M'n hoofd loopt over

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ssan, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssan

Ssan Nieuw lid

Nov 9, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen...

Na lang dubben over wel of niet proberen voor nog een kindje, ben ik redelijk rigoureus (!) na een week de pil geslikt te hebben, gestopt met de pil op vrijdag 14 okt jl., op dinsdag 18 oktober keurig ongesteld geworden. Met mijn stopweek werd ik ook altijd op dinsdag ongesteld.

Ik zit met de volgende dingen:
    Heb ik nu een cyclus van 26 dagen?
    Is die bloeding na het stoppen al een 'ongesteldheid' geweest
    Wanneer testen?

Voel me nu al een paar dagen niet topfit, buikpijn, slaap!!, ongesteldgevoel maar er komt niets...

Wordt echt gek van mezelf

Oh ja en vlagen van misselijkheid en vanochtend test gedaan maar dat was natuurlijk veel te vroeg...

2. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    je cyclus kun je nog niet weten, je moet eerst ontpillen. Bij de 1 is het direct goed en bij de ander duurt het wat langer. Die bloeding na het stoppen is geen ongesteldheid geweest, maar gewoon een onttrekkingsbloeding die je normaal in de stopweek hebt.
    De klachten die je noemt heb ik ook al weken(laatste bloeding 19 september) en ik heb nog geen positieve test. Dat kunnen helaas heel goed ontpillingsverschijnselen zijn. Als je uitgaat van een gemiddelde cyclus zou je NOD vrijdag zijn(maar dat is wel positief gedacht). Dan had je vanaf vandaag kunnen testen. Als ik jou was zou ik, om teleurstelling te voorkomen, nog even wat langer wachten met testen. Je bent trouwens ook van harte welkom in het topic over ontpillingsverschijnselen. Daar hebben we een gezellige loungebank voor iedereen die moet wachten tot de cyclus weer normaal wordt en de vage verschijnselen over zijn:) er zijn daar veel meiden met soortgelijke vragen.
    om je de moed niet helemaal te ontnemen: je Kan natuurlijk ook gewoon zwanger zijn:D
    succes met wachten en ik hoop voor je dat het gauw raak is!

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Onze loungebank valt onder "anticonceptie" en dan "ontpillen aaaaarghh":D

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Eerst ontpillen... hoe vervelend ook maar ontpillingsklachten en naderende ongi klachten lijken allemaal erg op vroege zwangerschapsklachten.

Probeer te ontspannen.... En ik weet dat je denkt dat ik makkelijk praten heb maar goed geduld moet je hebben...

zelf heb ik alweer 29 maanden geduld.

Share This Page