Ja.... vandaag begint onze hulp in de huishouding. Heerlijk. We waren altijd wel van plan er 1 te nemen voor 2x ind e week, maar nu met mijn bekken moest er wel haast achter gezet worden. Ik ben zoooo benieuwd hoe dat gaat. Ook na mijn bevalling willen we gewoon hulp behouden. Mijn man wilde niet helpen, maar wel afkopen hahahaha.. Nou prima toch!
Het is goed dat je dat nog even duidelijk maakt hahahaha... Ze is nu bezig. Ze kwam binnen, ik heb alles aangewezen en ze is aan de gang gegaan. Mijn man en ik zitten beneden op de top te werken (ieder ons eigen toppie) in de woonkamer (terwijl we gewoon een volwaardig kantoor hebben naast de woonkamer..haha) Ik denk dat ze prima zelfstandig kan werken (mag ik wel hopen voor dat geld eigenlijk), straks ff inspecteren als ze klaar is.
Heerlijk Gupsie, geniet er van! Lijkt me voor t eerst effe moeilijk maar het went vast snel of zeg je nu dat t helemaal prima is?
mijn moeder zou ook willen bijspringen, maar die woont te ver en kan zelf amper lopen (artrose enzo..) dus die mag niet van mij al zou ze me met een mes dreigen!
ze is niet goedkoop nee.. maar het kon nog 7 euro duurder haha. Ze is ons ook echt aangeraden door een instantie en dat vind ik ook wat waard. Maar ik weet dat het inderdaad ook goedkoper kan. Ik heb het er graag voor over en ik doe nu ook helemaal niks. Ow..haha. en ze heeft de verpakking gevonden van ons speeltje whahahahaha... er zaten ook nog wat folders in die verpakking van de pabo. Lekkere eerste indruk hahahahaha
En dáárom gaat bij ons alles achter slot en grendel vandaag heb ik besloten. Straks vind de kraamhulp (in ons geval de moeder van mn vriend) nog iets. Hahaha goeie eerste indruk. Maar als t n goeie is.. vertelt ze t niet aan iemand.
WAUW... ze is klaar en...WAUW... ik heb een bigsmile hahahaha.. GE-WEL-DIG! Ze had wel een halfuur langer nodig, want het was best aardig wat, maar straks als ze alles gedaan heeft, dan is het een kwestie van bijhouden voor haar. Donderdag komt ze weer (zou eigenlijk vrijdag zijn, maar dan moet ze invallen bij een gehandicapte vrouw..) en dan gaat ze beneden doen terwijl mijn dochter en ik aan het rusten zijn op bed. Voor nu zeker die 15 euro per uur waard.
Een goeie hulp is goud waard en wat betreft je man die niet wil helpen maar afkopen. Haha, alleen maar beter! Je hulp is vast beter en meer geroutineerd dan Lars, hihi.