wie woont in provincisie utrecht en heeft zin in een meeting? zwangere, bevallen mensen, kinderwens maak nie uit
ik vind het ook wel leuk dit is wel al heel vaak geprobeerd, maar nog geen een keer daadwerkelijk gebeurd, dus zou leuk zijn alst nu wel een keer door zou gaan Ik woon in soest, vlakbij utrecht! liefs pjetje
hoeveel mensen wonen in deze provincie dan? als we meer animo krijgen gaan we verder kijken van heo of wat
Ja lijkt mij ook leuk! Ik kom uit Hilversum, ik was ook uitgenodigd door de meiden uit Hoorn en omstreken maar dat vind ik wat ver weg. Dit lijkt me een stuk beter.
oke heb het volgende lijstje nu .. meerdere aanmeldingen is welkom. 1. daantje86 2. pjetje 3. manuela79 4. salomina 5. stef wat gaan we doen en waar? en wanneer?
Eeen gezellig cafeetje opzoeken om mee te beginnen, en daarna misschien een leuke wandeling in de duinen of bossen om daarna weer te eindigen met een lekkere warme kop choco in een gezellig cafeetje? Wanneer...op een zondag ofzo? liefs pjetje
zondag is wel handig.. moet wel even kijken waar we het houden want moet zelf met openbaar vervoer komen omdat ik geen rijbewijs heb. doen we de kids erbij of niet?
Hey sorry was vandaag ff weg. Maar zondag is idd wel leuk en dat verhaal van pjetje klinkt echt heerlijk!~ En de kids ehm geen idee lijkt me wel leuk maar dat is mijn mening
dat ideetje lijkt me ook wel wat maar moet dan wel met openbaar vervoer te doen zijn da heanders kom ik er niet
Ik heb iig een auto, dus ik kan je zowiezo op komen halen..er is achterin de auto plaats voor 3 kinderstoelen, dus er kunnen eventueel nog 2 kindjes en 1 volwassene mee, of andersom liefs pjetje
dat is aardig van je. manlief heeft ook ene auto maar die vaak werken. maar kan eventueel wel vragen of hij me wil brengen alshet niet ver weg is maar vindt het heel aardig van je maar wij zijn dan maar met 1 autostoel en mezelf.
Prima toch, kan er misschien nog een mama in spe bij! waar is de rest gebleven, gaan jullie nog mee? liefs pjetje
Hey, Ja tuurlijk ga ik nog mee, Moeten alleen even een datum afspreken en een plek ofzo ik heb me rijbewijs ook niet dus moeten even zien dan.
in het nieuwe jaar doen? wel op ene zondag dus kom maar ene optie. oja 14 januari kan ik zekerecht niet want dan wordt brandon 1 jaar