misschien een mooie naam is voor je kindje Engel, dit is zowel een jongens- als een meisjesnaam! Of in jou geval misschien beter Angel, dit is ook zowel een jongens- als een meisjesnaam! Succes, met het verwerken!
heel veel sterkte met dit grote verlies meid! Raar dat ze je niet wilde vertellen of het een jongen of meisje was.