Ik zal proberen het verhaal kort uit te leggen.. Onze dochter van 1 jaar en 4 maanden is iedere nacht wakker. De enige manier dat wij haar stil krijgen is een flesje melk. We hebben haar al die tijd voordat wij naar bed gingen een fles gegeven. Net een half uurtje terug hebben wij de fles gegeven maar ze begint nu vreselijk te krijsen en wilt niet slapen! Wij laten haar in haar bed liggen maar het begint ons echt op te breken. We willen de fles uiteraard afbouwen maar als we al minder geven krijst ze omdat ze dan nog ' honger' heeft. Kan iemand ons helpen?
Tja heb ik hier ook gehad, bij de ene zoon hielp negeren en over de bol aaien en de andere heb ik gewoon melk gegeven. Niet de manier maar de periode dat hij snachts kwam werd steeds minder en nu komt hij nooit meer dus hier was het echt gewoon een kwestie van afwachten.waarschijnlijk niet de juiste manier maar voor ons wel om het vol te houden
heeft ze niet gewoon behoefte aan wat aandacht? Neem haar bij je, knuffel haar. Zet haar bedje naast dat van jullie, dan is ze lekker vlakbij.