Misschien hele rare vraag maar wat is de normale grootte van het geslachtsdeel van een jongetje? Mn oudste is een meisje dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Die van mn zoontje is 4 cm vroeg me af of dit niet vrij groot is of is dit normaal?
tja elke piemel is ander , bij mannen en bij jongentjes ook..denk dat je een beetje uit kan gaan van papa.. Als die "groot" is kan het best zijn dat de piemel van de kleine ook aan de maat is. Maakt toch ook niet echt uit..toch??
haha sorry hoor het moet haast niet gekker worden, what the..... maakt het uit hoe groot z`n piemeltje is en dan ga je die ook nog meten!!!!! heel apart.
Hihi...heb je m serieus gemeten? Ik heb 2 meiden dus zou t niet weten, maar zou me er niet druk om maken.
huh heb je hem echt opgemeten? Wat ontzettend vreemd.. k heb geen idee hoe groot ze zijn, ga er ook niet met een liniaal naast zitten hoor...
Ik heb werkelijk geen idee (sorry) maar vind op zich wel dat iedereen hier elke vraag zou moeten kunnen stellen. Blijkbaar maakt TS zich ergens zorgen over en dan zou ze wel antwoorden kunnen gebruiken waar ze wat aan heeft, dus sommige reacties vind ik niet zo aardig. Maar nogmaals: aan mij heb je ook niets want ik heb me deze vraag nog nooit gesteld over mijn zoon.
Ik werk in de kraamzorg en zie er wel verschil in. Ik zou me er niet druk om maken maar ik vind het ook niet weer zo'n absurde vraag. Je kunt je het toch afvragen?
Ik heb me dit nog nooit afgevraagd. Ik heb dus ook geen idee hoe lang het piemeltje van mijn zoontje is.
ik zie op mijn werk heel wat piemeltjes ( werk op een babygroep ) van klein tot echt wel flink groot, heb ze nooit gemeten, maar zou me er geen zorgen overmaken. En de vergelijking met papa gaat hier volgens mij niet echt op.....
Dit heb ik me nog nooit afgevraagd. En dus ook nog nooit gemeten. Maak me daar totaal niet druk over.
Heb er zelf nog nooit bij stil gestaan en meten dat heb ik ook nooit gedaan. Maar als ik je gerust kan stellen denk dat er bij de jongens baby.s verschillen in maten zijn net zo als bij de mannen. Zoonlief is nu tien en groot vind ik hem ook niet als ik dat zo moet bekijken. Zal wel in de groei gaan met de pubertijd.
Haha leuke vraag. Heb twee jongetjes de oudste heeft een lang slurfje en de jongste een kort slurfje. We hebben bij de jongste erg gelachen omdat hij in vergelijking met zijn broer zo'n klein wurmpje heeft. Zullen we maar niet meer doen als hij beseft waar we over praten
Ik vind het geen vreemde vraag. Vraag het anders is op het cb. Ze kunnen je vast vertellen of het buiten gemiddeld valt heb er zelf nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. morgen toch maar is kijken, haha.
ik denk dat je deze vraag beter op het cb had kunnen stellen dan hier. je krijgt nu heel wat reacties over je heen die je onzekerheid niet kleiner maar groter gaan maken. ik heb er zelf nooit bij stilgestaan eigenlijk. ik heb ook niks gehoord op het cb dus ik denk dat het er wel ok zal uitzien.
Ja er zit echt wel verschil in tussen baby mannetjes, geen idee hoe groot die van mijn zoontje is. Volgens mij maakt het ook nu niets uit, want het enige wat ze ermee doen is plassen
Dit klopt helemaal niet, kan ik je vertellen. Onze zoon is vrij klein geschapen. Ik heb de laatste keer bij het cb gevraagd of het wel normaal was. Ze heeft toen even gekeken en zei dat hij gewoon klein geschapen is (geen micropiemel ofzo, lijkt me zo zielig). Maargoed, hier dus niet zo vader zo zoon haha.
ik denk dat het ook wel uitmaak hoe spekkig je baby is De oudste is niet heel groot. maar volgens mij niet klein. vond t eigenlijk goed uitzien na de geboorte de 2de was bij de geboorte vrij dun en die had me toch een gigantisch zakie! dat ik echt dacht! moet dit goedkomen. nog zie je wel dat t niet klein is.. maar ook geen dun slurfje. wel een opgedraaid piemeltje whahaha. (vind ik wel geinig) Maar denk dat t helemaal niks zegt over het "uiteindelijke" resultaat ze veranderen nog op zoveel gebieden. laatst zag ik een jochie en die was "groot" of iig. lang! maar t was net een echt slurfje zo dun. dus dat vond ik er dan weer vreemd uit zien in vergelijking met mijn jongens. verschil moet er wezen