mijn kat was vorig jaar ook ineens verdwenen, wat een onzekere tijd is dat!! elke dag zoeken, elke kat die er op lijkt achterna zitten in de hoop dat 't de mijne was! overal opgegeven als vermist, flyers en op buurtlink! na 10 dagen werd ik gebeld dat er een kat zat die wel op de mijne leek aan het einde van onze wijk en ja hoor dat was 'm! hij zag er niet uit, kale plekken en bijna 2 kilo lichter! dierenarts zei waars. is ie aangereden en weggerend en toen verdwaald! verder was ie helemaal gezond en moest z'n haar gewoon weer aangroeien en een beetje aansterken, bijzonder hoe een kat 'gewoon' kan overleven buiten, mijne had waars niet veel gegeten dus! in die tijd dat ie weg was las ik veel verhalen van katten die zelfs na maanden íneens' weer voor de deur zaten, zelfs 1 van na een half jaar! dit gaf mij wel hoop! nu alweer een jaar later en ik let nog steeds op elke kat die ik buiten zie lopen of het evt een verdwaalde kat is (wel lastig om te beoordelen natuurlijk) iedereen veel succes met zoeken en de wonderen zijn de wereld echt niet uit!