Zo vanmiddag is het zover. Dan komt mn 2e mn laatste kindje met n keizersnede ter wereld. Heb er veel zin in want ik ben super nieuwschierig. Maar het is ook eel dubbel....straks geen getrappel en gedraai meer geen mooie dikke buik meer om lekker over te wrijven. Maar hopelijk wel een gezond kindje....spannend.
Spannend hoor je ziet straks gewoon je kleintje wens je veel succes toe en geniet er straks maar lekker van zo'n klein frutje in je armen Liefs love7
Wat spannend! Ik wens jullie een hele mooie dag toe (en ik denk dat je mooie kleintje een geweldige vervanging is voor een bolle hobbelbuik )
Oh ja lijkt me ook emo dat je weet dat je het nooit meer zal voelen..... Heel veel succes straks en geniet er maar weer van!
Spannend. Lijkt me raar om zonder weeën te weten dat je over enkele uren je kindje in je armen zult houden. Zomaar ineens is hij/zij er dan. Succes in elk geval!
kan me je 'heimwee' naar de zwangerschap goed voorstellen. leuk, weer n nieuwe fase, maar dit komt nooit meer terug. succes vanmiddag!
Veel succes!! Ik krijg ook een keizersnede. Het is een heel ander idee dan. Want dan weet je al wanneer je je kindje gaat vasthouden! Spannend, want nu moet je ook echt "wachten". Ook denk ik dat ik dat getrappel en gewiebel in mijn buik ga missen. Maar je krijgt er heel wat moois voor terug, en dan heb je ook getrappel, geklets, gelach.. Ohja en alvast gefeliciteerd!!
Mooi vooruitzichtig veel succes straks en dan lekker buidelen! Kan me het gemis ook wel voorstellen van het geschop en gedraai, het is toch heel speciaal wat ons lichaam allemaal kan.
Wat een leuk vooruitzicht! Heel veel succes vanmiddag en dat je maar snel je kleintje in je armen mag houden. Geniet van je bevalling!
Wat een mooi moment, ik kan het me nog zo goed herinneren (17 mnd geleden). Met mn tasje gepakt naar t ziekenhuis. Ik had echt t idee dat ik op vakantie ging of zo.... En dat ik op die zaal lag te wachten tot ik mee mocht naar de ok. Superspanned, maar ook dit zal weer een van de mooiste dagen van je leven worden! Geniet er van!
LIjkt me inderdaad een heel raar idee. Ik heb dat ook over ongeveer een maandje, dan krijg ik een geplande keizersnee (datum nog niet bekend). Raar idee dat als je die dag opstaat dat je weet dat het dan gaat gebeuren! Geniet nog even deze laatste uurtjes, en straks heel veel succes en dan heerlijk genieten van jullie kleintje!!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en geniet nog even van de laatste uurtjes. Kindje blijft voor altijd, zwangerschap maar even Ik weet nog heel goed dat mijn buik volledig weg was en ze zelfs vroegen of ik bevallen was? Haha dus ik snap je gevoel heel goed! Liefs