is er iemand uit schiedam of omgeving die naar de 9 mnd beurs gaat?? en zou wat voor mij mee willen nemen uiteraard geef ik het geld ervoor. door omstandigheden kan ik helaas niet gaan
hmm ik ga heel misschien .. is nog niet zeker.. dat zou ik aan mijn moeder moeten vragen .. dus beslist ivm werktijden vader.. wanneer we gaan
Ik ga niet.. Maar nog meer schiedammers!! LEUKK!! Ik dacht altijd dat ik in een afgelegen plek woonde ik zag namelijk nooit schiedammers voorbij komen!! Hoi meiden
tuurlijk .. ik ga even van de week overleggen welke dag we gaan .. en of het zeker is dat wij daar ook komen ..
oh geweldig daar ben ik blij mee dan houden we nog even contact en idd leuk niet de enige schiedammer hahaha zie er ook niet veel voorbij komen wie weet wonen we nog dicht bij elkaar ook
Ik woon bij de Rubensplein in de buurt.. Schiedam is niet groot he Dus ongetwijfeld ergens in de buurt! Ik heb overigens op Hof van spaland gewerkt bij de kaasboer!!! Hahah als jullie die kennen dan hebben jullie mij vast wel eens gezien. Ik ben de enge donkere dame ( leuk in een kaaswinkel ) die er de laatste jaren gewerkt heeft. Ik ben er nu wel ong een 1,5 jaar weg hoor
haha nou dat zal wel meevallen toch! Ik woon in de Gorzen, kom wel regelmatig op HvS maar niet bij de kaasboer....
He hallo, Ik woon ook in Schiedam!!!!! (sorry, ga niet naar de 9 mnd beurs) Ik woon ook in de Gorzen!!!!! Ik woon bij de Havendijk in de buurt. Groetjes Romy
Hier nog een Schiedammer.(nou ja woon er alleen)...al roep ik dat nooit hardop want ben eigenlijk Vlaardinger.. Maar nee ga niet naar de beurs!
He ben je nu weer actief op zp? Groetjes je zwangerschapsgym vriendinnetje.Ik herkende je door de kaasboer. Hier dus ook een schiedammer.Ik woon in groenoord.Op het sem dresdenplein.
Oh ok, dat is zeker dichtbij.... Ik woon er nog niet zo heel lang. anderhalf jaar ofzo. we willen hier ook niet blijven wonen, ik wil het liefst naar de woudhoek met de tijd, maar voorlopig zitten we hier goed.
Ik heb 10 jaar in de akkers gewoond. Met mijn ouders....dat is nu een jaar of 8 geleden. Lekkere buurt om in te wonen.
Ik heb altijd in de woudhoek gewoond.Tot 7 jaar geleden. Kunnen we niet een schiedamse mama's clubje oprichten bij clubs op dit forum.