Dag mijn lieve schat, dag mijn engeltje.. Mama zal jou nooit vergeten, je blijft altijd mijn eerste kindje en mama houdt heel erg veel van jou... Voor altijd in mijn hart.. Helaas moesten wij naar 10 weken afscheid van jou nemen. 8 weken een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. Kan het niet begrijpen waarom? liefs Shannen
Veel sterkte meis, het is zo oneerlijk en zo onbegrijpelijk. Hopelijk kan je het over een poosje een plaatsje geven. Cornelieke
Meis, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik vind het zo erg voor jullie. Het was jullie zo gegund. Het is allemaal zo oneerlijk. Meis ik denk aan je Heel veel liefs Divi
Ach meid wat vreselijk! Wat is de wereld toch oneerlijk he! Veel sterkte bij dit enorme verlies! Liefs Marjo
Heel veel sterkte met jullie verlies en verdriet. Ik hoop dat er snel mooiere tijden komen voor jullie, en dat je de volgende zwangerschap wel 9 maanden lang ervan kunt genieten. Liefs Jolie
hi, ik kan je begrijpen.. ik had een gezonde baby met 12 weken was alles nog goed.. en sterk hartje zei de gyn nog... helaas klopte het niet meer bij 16 weken... sterkte.