mn engeltje

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door cristel1986, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    veel sterkte met het verlies.
    ik vind het ook raar dat ze niet vertelden of het een jongen of meisje is.

2. Niet meer actief

Sterkte meid!

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Sterkte, ik zit nu zelf op 16 weken...En nu dus te huilen achter de computer, wat erg! Weet je ook hoe dat nou kwam? Had je bloedingen?

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi,

dank jullie wel...
    en ze wilde het niet vertellen omdat het volgens hun niet uitmaakt.. maar voor mij wel ! maargoed

ik heb geen idee hoe het kwam.. volgens mij weten ze dat zelf niet eens.. of hebben ze het niet onder zocht.. de baby was wel wat kleiner als het had moeten zijn maarja.. ik had helemaal geen bleodingen.. alles zag er goed uit en mn buik groeide al enorm dus ik dacht ook dat alles goed zat.. maar dan opeens is het toch niet zo...

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het maakt voor jou toch uit of het een jongen of meisje is? Anders had je het niet gevraagd. Vreemd, ik dacht dat ze daar tegenwoordig anders mee omgingen. Misschien konden ze het nog niet zien of was het onduidelijk. Maar dan hadden ze dat beter kunnen zeggen. Veel sterkte!

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Cristel, Heel veel sterkte, lijkt me echt heel erg, vooral omdat je al over 'de grens' heen bent, dan ga je er toch vanuit dat het wel goed zit, toch?
    Misschien kun je je engeltje toch een jongensnaam geven, omdat jezelf gewoon heel erg te gevoel had dat het een jongetje zou zijn...
    Heel veel sterkte met dit verlies...

Gr. Niki

Deel Deze Pagina